DARMOWY AUDYT SEO

Umarł EAT, niech żyje EEAT

Umarł EAT, niech żyje EEAT

Jak święta, to jedzenie, więc dzisiejsze wydanie SEO Newsów zaczniemy od EAT.

EAT staje się EEAT

Akronim E-A-T został oficjalnie poszerzony przez Google o kolejną literę. Zmiana jest wynikiem drugiej już w tym roku aktualizacji dokumentu Google Search Quality Rater Guidelines. Tym razem konkretniejszej, bo Google dodało do PDF-a nowy czynnik wpływający na ocenę jakości strony internetowej: experience. Jeśli autor ma rzeczywiste doświadczenie w danej materii, widać, że korzystał z recenzowanego produktu albo odwiedził miejsce, o którym pisze, to tworzone przez niego treści powinny być lepiej oceniane. Przynajmniej w teorii.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-e-e-a-t-experience-search-quality-raters-guidelines-34576.html

Wyszukiwanie tekstu w wideo

Google w trakcie swojej corocznej konferencji “Google for India” zapowiedziało możliwość wyszukiwania tekstu w materiałach wideo. Testy już trwają, obecnie funkcja wdrażana jest na telefonach. By z niej skorzystać, musimy przejść w aplikacji do filmu, który nas interesuje i kliknąć “Szukaj w wideo”. Potem wpisujemy frazę, którą chcemy znaleźć w danym materiale. Niestety funkcja opiera się na automatycznie generowanych przez YouTube transkrypcjach, a ich jakość bywa różna.

Testy zostały zapowiedziane w Indiach, ale nie brakuje osób, które miały styczność z nową funkcjonalnością również w Stanach.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-in-video-34600.html

Google Search Status Dashboard

Do tej pory Google informowało o błędach i problemach za pomocą Twittera. Teraz wystarczy wejść na specjalnie przygotowaną w tym celu stronę. Znajdziemy na niej aktualny status usług oraz informacje o problemach, które wystąpiły w ciągu ostatnich siedmiu dni, na przykład kłopoty z indeksacją. Tablica oferuje również kilka innych przydatnych funkcji, między innymi kanał RSS.

Link:

https://status.search.google.com/
Źródło:

https://developers.google.com/search/blog/2022/12/status-dashboard

Koniec update’ów na ten rok

John Mueller zapewnił, że Google nie planuje wypuszczać już w tym roku żadnych core update’ów. Czasu do Sylwestra zostało mało, więc może mieć rację. Ale równie dobrze może próbować uśpić naszą czujność. Mimo wszystko zalecamy nie tracić koncentracji, bo John już kilkakrotnie mijał się z prawdą.

Jeśli nic się już w tym roku rzeczywiście nie wydarzy, to 2022 zamkniemy z dziesięcioma potwierdzonymi aktualizacjami na liczniku. Możemy je sobie przypomnieć dzięki infografice, którą przygotowało seroundtable.com.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-no-core-update-34592.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    E-zakupy – jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźni?
    E-zakupy – jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźni?
    Przyjmuje się, że 8 na 10 internautów dokonuje zakupów online. Czym się kierują przy wyborze produktu? Z jakich urządzeń korzystają? Zobacz nasze podsumowanie o tym, jak w Internecie kupują kobiety i mężczyźni.
    Kiedy skonsultować projekt strony z agencją SEO? Przed czy po starcie?
    Kiedy skonsultować projekt strony z agencją SEO? Przed czy po starcie?
    Audyt SEO to priorytet podczas budowania strony internetowej, która ma generować wartościowych ruch organiczny. Kiedy warto zasięgnąć wsparcia ekspertów?
    Przewaga agencji SEO nad programem optymalizacyjnym
    Przewaga agencji SEO nad programem optymalizacyjnym
    Zastanawiasz się nad inwestycją w program optymalizacyjny? A może wolisz pomoc agencji SEO? Ten artykuł rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę
      Umów spotkanie