Power Editor

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

2 lutego 2018

Power Editor to zaawansowana część menedżera reklam w Facebooku. Korzystają z niego administratorzy stron oraz marketingowcy, którzy chcą przeprowadzać większą liczbę i bardziej zaawansowane kampanie reklamowe na portalu.

Narzędzie to udostępnia nam o wiele więcej funkcji niż Menedżer Reklam, dlatego marketerzy powinni się nim zainteresować m.in. ze względu na brak ograniczeń dotyczących budowy reklam, jakie występują w przypadku Menedżera. Power Editor umożliwia także zmianę naraz wielu ustawień reklam, np. dotyczących budżetu, grupy odbiorców czy czasu trwania kampanii, jednoczesną modyfikację poszczególnych elementów reklam, tworzenie i edytowanie zestawów reklam za pomocą Excela.

Ponadto, każda nowość, jaka jest wprowadzana w narzędziu reklamowym na Facebooku, w pierwszej kolejności pojawia się na API, następnie w narzędziu Power Editor i dopiero na końcu w Menedżerze Reklam. Power Editor udostępnia również o wiele bardziej szczegółowe statystyki.

Aby móc korzystać z Power Editora, niezbędna jest instalacja przeglądarki Google Chrome (wersja 36 i nowsze). Narzędzie to jest również kompatybilne z przeglądarkami: Firefox, Edge oraz IE (wersja 11 i nowsze).