DARMOWY AUDYT SEO

To koniec GA, jakie znamy

To koniec GA, jakie znamy

W życiu pewne są tylko 3 rzeczy, a jedną z nich są update’y Google. I dlatego to właśnie nimi zaczniemy dzisiejszy przegląd SEO Newsów. A czym zakończymy? To już musicie sprawdzić sami.

March 2022 Product Reviews Update

March 2022 Product Reviews Update to już trzecia aktualizacja recenzji produktów – dwie poprzednie miały miejsce w kwietniu i grudniu zeszłego roku. Najnowszy update uwzględnia większą liczbę sygnałów i kryteriów w algorytmie.

Roll out rozpoczął się 23.03 i ma potrwać 3 tygodnie. Póki co objął tylko strony angielskojęzyczne, choć niewykluczone, że dotknie również stron w innych językach.

Przypominamy, że aktualizacja recenzji produktów ma na celu nagradzanie treści recenzji produktów o wysokim poziomie merytorycznym.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/march-2022-google-product-reviews-update-rolling-out-33131.html

Zaangażowanie internautów to nie czynnik rankingowy

Zainteresowanie użytkowników daną domeną nie jest czynnikiem rankingowym. Przynajmniej według Johna Muellera. Ekspert Google kolejny raz zaznaczył, że wyszukiwarka nie traktuje „zaangażowania” jako czynnika rankingowego. Ponoć Google w ogóle go nie używa, bo nie wie, czy strona ma wysoki, czy niski poziom zaangażowania użytkowników.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-user-engagement-seo-33077.html

Google indeksuje to, co jest warte indeksowania

Problemy z indeksacją? Google przyznaje, że nie jest w stanie przeskanować całego internetu.

John Mueller wyjawił, że liczba rzeczywistych adresów URL jest nieskończona, więc przeszukanie ich wszystkich jest po prostu niemożliwe. Dlatego roboty indeksujące przyjmują założenia, upraszczają i zgadują, co jest realnie warte indeksowania.

Czym kieruje się Google? Otóż.. nie wiadomo. John wspomniał coś o jakości adresów, ale nie podał żadnych konkretów.

Znamy datę wygaszenia Google Analytics 3

GA 3 zostanie oficjalnie wygaszone.

Nie oznacza to oczywiście końca Google Analytics, lecz po prostu wdrożenie jego nowszej wersji: GA4. Do samego wygaszenia ma dojść dopiero 1 czerwca przyszłego roku, ale my doradzamy jak najszybszą migrację.

Skąd ta zmiana? Russell Ketchum, dyrektor ds. zarządzania produktami w Google, tłumaczy, że Universal Analytics został stworzony dla generacji pomiarów internetowych, które były zakorzenione w sieci desktopowej, niezależnych sesjach i łatwiejszych do zaobserwowania danych z plików cookie. Jest to jedna ze zmian jaką niesie ze sobą WEB 3.0

Źródło:

https://searchengineland.com/google-deprecate-universal-analytics-on-july-1-2023-382648

Google to sunset Universal Analytics on July 1, 2023, in favor of Google Analytics 4

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 9

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak napisać dobrą treść dla urządzeń mobilnych?
    Jak napisać dobrą treść dla urządzeń mobilnych?
    Zastanawiasz się, jak można napisać dobrą i angażującą treść, a do tego przystosowaną do urządzeń mobilnych? Mamy na to sposób! Wejdź i przekonaj się, jakie to proste.
    Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki Reddit!
    Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki Reddit!
    Prowadzisz stronę internetową lub bloga? Chcesz szybko wypromować swoje treści? Sprawdź, jak to zrobić dzięki Reddit!
    Pozycjonowanie branży EKO
    Pozycjonowanie branży EKO
    Branża EKO nieustannie się rozwija. Warto więc wiedzieć, na czym polega jej pozycjonowanie i jakie techniki wykorzystać, aby było skuteczne!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę
      Umów spotkanie