Budżet

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

23 kwietnia 2018

Wszystkie reklamy Facebook Ads wymagają przeznaczenia na ten cel określonych środków finansowych, czyli określenia budżetu.

Dzięki temu możemy rozszerzyć zasięg postów, a także dotrzeć do większej liczby osób, a co za tym idzie zyskać nowych fanów. Istnieje kilka rodzajów rozliczeń, wśród których wybrać możemy ten, który będzie dla nas najkorzystniejszy.

Budżet pomaga kontrolować całość wydatków na zestawy reklam lub kampanię promocyjną profilu. Wyróżnić możemy budżet dzienny, który określa średnią kwotę, którą chcemy przeznaczyć każdego dnia na promocję (zestaw reklam lub kampanię), oraz budżet całkowity – czyli środki, które zamierzamy wydać na reklamę przez cały okres emisji.