Reklama karuzelowa

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

24 marca 2017

Jest to charakterystyczny format reklamy graficznej wykorzystywany na Facebooku oraz Instagramie, który umożliwia zamieszczenie od 3 do 5 obrazów, z możliwością dodania do każdego z nich odrębnego linku przekierowującego na określoną przez reklamodawcę stronę internetową. To stosunkowo nowy format reklamy, który, pomimo że został po raz pierwszy zaprezentowany w 2014 roku, to dopiero w 2015 roku Facebook udostępnił go wszystkim reklamodawcom korzystającym z menadżera reklam bądź narzędzia Power Editor.

Reklama karuzelowa jest skuteczniejsza i posiada o wiele więcej zalet w stosunku do standardowej reklamy graficznej. Pozwala ona w efektywny sposób promować większą ilość produktów w jednej reklamie lub przedstawić kilka właściwości pojedynczego produktu w formie przypominającej prezentację z następującymi po sobie slajdami. Według Facebooka reklama karuzelowa przyczynia się do wzrostu zaangażowania odbiorców oraz pozwala obniżyć koszt konwersji. Doskonale sprawdza się w przypadku sklepów internetowych, które wykorzystują social media jako kanał komunikacji z potencjalnymi odbiorcami.