RTM – Real Time Marketing

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

26 marca 2018

Real Time Marketing jest to marketing czasu rzeczywistego reagujący na bieżące wydarzenia społeczne, kulturowe i polityczne, które w danym momencie biją rekordy popularności w Internecie.

To spontaniczna forma komunikacji marki z klientem, dlatego najczęstszym kanałem działań z zakresu RTM są Social Media, w których atrakcyjny content rozprzestrzenia się viralem.

Treść jest udostępniana przez samych użytkowników (powstaje efekt kuli śnieżnej). Wpisy oparte na formule RTM generują o wiele większe zaangażowanie, przy jednocześnie niewielkim koszcie dystrybucji informacji. Działań z zakresu Real Time Marketing nie można zaplanować. W tym przypadku wystarczy szybka i trafna reakcja marketerów, aby rozpropagować markę i zostać zapamiętanym przez użytkowników Social Media.