freestocks/unsplash.com
Sky-Shop to jedna z najczęściej wybieranych platform do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Do jego głównych zalet należy spora liczba funkcji i łatwa integracja z wieloma polskimi usługami płatności i dostawy. Co jeszcze oferuje Sky-Shop? Czy warto skorzystać z tego oprogramowania?
Sky-Shop to kompleksowe oprogramowanie do sprzedaży, które opiera swoje działanie na modelu abonamentowym – SaaS, czyli „Software as a Service”. Jest to polski system, który wszedł na rynek już w 2009 roku i od tego czasu posłużył do utworzenia kilku tysięcy sklepów internetowych. Dostępna jest bezpłatna wersja demo z limitem czasowym oraz płatna wersja, za którą należy wnieść comiesięczną opłatę. W zamian otrzymujemy między innymi dostęp do gotowych integracji i rozbudowanej funkcjonalności sklepu – warto jednak zaznaczyć, że za niektóre funkcje wciąż trzeba dodatkowo zapłacić.
Źródło: Studio Republic/unsplash.com
Platforma Sky-Shop.pl jest skierowana do sklepów dowolnego rozmiaru, a także do hurtowni. Jedną z zalet jest wbudowane wsparcie dla działań SEO – w tym inteligentne przekierowania zamiast błędów 404 oraz struktura witryny dostosowana pod kątem wyszukiwarek.
Optymalizacja sklepu na platformie Sky-Shop ogranicza się głównie do możliwości oferowanych przez panel użytkownika. Jest to w pewnym stopniu zamknięte oprogramowanie – większe zmiany mogą być wprowadzone jedynie z udziałem wsparcia technicznego Sky-Shop. Mimo tego już standardowa funkcjonalność pozwoli na samodzielne przeprowadzenie wielu zmian z poziomu panelu zarządzania, które przełożą się na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Z jakich funkcji SEO mogą skorzystać użytkownicy Sky-Shop? Oto kilka przykładów zmian, które mogą zostać wdrożone w panelu zarządzania.
Zarządzanie swoim sklepem internetowym opartym o system Sky-Shop nie należy do trudnych zadań – twórcy oprogramowania stawiają w centrum uwagi czytelność i przejrzystość. Interfejs powinien umożliwić bezproblemową obsługę nawet mniej doświadczonym użytkownikom, a wszystkie niezbędne funkcje są łatwo dostępne. Ponadto można liczyć na wiele udogodnień, takich jak specjalny panel, który umożliwia prowadzenie sprzedaży, a także innych przydatnych działań z jednego poziomu.
Liczba użytkowników Sky-Shop stale rośnie – po upływie ponad dekady od opublikowania pierwszej wersji platforma nadal zdobywa popularność. Jakie wady i zalety są najczęściej wskazywane przez użytkowników Sky-Shop.pl?
Większość osób korzystających z tej platformy dość pozytywnie ocenia system. Warto przyjrzeć się ocenom oprogramowania Sky-Shop.pl na różnych portalach – dla przykładu, na Facebooku system może pochwalić się oceną 4,6 w 5-punktowej skali. To oprogramowanie, które oferuje wiele funkcji i dość wygodną obsługę, jednak wśród wad wymienianych przez użytkowników najczęściej pojawiają się ograniczenia związane z opcjami modyfikacji i samą charakterystyką modelu SaaS.
Artykuł powstał we współpracy ze stronami: queenoze.com, smartiqer.com
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.