Instagram z opcją zakupów

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

24 września 2018

Już od pewnego czasu Instagram wprowadza rozwiązana, dzięki którym prezentacja produktu, jak i jego zakup w sklepie marki są jeszcze wygodniejsze i prostsze. Przy pomocy nowego przycisku, który znajdzie się w sekcji „Odkrywaj”, użytkownicy serwisu będą mogli dokonać zakupu prezentowanych produktów. Ponadto, marki będą mogły zamieścić opcję zakupu w Stories, przy pomocy specjalnej nalepki informacyjnej.

Instagram jednocześnie zaznaczył, że te zmiany mają na celu skrócenie dystansu między marką a użytkownikami oraz wprowadzenie bezpośredniej komunikacji. Będzie to wygodne rozwiązanie, ponieważ ponad 90 mln użytkowników miesięcznie klika właśnie na posty zawierające zdjęcia i opisy konkretnych produktów a ponad 25 mln firm posiada swoje konta na Instagramie.

Na ten moment Instagram nie podał konkretnej daty wprowadzenia nowej opcji jednak można się spodziewać, że nastąpi to już wkrótce i będzie kontynuacją nowości wprowadzonych przez portal dla firm prowadzących profile marek.