Wydarzenie na Facebooku

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

25 grudnia 2016

Wydarzenie na Facebooku – to opcja Facebooka, którą można wykorzystać, gdy

organizujemy konferencję, targi, jubileusz, koncert czy jakąkolwiek okazję, na którą

będziemy chcieli zaprosić znajomych. Wymaga umieszczenia podstawowych informacji –

jego datę, godzinę, miejsce, w którym się odbędzie. Warto też dodać krótki opis, w

którym wyjaśnione zostanie, czego wydarzenie dotyczy.

Osoby, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, mogą dodawać na nim wpisy, zdjęcia,

prowadzić dyskusję na temat tego, co będzie się działo podczas spotkania. Użytkownik,

który tworzy wydarzenie, może też zapraszać do wzięcia w nim udziału swoich znajomych

z Facebooka czy też osoby, które lubią fanpage. Wydarzenie może być publiczne –

dostępne dla wszystkich użytkowników Facebooka lub prywatne – tylko dla zaproszonych.

Wydarzenie może być promowane poprzez reklamę w Facebook Ads, dzięki czemu dotrze

do większej ilości osób.