Tajemnicza aktualizacja Google

Tajemnicza aktualizacja Google

Witamy w SEO Newsach, naszym cotygodniowym przeglądzie najważniejszych wiadomości ze świata algorytmów i wyszukiwarek. Na jakie wprowadzone ostatnio przez Google zmiany należy zwrócić uwagę?

Możliwa aktualizacja algorytmu Google 16 i 17 września

Być może 16 i 17 września miała miejsce mała aktualizacja algorytmu Google. Aktualizacja nie została potwierdzona. Wahania mogą być również spowodowane zmianą sposobu wyświetlania linków w serpach przez co narzędzia mogły nieco zwariować.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-update-on-september-16th-17th-32120.html

Dane strukturalne product prawidłowo działają również, gdy nie ma opinii produktowych.

John Mueller potwierdził, że nawet jeśli nie ma opinii na stronach produktowych, nadal można używać danych strukturalnych product i uzyskiwać szczegółowe/ rozszerzone wyniki produktów na stronie wyników wyszukiwania Google.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-reviews-32118.html

Google: Samoodnoszące się linki kanoniczne (self-referential canonical) pomagają w usuwaniu drobnych błędów SEO.

John Mueller z Google powiedział, że używanie self canonical jest dobrym sposobem na usunięcie drobnych błędów SEO. Np. jak ktoś linkuje po b.html?utm=cheese to serwer pokaże b.html

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-self-referential-canonicals-clean-up-mistakes-32116.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Przekierowanie 301 – co musisz wiedzieć?

    Przekierowanie 301 – co musisz wiedzieć?

    Wykorzystaj strategię budowania linków w kontekście SEO. Dowiedz się, czym jest przekierowanie 301 i kiedy należy z niego skorzystać.
    Lokalsi. Czym jest regionalne SEO oraz jak je wdrożyć na swojej stronie?

    Lokalsi. Czym jest regionalne SEO oraz jak je wdrożyć na swojej stronie?

    Strategia lokalnego SEO. W jaki sposób zoptymalizować witrynę pod kątem wąskiej grupy klientów i geolokalizacji? Zadbaj o popularność w swojej okolicy.
    Jak szybko publikować większą ilość zdjęć na Instagramie?

    Jak szybko publikować większą ilość zdjęć na Instagramie?

    Zastanawiałeś się kiedyś, jak dodawać zdjęcia na Instagramie? To nie jest żaden wstyd, że jeszcze nie wiesz jak to robić! Naucz się z nami!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.