SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

Andrew Neel/unsplash.com

Sprzedaż w sieci wymaga rozsądnych wyborów, a te zwykle dostarczane są przez gotowe platformy typu e-commerce. Shoper jest jedną z nich, a świadczy o tym mnogość funkcji, które w sobie kryje. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję i sięgniesz po ten gotowy serwis, zapoznaj się z korzyściami związanymi z tym wyborem. Przeczytaj więcej na temat SSL Shoper i świadomie zarządzaj sprzedażą w Internecie!

Shoper – stań się profesjonalistą w sprzedaży online

Sprzedaż na platformie Shoper jest przyjazna dla zarządzającego witryną internetową przede wszystkim ze względu na wszelkie udogodnienia i prostotę w obsłudze. Warto zaznaczyć, że serwis ten wyróżnia się bezpłatną wersją demo. W ten sposób sprawdzi, czy spełnia on jego oczekiwania.

Sprawdź: Blogosfera w marketingu internetowym – co warto wiedzieć?

Powody, dla których warto sprzedawać na platformie

Zakładający sklep na platformie Shoper chcą jak najmniej czasu poświęcać udoskonalaniu parametrów technicznych. Atutem sprzedaży we wspomnianym serwisie jest możliwość optymalizacji tworzonych tekstów umieszczanych w witrynie pod wyszukiwarkę. Można śmiało stwierdzić, że Shoper jest wsparciem w takich czynnościach, jak: formatowanie nagłówków, formułowanie opisów typu “alt” dodawanych przy elementach graficznych, link building, uzupełnianie opisów meta i title, a także kształtowanie kanonicznych adresów URL. Czego jeszcze możesz spodziewać się po platformie e-commerce?

  • Wielu dostępnych opcji (blisko 250) dedykowanych do wdrażania czynności stricte sprzedażowych,
  • wbudowanego systemu płatności (opcja uiszczania wpłat poprzez Google Pay, BLIK bądź w formie karty płatniczej),
  • integracji z firmami dostawczymi oraz kanałami społecznościowymi typu Facebook, Allegro czy Ceneo,
  • niskich kosztów przeznaczonych na użytkowanie platformy.

Szyfrowane połączenie SSL i wachlarz korzyści w Shoper

Czym jest Shoper SSL w kontekście korzystania z zasobów platformy? Właściwie to protokół sieciowy przekazujący informacje na temat bezpieczeństwa strony WWW. Szyfrowanie chroni dane przekazywane drogą elektroniczną i tym samym gwarantuje ich poufność. To współcześnie niemal konieczność w przypadku serwisów. SSL ma miejsce już w momencie uzupełnienia formularza w witrynie sprzedażowej, co z kolei przyczynia się do wzrostu zaufania internautów korzystających z zasobów strony oznaczonej “https://”. Coraz częściej użytkownicy są świadomi ryzyka związanego z poruszania się po odmętach Internetu, dlatego zaczynają zwracać uwagę na oznaczenia szyfrowania (zwłaszcza, jeżeli dotyczy to procesów transakcyjnych).

Ryzyko utraty finansów i korelacja z serwisem Facebook

Wyposażenie się w protokół sieciowy SSL to także gwarancja bezpieczeństwa w kontekście finansów. Nie narażasz siebie oraz klientów na utratę pieniędzy na różnych etapach sprzedaży. Prowadzenie e-sklepu w popularnym kanale społecznościowym, Facebook, nie ma racji bytu bez instalacji certyfikatu SSL. Kolejnym atutem jest fakt, że Shoper ma możliwość połączenia się z tym medium, który idealnie wpasowuje się w procesy zakupowe.

Dowód na faktyczne istnienie witryny i przedsiębiorstwa

Komunikat o zaistnieniu protokołu sieciowego to informacja dla klientów, że dany sklep online to wiarygodna instytucja. Certyfikat jest dowodem na rzeczywiste funkcjonowanie firmy. Co więcej, sam internauta może zweryfikować wszelkie wątpliwości co do autentyczności przedsiębiorstwa. Jest to wykonalne poprzez kliknięcie oznaczenia “kłódki” w pasku adresu. W ten sposób zyskuje wgląd w konkretne dane, m.in. wydawcę certyfikatu.

Poszanowanie autorytetu GIODO

Źródło: Maxwell Ridgeway/unsplash.com

GIODO odpowiada za bezpieczeństwo wszelkich procesów dotyczących przetwarzania danych. Polecane przez niego certyfikaty SSL to kolejny twardy dowód na to, jak duże znaczenie ma protokół na gruncie wdrażanej polityki bezpieczeństwa.

Wkraść się w łaski algorytmów Google

Lider wśród wyszukiwarek, czyli Google, zwraca szczególną uwagę na witryny funkcjonujące w oparciu o certyfikat SSL. W rankingu wyżej plasują się strony, które zostały ocenione jako mniej podatne na ataki hakerskie i inne, niepożądane aktywności. Jest to właściwie zagwarantowane poprzez instalację wspomnianego szyfrowania.

Sprawdź: Do czego służy narzędzie Google Search Console?

Całkowicie bezpłatny vs. komercyjny

Możesz spotkać się zarówno z bezpłatnymi, jak i komercyjnymi protokołami HTTPS. Darmowe zapewniają podstawowe bezpieczeństwo w sieci. Czym różnią się od płatnych odpowiedników? Właściwie wybór komercyjnego certyfikatu SSL wiąże się z gwarancją sprawdzalności domeny głównej oraz subdomeny.

Instalacja certyfikatu SSL to inwestycja w różne segmenty e-biznesu

Z bezpieczeństwem strony poniekąd wiąże się wizerunek firmy. Certyfikat SSL gwarantuje nabywającym bezstresowy przegląd danej witryny i oferuje pełne poczucie spokoju korzystania z zasobów strony WWW. Z tego względu warto zainstalować wspomniany protokół sieciowy i nie obawiać się niepożądanych skutków funkcjonowania serwisu w sieci.

Zainteresował Cię ten wpis? Napisz do naszych specjalistów SEO. Czekamy na Ciebie.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: E-Commerce
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Platformy e-commerce 2022

    Platformy e-commerce 2022

    Jakie platformy e – commerce będą cieszyć się dużą popularnością w 2022 roku? Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzia? Sprawdźmy.
    Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową na WordPress?

    Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową na WordPress?

    Masz stronę opartą na systemie WordPress? To CMS zoptymalizowany pod wymagania Google, który daje Ci duże możliwości. Sprawdź, jak je wykorzystać!
    WooCommerce – jaki hosting wybrać?

    WooCommerce – jaki hosting wybrać?

    Prowadzisz sklep internetowy w Wordpress? W takim razie musisz poznać najlepsze oferty hostingowe stworzone z myślą o witrynach w WooCommerce.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę