Zasięg płatny

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 marca 2017

Administratorzy fanpage’y coraz częściej decydują się na uruchomienie kampanii reklamowej, gdzie płaci się za wyższy zasięg, skierowany do konkretnej, wybranej przez nas grupy docelowej. Niemal wszystkie firmy, które chcą dotrzeć do swoich odbiorców z konkretnym przekazem, organizują już płatne promocje regularnie.

Płatne zasięgi wydają się rozwiązaniem nieuchronnym, ponieważ Facebook już od dłuższego czasu sukcesywnie modyfikuje algorytm, który jest odpowiedzialny za filtrowanie treści pojawiających się w każdym News Feedzie. W efekcie marketerzy muszą przeznaczać coraz większe środki w promowane wpisy, aby dotrzeć do swoich fanów.

Co ciekawe, agencja Flightpath przeprowadziła badania, z których wynika, że płatny zasięg reklam Facebooka jest coraz droższy.