Hashtag

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

29 listopada 2016

Jest to słowo poprzedzone symbolem kratki z ang. hash.

Przykłady hashtagów:

#iCEA
#Slownik
#SocialMedia

Hashtag jest powszechnie wykorzystywany w mediach społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram, Flickr, Tumblr, Google+ oraz Facebook. Służy on do grupowania określonych treści oraz informacji. Dzięki niemu można szybko sprawdzić, co inni użytkownicy mówią na określony temat, komentować aktualne wydarzenia oraz brać udział ważnych dyskusjach, które poruszają sporą liczbę osób.

Potencjał hashtagów został zauważony również przez wiele firm, które postanowiły wykorzystać ich potencjał do promocji własnej marki. Pod oficjalnym hashtagiem określonej marki, potencjalni klienci mogą zweryfikować aktualną aktywność firmy w social media.

Jak prawidłowo tworzyć i stosować hashtagi?

  • Hashtaguj krótkie wyrazy
  • Hashtagi złożone z kilku słów oddzielaj dużymi literami np. #KonkursFotograficzny
  • Nie stosuj interpunkcji
  • Używaj maksymalnie 3 hashtagów w pojedynczym poście