VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

Połączenie biznesu i edukacji jest możliwe. Pokażemy to w trakcie VI edycji Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge”. Warsztaty skierowane są do przyszłych specjalistów branży digital marketingu, których już wkrótce będziemy kształcić w salach wykładowych na wydziale poznańskiego WNPiD.

O programie Brains Attack

Projekt stażowy Brains Attack stworzyliśmy dla studentów WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Cykl warsztatów rozpocznie się 11 marca, a finał projektu odbędzie się 27 maja. Na spotkaniach ze studentami eksperci poruszą zagadnienia z branży:

  • e-commerce,
  • content marketingu,
  • SEO copywritingu,
  • UX.

Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować skuteczną strategię marketingową od A do Z oraz jak praktycznie wykorzystywać narzędzia SEO. Zdobytą wiedzę zastosują w zespołowej pracy nad budową strategii SXO.

Sprawdź: Co to jest NPS?

Dajemy szansę na rozwój

Udział w projekcie Brains Attack to dla studentów szansa na poszerzenie swoich kompetencji z obszaru digital marketingu. Eksperci z Grupa iCEA są na bieżąco z aktualnymi trendami z branży ‒ również z zakresu kompetencji pracowników. W trakcie warsztatów przekażemy przyszłym specjalistom to, co najcenniejsze, czyli praktyczną wiedzę, którą trudno zdobyć nawet w trakcie lektury najlepszego poradnika o marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem podzieli się m.in. Jacek Dziura (Członek Zarządu i CMO), Michał Ziach (Head of Polish Executive Department) oraz Anna Klara Witkowska (SEO Specialist).

Nagroda dla zwycięzców

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz specjaliści z Grupa iCEA. W trakcie czerwcowej konferencji finałowej pięć najlepszych drużyn przedstawi strategie SXO przed uczestnikami wydarzenia – marketerami i osobami zainteresowanymi szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny będzie płatny staż w jednej ze spółek Digital Now! Holding. Dzięki temu studenci będą mieć okazję do praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w czasie warsztatów.

Sprawdź: Ciemna strona recenzji Facebooka

Relacje z wydarzenia

Relacje z wydarzenia będziemy prezentować na bieżąco w tym wpisie. Zdjęcia, nagrania wideo – zapewniamy, że tego wszystkiego nie zabraknie! Więcej informacji o Brains Attack dostępnych jest na stronie wydarzenia. Już nie możemy doczekać się pierwszych warsztatów!

Podsumowanie pierwszych warsztatów

W piątek (11.03) Jacek Dziura poprowadził pierwsze warsztaty, w czasie których uczestnicy uczyli się, jak opracować skuteczną strategię marketingową. Studenci dowiedzieli się, jak od A do Z stworzyć e-commerce, który sprzedaje. Jacek opowiedział uczestnikom o elementach, które powinny znaleźć się w każdej strategii marki, a także zdradził tajniki skutecznej analizy grupy docelowej. Wyjaśnił również, dlaczego marketerzy tak chętnie korzystają z modelu AIDA, który wykorzystuje się w sprzedaży bezpośredniej, content marketingu, a także procesie tworzenia treści ofert handlowych.

Dobrze wiemy, że sama teoria to nie wszystko, dlatego studenci mieli okazję wykorzystać zdobytą wiedzę w czasie praktycznych zadań w grupach.

Sprawdź: Jak tworzyć i do czego służy feed produktowy?

Podsumowanie drugich warsztatów

Tematem przewodnim drugich warsztatów był techniczny wymiar SEO. Zajęcia prowadzili: Michał Ziach, Head of Polish Executive Department oraz Piotr Wicenciak, Team Leadera SEO w Grupa iCEA.

W trakcie wykładów studenci dowiedzieli się:

  • Jak prawidłowo zdiagnozować strony pod kątem SEO
  • W jaki sposób przeanalizować stronę WWW pod kątem błędów technicznych
  • Indeksacja domeny, mikro i metadane oraz crawl budget – co oznaczają te pojęcia?
  • Jak działają popularne narzędzia SEO, takie jak: Search Console, Screaming Frog i wiele innych.



Podsumowanie trzecich warsztatów

Na trzecim spotkaniu ze studentami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM opowiadaliśmy o miękkich aspektach pozycjonowania oraz on page SEO. Zajęcia prowadzili Michał Szylko, Team Leader SEO oraz Klara Anna Witkowska, SEO Specialist w Grupa iCEA. Czego nauczyli się studenci w trakcie zajęć? Przede wszystkim dowiedzieli się, jak wyszukiwać słowa kluczowe i tworzyć metadane. Zyskali również cenną wiedzę na temat budowy architektury informacji.


Sprawdź: Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Podsumowanie czwartych warsztatów

Czy copywriting może wspierać działania SEO? Jak najbardziej! Na czwartych warsztatach udowodnili to eksperci z Blue Whale Press: Jakub Piechowiak, CEO oraz Marcin Lewicki, Project Manager. Nasi specjaliści zdradzili uczestnikom techniki SEO przydatne w pracy dziennikarza internetowego, a także opowiedzieli o zasadach copywritingu SEO.


Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Aktualności
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Google zapowiedział aktualizację. Co wiemy o Page Experience Update?

    Google zapowiedział aktualizację. Co wiemy o Page Experience Update?

    Kolejna aktualizacja od giganta położy jeszcze większy nacisk na elementach, nad którymi w grupie iCEA skupiamy się od dawna. O jakich kwestiach mowa? Przeczytasz w naszym wpisie.
    Co to jest domena?

    Co to jest domena?

    Czym jest domena internetowa? Wyjaśniamy z jakich elementów się ona składa, jakie są najpopularniejsze domeny, oraz czym różni się domena od hostingu.
    Core Web Vitals ‒ czym jest i jak może wpłynąć na Twoją pozycję w wyszukiwarce?

    Core Web Vitals ‒ czym jest i jak może wpłynąć na Twoją pozycję w wyszukiwarce?

    Nasz ekspert zdradza, jakie najnowsze wskaźniki internetowe są ulubieńcami Google’a. Sprawdź, czy Twoja strona spełnia te wymagania i co możesz zrobić, by zyskać wyższą pozycję dla swojej witryny.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę