DARMOWY AUDYT SEO

VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

Połączenie biznesu i edukacji jest możliwe. Pokażemy to w trakcie VI edycji Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge”. Warsztaty skierowane są do przyszłych specjalistów branży digital marketingu, których już wkrótce będziemy kształcić w salach wykładowych na wydziale poznańskiego WNPiD.

O programie Brains Attack

Projekt stażowy Brains Attack stworzyliśmy dla studentów WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Cykl warsztatów rozpocznie się 11 marca, a finał projektu odbędzie się 27 maja. Na spotkaniach ze studentami eksperci poruszą zagadnienia z branży:

  • e-commerce,
  • content marketingu,
  • SEO copywritingu,
  • UX.

Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować skuteczną strategię marketingową od A do Z oraz jak praktycznie wykorzystywać narzędzia SEO. Zdobytą wiedzę zastosują w zespołowej pracy nad budową strategii SXO.

Sprawdź: Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Dajemy szansę na rozwój

Udział w projekcie Brains Attack to dla studentów szansa na poszerzenie swoich kompetencji z obszaru digital marketingu. Eksperci z Grupa iCEA są na bieżąco z aktualnymi trendami z branży ‒ również z zakresu kompetencji pracowników. W trakcie warsztatów przekażemy przyszłym specjalistom to, co najcenniejsze, czyli praktyczną wiedzę, którą trudno zdobyć nawet w trakcie lektury najlepszego poradnika o marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem podzieli się m.in. Jacek Dziura (Członek Zarządu i CMO), Michał Ziach (Head of Polish Executive Department) oraz Anna Klara Witkowska (SEO Specialist).

Nagroda dla zwycięzców

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz specjaliści z Grupa iCEA. W trakcie czerwcowej konferencji finałowej pięć najlepszych drużyn przedstawi strategie SXO przed uczestnikami wydarzenia – marketerami i osobami zainteresowanymi szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny będzie płatny staż w jednej ze spółek Digital Now! Holding. Dzięki temu studenci będą mieć okazję do praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w czasie warsztatów.

Sprawdź: Jaką formę reklamy wybrać jako najskuteczniejszą?

Relacje z wydarzenia

Relacje z wydarzenia będziemy prezentować na bieżąco w tym wpisie. Zdjęcia, nagrania wideo – zapewniamy, że tego wszystkiego nie zabraknie! Więcej informacji o Brains Attack dostępnych jest na stronie wydarzenia. Już nie możemy doczekać się pierwszych warsztatów!

Podsumowanie pierwszych warsztatów

W piątek (11.03) Jacek Dziura poprowadził pierwsze warsztaty, w czasie których uczestnicy uczyli się, jak opracować skuteczną strategię marketingową. Studenci dowiedzieli się, jak od A do Z stworzyć e-commerce, który sprzedaje. Jacek opowiedział uczestnikom o elementach, które powinny znaleźć się w każdej strategii marki, a także zdradził tajniki skutecznej analizy grupy docelowej. Wyjaśnił również, dlaczego marketerzy tak chętnie korzystają z modelu AIDA, który wykorzystuje się w sprzedaży bezpośredniej, content marketingu, a także procesie tworzenia treści ofert handlowych.

Model AIDA oraz lejek sprzedażowy

Dobrze wiemy, że sama teoria to nie wszystko, dlatego studenci mieli okazję wykorzystać zdobytą wiedzę w czasie praktycznych zadań w grupach.

VI edycja Brains Attack

VI edycja Brains Attack

Sprawdź: Wszystko, co powinieneś wiedzieć o kluczowych treściach serwisu internetowego

Podsumowanie drugich warsztatów

Tematem przewodnim drugich warsztatów był techniczny wymiar SEO. Zajęcia prowadzili: Michał Ziach, Head of Polish Executive Department oraz Piotr Wicenciak, Team Leadera SEO w Grupa iCEA.

W trakcie wykładów studenci dowiedzieli się:

  • Jak prawidłowo zdiagnozować strony pod kątem SEO
  • W jaki sposób przeanalizować stronę WWW pod kątem błędów technicznych
  • Indeksacja domeny, mikro i metadane oraz crawl budget – co oznaczają te pojęcia?
  • Jak działają popularne narzędzia SEO, takie jak: Search Console, Screaming Frog i wiele innych.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Podsumowanie trzecich warsztatów

Na trzecim spotkaniu ze studentami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM opowiadaliśmy o miękkich aspektach pozycjonowania oraz on page SEO. Zajęcia prowadzili Michał Szylko, Team Leader SEO oraz Klara Anna Witkowska, SEO Specialist w Grupa iCEA. Czego nauczyli się studenci w trakcie zajęć? Przede wszystkim dowiedzieli się, jak wyszukiwać słowa kluczowe i tworzyć metadane. Zyskali również cenną wiedzę na temat budowy architektury informacji.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Sprawdź: Pozycjonowanie branży ogrodniczej

Podsumowanie czwartych warsztatów

Czy copywriting może wspierać działania SEO? Jak najbardziej! Na czwartych warsztatach udowodnili to eksperci z Blue Whale Press: Jakub Piechowiak, CEO oraz Marcin Lewicki, Project Manager. Nasi specjaliści zdradzili uczestnikom techniki SEO przydatne w pracy dziennikarza internetowego, a także opowiedzieli o zasadach copywritingu SEO.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Aktualności
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 7

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute
    Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute
    Święta są co roku, jednak i tak potrafią nas zaskoczyć! Podpowiadamy, jak ogarnąć marketing w wersji „na ostatnią chwilę” i wyjść z grudniowego zamieszania bez szwanku (z zyskiem w kieszeni).
    Jak tworzyć skuteczny mailing?
    Jak tworzyć skuteczny mailing?
    Poczta elektroniczna odgrywa ważną rolę w digital marketingu. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze ją wykorzystać. Podpowiadamy, jak stworzyć skuteczny mailing!
    26 statystyk SEO, które przekonają cię do inwestycji SEO
    26 statystyk SEO, które przekonają cię do inwestycji SEO
    Jeśli szukasz twardych danych i mocnych argumentów przemawiających za inwestycją SEO, to dobrze trafiłeś. Zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze korzyści wynikające z danych.

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę