Spadek zasięgów

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 marca 2017

Niestety, systematycznie obserwujemy, że zasięgi organiczne na Facebooku spadają, a administratorzy szukają wciąż nowych sposobów na to, jak zwiększyć zasięgi i pozyskać zaangażowaną, lojalną społeczność.

Pierwsza i najprostsza przyczyna – Facebook chce zarabiać. Po drugie, na portalu widzimy coraz większą rywalizację. Treści przybywa o wiele szybciej niż nowych użytkowników. Nic więc dziwnego, że marketerzy chcą docierać z przekazem do swojej grupy docelowej szybciej i skuteczniej, dlatego są zmuszeni do inwestowania w zasięg płatny.