Wezwanie do działania (CTA) – przycisk akcji

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

25 kwietnia 2017

Wezwanie do działania nazywane również przyciskiem akcji to opcja, która pojawiła się na profilach już jakiś czas temu.

Najprościej mówiąc, CTA (Call To Action) to przycisk, który ma wywołać u odbiorcy konkretną reakcję i nakłonić go do działania – wykonania telefonu, rezerwacji usługi czy dokonaniu zakupu. Dzięki temu, droga kontaktu na linii firma – odbiorca, jest krótsza i łatwiejsza! Akcja zależna jest od formy CTA, jaka zostanie ustawiona na danym fanpage’u.

Przycisk CTA może modyfikować administrator, redaktor, moderator lub reklamodawca danego profilu. Dodanie przycisku do strony jest bardzo proste i zajmuje nie więcej niż kilka minut.

Aby ustawić CTA dla swojego profilu, wystarczy kliknąć na podłużny, niebieski przycisk, który znajduje się na zdjęciu w tle wybranego fanpage’a. Następnie, należy postępować według rozwijanego menu, wprowadzając wymagane informacje – numer telefonu lub adres strony internetowej i wybierając oczywiście formę aktywności, jaka nas interesuje.

Zmiany akceptujemy klikając na opcję “Dodaj przycisk”.

Jeżeli administrator lub inna osoba zarządzająca profilem będzie chciała zmienić CTA na inny, postępuje w analogiczny sposób. Należy ustawić kursor nad przyciskiem CTA i wybrać opcję “Edytuj przycisk”, a na końcu zapisać dokonane zmiany.