Social media

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

29 listopada 2016

Social media to platformy, portale oraz aplikacje internetowe, które pozwalają utrzymywać długofalowe relacje z wieloma użytkownikami sieci, w czasie rzeczywistym. Ich kluczowym atrybutem jest możliwość tworzenia oraz udostępniania treści, takich jak zdjęcia, materiały wideo, artykuły oraz komentarze. W ten sposób możliwe jest budowanie społeczności zarówno ogólnych, jak i bardzo specjalistycznych.

Według raportu Digital in 2016 z portali typu social media korzysta 31% ogólnej populacji ludzkości. Mają one ogromny wpływ na nasze życie zarówno sferze w społecznej, jak i zawodowej i ekonomicznej. Dziś social media pozwalają nam utrzymać bliski kontakt ze znajomymi, nawiązać nowe kontakty biznesowe, a nawet prowadzić kampanie reklamowe i promować biznes.

Rodzaje serwisów społecznościowych:

  • Facebook, Google+ (ogólne serwisy społecznościowe)
  • LinkedIn, Goldenline (biznesowe serwisy społecznościowe)
  • Instagram, Snapchat (fotograficzne serwis społecznościowe)
  • YouTube, Vimeo, Pinterest (społeczności kontentowe)
  • Twitter, Blip (mikroblogi)