Sky-Shop to jedna z najczęściej wybieranych platform do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Do jego głównych zalet należy spora liczba funkcji i łatwa integracja z wieloma polskimi usługami płatności i dostawy. Co jeszcze oferuje Sky-Shop? Czy warto skorzystać z tego oprogramowania?
Sky-Shop to kompleksowe oprogramowanie do sprzedaży, które opiera swoje działanie na modelu abonamentowym – SaaS, czyli „Software as a Service”. Jest to polski system, który wszedł na rynek już w 2009 roku i od tego czasu posłużył do utworzenia kilku tysięcy sklepów internetowych. Dostępna jest bezpłatna wersja demo z limitem czasowym oraz płatna wersja, za którą należy wnieść comiesięczną opłatę. W zamian otrzymujemy między innymi dostęp do gotowych integracji i rozbudowanej funkcjonalności sklepu – warto jednak zaznaczyć, że za niektóre funkcje wciąż trzeba dodatkowo zapłacić.
Platforma Sky-Shop.pl jest skierowana do sklepów dowolnego rozmiaru, a także do hurtowni. Jedną z zalet jest wbudowane wsparcie dla działań SEO – w tym inteligentne przekierowania zamiast błędów 404 oraz struktura witryny dostosowana pod kątem wyszukiwarek.
Optymalizacja sklepu na platformie Sky-Shop ogranicza się głównie do możliwości oferowanych przez panel użytkownika. Jest to w pewnym stopniu zamknięte oprogramowanie – większe zmiany mogą być wprowadzone jedynie z udziałem wsparcia technicznego Sky-Shop. Mimo tego już standardowa funkcjonalność pozwoli na samodzielne przeprowadzenie wielu zmian z poziomu panelu zarządzania, które przełożą się na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Z jakich funkcji SEO mogą skorzystać użytkownicy Sky-Shop? Oto kilka przykładów zmian, które mogą zostać wdrożone w panelu zarządzania.
Zarządzanie swoim sklepem internetowym opartym o system Sky-Shop nie należy do trudnych zadań – twórcy oprogramowania stawiają w centrum uwagi czytelność i przejrzystość. Interfejs powinien umożliwić bezproblemową obsługę nawet mniej doświadczonym użytkownikom, a wszystkie niezbędne funkcje są łatwo dostępne. Ponadto można liczyć na wiele udogodnień, takich jak specjalny panel, który umożliwia prowadzenie sprzedaży, a także innych przydatnych działań z jednego poziomu.
Liczba użytkowników Sky-Shop stale rośnie – po upływie ponad dekady od opublikowania pierwszej wersji platforma nadal zdobywa popularność. Jakie wady i zalety są najczęściej wskazywane przez użytkowników Sky-Shop.pl?
Większość osób korzystających z tej platformy dość pozytywnie ocenia system. Warto przyjrzeć się ocenom oprogramowania Sky-Shop.pl na różnych portalach – dla przykładu, na Facebooku system może pochwalić się oceną 4,6 w 5-punktowej skali. To oprogramowanie, które oferuje wiele funkcji i dość wygodną obsługę, jednak wśród wad wymienianych przez użytkowników najczęściej pojawiają się ograniczenia związane z opcjami modyfikacji i samą charakterystyką modelu SaaS.
Artykuł powstał we współpracy ze stronami: queenoze.com, smartiqer.com
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.