Nowa usługa Facebooka. Platforma pomoże w szukaniu pracy

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

6 września 2018

Nowa usługa Facebooka pozwala pracodawcom na publikowanie inteligentnych postów, które znajdą się w Aktualnościach, zakładce Marketplace oraz specjalnie stworzonej sekcji Oferty pracy.

Nowa sekcja jest dostępna po rozwinięciu zakładki Eksploruj po lewej stronie ekranu. Facebook automatycznie pokazuje w niej posty z ofertami z najbliższej okolicy, jednak istnieje też opcja zmiany lokalizacji na wybrane miasto i określenie odległości od niego, jaką jesteśmy w stanie zaakceptować.

Platforma umożliwia także zawężenie wyników wyszukiwania poprzez wybór preferowanej branży oraz rodzaj poszukiwanej pracy (na pełny etat, staż itp.). Na zmieszczone posty można odpowiadać, klikając przycisk Aplikuj teraz, który przenosi użytkownika na stronę formularza. Jest on automatycznie uzupełniany danymi z profilu na Facebooku, jednak oczywiście możliwe jest jego edytowanie i uzupełnianie.

Nowa usługa ma być też ułatwieniem dla pracodawców, gdyż publikowane posty są pokazywane tylko tym osobom, które spełniają podane przez nich kryteria. Pracodawcy mogą też przez platformę promować posty, tak by dotarły do preferowanej grupy odbiorów, nawiązać kontakt z aplikantami, umówić rozmowę kwalifikacyjną oraz ustawić automatyczne przypomnienia o niej na Messengerze.