Piksel

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

23 maja 2017

Facebook to serwis społecznościowy, który ma istotne znaczenie we współczesnym biznesie. Dzięki wielu zaawansowanym funkcjom można w łatwy i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Odpowiednie działania na portalu pomagają wpłynąć na ich decyzje zakupowe.

Kluczowa jest reklama, dlatego serwis udostępnia reklamodawcom coraz to szerszy wachlarz możliwości. Doskonałym przykładem jest Piksel, który jest niezbędnym narzędziem w działaniach z zakresu remarketingu. Dzięki niemu można zwiększyć konwersję oraz uzyskać satysfakcjonujący poziom wskaźnika ROI.

Piksel jest to specjalny fragment kodu JavaScript wygenerowany przez Facebooka i przypisany do konta reklamowego. Po wklejeniu kodu piksela na stronę internetową można uzyskać wiele istotnych danych, które są bezpośrednio przesyłane na serwer Facebooka, a następnie możliwe jest ich wykorzystanie w działaniach z zakresu remarketingu.

Piksel umożliwia rejestrację wszystkich użytkowników odwiedzających witrynę internetową, a następnie stworzenie z nich grupy niestandardowych odbiorców, do których będzie kierowana reklama. Piksel śledzi również ruch poszczególnych użytkowników na stronie internetowej, określa urządzenia, z jakich korzystają oraz monitoruje wszystkie działania podejmowane przez użytkowników.

Pozwala on optymalizować reklamę pod kątem osób skłonnych do podjęcia działania, dlatego jest niezbędnym narzędziem dla każdego reklamodawcy korzystającego z serwisu społecznościowego Facebook.