Creative Hub

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

24 lipca 2017

Creative Hub to specjalna platforma stworzona przez Facebooka z myślą o agencjach reklamowych, jednak dziś mogą z niej korzystać wszyscy użytkownicy portalu, którzy planują stworzyć kampanię reklamową w social media.

 

Creative Hub umożliwia przeglądanie i testowanie różnorodnych formatów reklamowych dostępnych na Facebooku i Instagramie przed ich opublikowaniem. Dzięki tej platformie możemy dokładnie sprawdzić, jak poszczególne formy przygotowanej przez nas reklamy będą się wyświetlać użytkownikom, zarówno na desktopach, jak i urządzeniach mobilnych.

Creative Hub to również ogromna skarbnica wiedzy, z której powinni korzystać reklamodawcy. Na platformie można znaleźć nie tylko interesujące porady dotyczące skutecznego tworzenia reklam, ale również case study przedstawiające najlepsze kampanie reklamowe. Jest to więc narzędzie, które powinna poznać każda osoba posiadająca jakąkolwiek styczność z reklamą na Facebooku.

Dostęp do Creative Hub jest łatwo dostępny. Wystarczy wejść na własne konto w menedżerze reklam, a następnie z rozwijanej listy używanych narzędzi, która znajduje się w lewym górnym rogu wybrać Creative Hub. Przycisk otwierający narzędzie znajduje się w zakładce „Plan” bezpośrednio pod przyciskiem „Statystyki grupy odbiorców”.

Funkcja jest nie tylko bardzo interesująca, ale również niezwykle przydatna. Dzięki niej można zminimalizować ryzyko niepotrzebnie wydanych środków na nieefektywne kampanie. Pozwala reklamodawcom tworzyć skuteczniejsze reklamy, które mogą zapewnić satysfakcjonującą konwersję.

To powód, dla którego warto korzystać z Creative Hub.