Preferencje reklamowe

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

6 września 2018

Preferencje reklamowe to możliwość wyświetlania, dodawania, edycji i usuwania preferencji w zakresie pokazywanych użytkownikom reklam, utworzonych na podstawie informacji dotyczących naszych danych profilowych, a także działań podjętych w obszarze Facebooka, witryn i innych aplikacji. 

Preferencje pozwalają użytkownikom sprawdzić, dlaczego dana reklama jest dla nich widoczna i zadecydować o sposobie wykorzystywania swoich informacji do wyboru wyświetlanych reklam. Zmiany w preferencjach wpływają na rodzaj pokazywanych nam reklam, jednak nie na ich liczbę.