Witamy w SEO Newsach, naszym cotygodniowym przeglądzie najważniejszych wiadomości ze świata algorytmów i wyszukiwarek. Na jakie wprowadzone ostatnio przez Google zmiany należy zwrócić uwagę?
Być może 16 i 17 września miała miejsce mała aktualizacja algorytmu Google. Aktualizacja nie została potwierdzona. Wahania mogą być również spowodowane zmianą sposobu wyświetlania linków w serpach przez co narzędzia mogły nieco zwariować.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-update-on-september-16th-17th-32120.html
John Mueller potwierdził, że nawet jeśli nie ma opinii na stronach produktowych, nadal można używać danych strukturalnych product i uzyskiwać szczegółowe/ rozszerzone wyniki produktów na stronie wyników wyszukiwania Google.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-reviews-32118.html
John Mueller z Google powiedział, że używanie self canonical jest dobrym sposobem na usunięcie drobnych błędów SEO. Np. jak ktoś linkuje po b.html?utm=cheese to serwer pokaże b.html
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-self-referential-canonicals-clean-up-mistakes-32116.html
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.