Grupy niestandardowych odbiorców

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

22 września 2017

Pojęcie to jest ściśle związane z procesem przygotowywania kampanii reklamowych na Facebooku. Grupę niestandardowych odbiorców tworzą nie tylko osoby zaangażowane w treści publikowane na fanpage’u, ale również te, które odwiedziły Twoją stronę internetową lub wykonały działanie w określonej aplikacji. Taką grupę można również stworzyć na podstawie gotowej listy klientów. W tym celu należy przesłać na serwer plik zawierający dane klientów, takie jak np. adresy e-mail lub numery telefonów.

Grupy niestandardowych odbiorców to opcja umożliwiająca skuteczniejsze targetowanie reklam. Dzięki nim przekaz reklamowy kierowany jest nie tylko do nowych, niezwiązanych z Twoim fanpage’em użytkowników, lecz również do osób, które są w określony sposób powiązane z prowadzoną przez Ciebie działalnością na Facebooku. Znaczna część tych osób to Twoi obecni klienci, dlatego kierowane do nich reklamy będą charakteryzować się znacznie wyższym wskaźnikiem CTR, niż ma to miejsce w przypadku reklam kierowanych do grup podstawowych. Stworzenie grupy niestandardowych odbiorców jest więc metodą targetowania odbiorców, która znakomicie sprawdza się w działaniach z zakresu remarketingu.