Reklama kontaktowa

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

23 listopada 2017

Reklama kontaktowa jest to jeden z najnowszych formatów reklamowych dostępnych na Facebooku oraz Instagramie.

Cechą szczególną tego rozwiązania jest specjalnie zbudowany formularz uzupełniany automatycznie danymi kontaktowymi osoby, która wyraziła zainteresowanie reklamą poprzez jej kliknięcie. Reklamodawca może uzupełnić formularz o dodatkowe pytania niestandardowe, które pozwalają zdobyć jeszcze więcej kluczowych informacji o potencjalnych klientach.

Należy jednak pamiętać, że większa liczba pytań może zniechęcić użytkownika do wysłania formularza.

Reklama kontaktowa skutecznie usprawnia proces pozyskiwania kontaktów. Dzięki niej możemy zdobyć numery telefonów oraz adresy e-mail osób, które są potencjalne zainteresowane naszymi usługami bądź produktami. Obecnie ten format reklamy jest wykorzystywany we wszystkich kampaniach nastawionych na pozyskiwanie leadów.