Wybór słów kluczowych to nie lada wyzwanie. Po wpisaniu ich w wyszukiwarkę, jesteś w stanie zaobserwować, jaką pozycję w rankingu zajmuje Twoja witryna. Jest to informacja zwrotna dla Ciebie, ujawniająca szczegóły danych demograficznych dla prowadzonego przedsiębiorstwa. Stanowi również wskazówkę poziomu efektywności tworzonych treści zamieszczanych na stronie internetowej.
Narzędzia SEO to konieczny zestaw dla procesów optymalizacji i pozycjonowania witryn internetowych. Przygotowaliśmy listę 5, z których możesz skorzystać, przeprowadzając audyt fraz kluczowych.
Z tą platformą miał styczność prawdopodobnie każdy marketingowiec. Jest to potentat wśród narzędzi SEO. Jego bogaty wachlarz funkcji sprawia, że możesz zrezygnować z innych, dodatkowych rozwiązań. Na ofertę składają się cztery pakiety – Standard, Lite, Advanced i Agency. Różnią się ceną ze względu na oferowane możliwości.
Przekonajmy się, jakie informacje zdobędziesz, dzięki użytkowaniu tej platformy.
Dostęp do szczegółów dotyczących strony internetowej jest możliwy dzięki Site Explorer Site. To narzędzie, za pomocą którego dowiesz się na temat widoczności witryny Twojej firmy w wyszukiwaniu Google. Poznasz również szczegóły dotyczące ruchu organicznego oraz jakości określonej domeny.
Site Explorer jest odpowiednio skategoryzowany, co umożliwia podgląd listy zakotwiczonych tekstów czy wadliwych linków. Przyjemnych doznań estetycznych dostarczą wizualne zestawienia statystyczne w postaci wykresów. Ilustrują przekrój czasowy, w którym uwzględniono m.in. ekspozycję na frazy kluczowe czy ilość płatnych wyszukiwań.
Pokaźna baza 7 miliardów słów kluczowych dostępnych w ponad 170 państwach, daje Ci duże pole do popisu. To niezbędna opcja w trakcie procesów pozycjonowania i optymalizacji strony. Co więcej…narzędzie wyszukuje hasła dostępne w różnych wyszukiwarkach. Właściwie, po co ograniczać się do Google! Obsługuje frazy dostępne na takich platformach, jak YouTube czy Amazon. Wskazuje określony obszar zainteresowania wśród użytkowników, poziom komplikacji fraz kluczowych z uwzględnieniem ich historii.
Ahrefs zawiera szereg wariantów, które poprawiają wydajność prowadzonej kampanii oraz pozycji wśród rynkowych konkurentów.
To intuicyjne narzędzie, które pozwoli Ci zaoszczędzić czas. Jego rolą jest wyszukiwanie fraz kluczowych z długim ogonem dla różnych wariantów językowych. Opiera się na słowach kluczowych, które są wpisywane przez internautów w polu wyszukiwarki Google, a nawet YouTube.
KeywordTool.io czerpie z propozycji haseł, które są udostępnione w wyszukiwarce i przedstawia wyniki we własnym interfejsie. Jest dostępny w wersji darmowej oraz premium.
Ten bezpłatny generator fraz kluczowych powinien mieć pod ręką każdy pozycjoner. Dzięki niemu dokonasz dogłębnej analizy konkretnego hasła oraz sieci powiązanych ze sobą słów kluczowych. Proste w obsłudze narzędzie umożliwi Ci także przeanalizowanie działań konkurencji.
Ubersuggest to nie tylko analiza wskazanych fraz kluczowych. Jego funkcjonalność rozszerza się na sugerowanie nowych haseł, które mogą stać się podstawą do kreowania contentu.
Narzędzie, które cieszy się największą popularnością w naszym kraju. W obliczu dużej rozpoznawalności marketingowego instrumentu, nie możemy pozostać obojętni wobec pewnej wadliwości tego rozwiązania. Planer słów kluczowych od Google generuje wyniki bazujące na liczbie kliknięć w reklamę, która powstała w odniesieniu do określonej frazy.
Objaśniamy, jak korzystać z dostępnego narzędzia. Wpisujesz pożądane słowo w pole wyszukiwania, a w odpowiedzi uzyskujesz informacje dotyczące takich aspektów jak: średnia miesięczna liczba wyszukiwań frazy czy potencjalna stawka za kliknięcie w reklamę. Instrument umożliwia wygenerowanie większej liczby haseł kluczowych dla powstałej kampanii. To, czego możesz oczekiwać od planera słów kluczowych Google, to możliwość łączenia słów kluczowych z różnych list.
Co więcej, członkowie zespołu, z którym pracujesz mogą na bieżąco śledzić wszelkie czynności podejmowane w tym narzędziu.
Warto wykorzystać potencjał stron internetowych z najczęściej zadawanymi pytaniami. To jeden ze sposobów na odszukanie odpowiednich, niszowych fraz kluczowych. Słowa z długimi ogonami dostarczają obszerniejszej wiedzy z zakresu potrzeb odbiorcy w jego wyszukiwaniach.
Znajdź fora, które tematycznie odpowiadają Twojej branży. Po dotarciu do takich miejsc, rozpocznij poszukiwania pytań i powtarzających się zwrotów w zamieszczanych treściach. Najbardziej zaktywizowani internauci to prawdopodobnie Twoi potencjalni klienci, do których będziesz kierował swoje komunikaty.
Prostota tego rozwiązania dostarcza szeregu informacji dotyczących danych demograficznych i profilu potrzeb konsumentów.
Na rynku obecnych jest wiele narzędzi, które usprawnią Ci procesy analityczne fraz kluczowych. Przedstawiliśmy te, które zdają się być najbardziej przystępne w obsłudze. Jednocześnie generują zadowalające wyniki i stanowią podstawę do wdrażanych modyfikacji najchętniej wyszukiwanych fraz w Internecie.
W przypadku pytań nasza agencja SEO zaprasza do kontaktu!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.