Z pewnością zależy Ci na zwiększeniu popularności swojej marki i przyciągnięciu większej liczby odbiorców.
Popularyzowanie marki może być naprawdę trudne, dlatego warto skorzystać z mediów społecznościowych, które znacznie pomogą Ci ułatwić ten proces. Twitter jest jednym z najlepszych serwisów społecznościowych na świecie, gdyż gromadzi niemal 48 milionów użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych!
Jeśli zależy Ci na otwartej drodze na rynek globalny, warto skorzystać z tego portalu, gdyż ma on około 330 milionów aktywnych konsumentów z całego świata.
Z kolei Pinteresta używa 459 milionów zarejestrowanych osób.
Najważniejszym jest, abyś wiedział, jak korzystać z największych portali społecznościowych z zakładkami. Twoim pierwszym krokiem powinno być odpowiednie dobranie witryny do swoich celów i strategii.
Przed opracowaniem dokładnych strategii dotyczących wyboru stron internetowych z zakładkami musisz zrozumieć, czym są i jak działają.
Witryny z zakładkami społecznościowymi to swego rodzaju platformy do udostępniania treści, które mogą mieć formę artykułów, postów na blogu, stron internetowych, wpisów, filmów i obrazów.
Biorąc pod uwagę miliony osób, które korzystają ze stron z zakładkami, realnie zwiększysz szansę na zareklamowanie swoich produktów szerszemu gronu odbiorców, dzięki czemu szybciej i skuteczniej zbudujesz świadomość swojej marki.
Musisz pamiętać, że witryny z zakładkami odgrywają kluczową rolę w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. SEO jest tym, co pomaga polepszyć Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Jak wybrać najlepszą stronę z zakładkami? Oto trzy czynniki, które koniecznie musisz wziąć pod uwagę.
Google PageRank to algorytm, którego zadaniem jest analiza każdej strony internetowej i odpowiednia ocena jej zawartości. Narzędzie to używa skali od 1 do 10 podczas pozycjonowania witryny. Im wyżej znajdzie się strona z zakładkami, tym lepiej oceniona została pod względem jakości i popularności.
Linki zwrotne to, ogólnie mówiąc, linki prowadzące do określonej strony internetowej. Jeśli witryna kieruje użytkownika w inne miejsce, jest to właśnie link zwrotny. Istnieją dwa rodzaje backlinków, które wpływają na witryny z zakładkami społecznościowymi: NoFollow i DoFollow.
Jeśli otrzymasz link zwrotny NoFollow, oznacza to, że witryna, która go zawiera nie jest pewna co do aktualności Twoich treści. Oznacza to, że z pewnością nie będziesz usatysfakcjonowany nadchodzącą oceną Google PageRank, gdyż Twoja strona nie zostanie uznana za wartościową.
Z kolei link zwrotny DoFollow oznacza, że będziesz cieszyć się oceną następnej aktualizacji Google PageRank. Najważniejsze okazuje się odnalezienie strony z zakładkami, o wysokim poziomie linków DoFollow
3. Oryginalne zgłoszenia
Co najważniejsze, Twoje posty muszą być niepowtarzalne. Jeśli dokładnie zbadasz różnego rodzaju witryny z zakładkami, z pewnością zauważysz, że wiele postów ma swoje duplikaty. Jeśli okaże się, że są wśród nich twoje treści, z pewnością nie będziesz w stanie osiągnąć świetnych wyników w kwestii stworzenia ruchu na stronie. Pamiętaj, liczy się oryginalność!
Znasz już kwestie, którymi kierować się podczas wyboru witryny zakładkami społecznościowymi. Przyjrzyj się teraz niektórym serwisom, które stanowią czołówkę rankingu najpopularniejszych i najwyższej jakości platform.
Jak zostało już wcześniej wspomniane, Twitter ma ponad 330 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwo możesz nawiązać z nimi kontakt. Wystarczy, że opublikujesz linki na swoim koncie i tym prostym sposobem dodasz swoje treści do zakładek.
Jeśli Twoją grupą docelowych odbiorców są kobiety, koniecznie upewnij się, że masz konto na Pintereście. Około 80% odbiorców Pinteresta to właśnie użytkownicy płci żeńskiej, które przed dokonaniem jakichkolwiek zakupów przeglądają tę witrynę, aby zyskać dodatkowy obraz tego, co aktualnie chcą kupić.
Jest to miejsce, w którym użytkownicy publikują treści i linki, wzbudzające ich zainteresowanie, którzy oceniają, udostępniają, odrzucają lub komentują posty. Dzięki takim reakcjom można łatwo wyszczególnić listę treści w zakładkach. Pamiętaj jednak, że stanowi to tylko dodatek do reklamowania własnych usług i produktów.
Podobnie jak Reddit, Digg jest przeznaczony dla osób, którym zależy na publikowaniu interesujących treści. W analogiczny sposób jesteś w stanie promować swoje usługi i tworzyć listę zakładek.
Ta strona internetowa ma bardzo wszechstronne zastosowanie. Dzięki niej masz możliwość dodawania szczegółów do swoich zakładek i określania rodzaju treści i tematów, których dotyczą. Dodatkowo StumbleUpon ma pasek narzędzi, który pozwoli Ci na edycję i dostosowanie zakładek do Twoich oczekiwań.
Jeśli Twoja branża jest ściśle powiązana z kreatywnością lub projektowaniem, ten serwis będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, gdyż został stworzony dla użytkowników, którzy chcą znaleźć wiele nowych inspiracji
Z Dribble korzystają miliony twórców, którym zależy na zwiększeniu ruchu na ich stronach. Warto więc pomyśleć o zaprezentowaniu tam swoich treści i podzieleniu się doświadczeniami z innymi uczestnikami tego rynku.
Jeśli obiektem Twoich zainteresowań jest technologia, koniecznie musisz stać się użytkownikiem Slashdot. Społeczność tego serwisu specjalizuje się bowiem z publikowaniu treści dotyczących spraw technicznych, które na pewno Cię zainteresują. Znajdziesz tam informacje na temat sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, gier wideo i innych technologicznych nowinek.
Serwis ten będzie dla Ciebie doskonałym wyborem, jeśli zależy Ci na obcowaniu z ludźmi, którzy, tak jak Ty – interesującymi się obrazami. W takim przypadku We Heart It koniecznie musi znaleźć się na Twojej liście stron z zakładkami. Zyskasz tam wiele nowych doświadczeń związanych z wszelkiego rodzaju wizualizacjami, zdjęciami, filmami i GIF-ami.
Korzystanie z witryn z zakładkami to tylko jeden z wielu sposobów na zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Aby odpowiednio wypromować swoją markę konieczne jest zastosowanie wielu różnego rodzaju technik i strategii.
Przydatna się może też okazać optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek, w czym jesteśmy specjalistami! Jeśli zatem potrzebujesz wskazówek odnośnie marketingu czy SEO, nie czekaj i skontaktuj się z nami już dziś!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.