Christina Morillo/pexels.com
Z pewnością zależy Ci na zwiększeniu popularności swojej marki i przyciągnięciu większej liczby odbiorców.
Popularyzowanie marki może być naprawdę trudne, dlatego warto skorzystać z mediów społecznościowych, które znacznie pomogą Ci ułatwić ten proces. Twitter jest jednym z najlepszych serwisów społecznościowych na świecie, gdyż gromadzi niemal 48 milionów użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych!
Jeśli zależy Ci na otwartej drodze na rynek globalny, warto skorzystać z tego portalu, gdyż ma on około 330 milionów aktywnych konsumentów z całego świata.
Z kolei Pinteresta używa 459 milionów zarejestrowanych osób.
Najważniejszym jest, abyś wiedział, jak korzystać z największych portali społecznościowych z zakładkami. Twoim pierwszym krokiem powinno być odpowiednie dobranie witryny do swoich celów i strategii.
Przed opracowaniem dokładnych strategii dotyczących wyboru stron internetowych z zakładkami musisz zrozumieć, czym są i jak działają.
Witryny z zakładkami społecznościowymi to swego rodzaju platformy do udostępniania treści, które mogą mieć formę artykułów, postów na blogu, stron internetowych, wpisów, filmów i obrazów.
Biorąc pod uwagę miliony osób, które korzystają ze stron z zakładkami, realnie zwiększysz szansę na zareklamowanie swoich produktów szerszemu gronu odbiorców, dzięki czemu szybciej i skuteczniej zbudujesz świadomość swojej marki.
Musisz pamiętać, że witryny z zakładkami odgrywają kluczową rolę w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. SEO jest tym, co pomaga polepszyć Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Jak wybrać najlepszą stronę z zakładkami? Oto trzy czynniki, które koniecznie musisz wziąć pod uwagę.
Google PageRank to algorytm, którego zadaniem jest analiza każdej strony internetowej i odpowiednia ocena jej zawartości. Narzędzie to używa skali od 1 do 10 podczas pozycjonowania witryny. Im wyżej znajdzie się strona z zakładkami, tym lepiej oceniona została pod względem jakości i popularności.
Linki zwrotne to, ogólnie mówiąc, linki prowadzące do określonej strony internetowej. Jeśli witryna kieruje użytkownika w inne miejsce, jest to właśnie link zwrotny. Istnieją dwa rodzaje backlinków, które wpływają na witryny z zakładkami społecznościowymi: NoFollow i DoFollow.
Jeśli otrzymasz link zwrotny NoFollow, oznacza to, że witryna, która go zawiera nie jest pewna co do aktualności Twoich treści. Oznacza to, że z pewnością nie będziesz usatysfakcjonowany nadchodzącą oceną Google PageRank, gdyż Twoja strona nie zostanie uznana za wartościową.
Z kolei link zwrotny DoFollow oznacza, że będziesz cieszyć się oceną następnej aktualizacji Google PageRank. Najważniejsze okazuje się odnalezienie strony z zakładkami, o wysokim poziomie linków DoFollow
3. Oryginalne zgłoszenia
Co najważniejsze, Twoje posty muszą być niepowtarzalne. Jeśli dokładnie zbadasz różnego rodzaju witryny z zakładkami, z pewnością zauważysz, że wiele postów ma swoje duplikaty. Jeśli okaże się, że są wśród nich twoje treści, z pewnością nie będziesz w stanie osiągnąć świetnych wyników w kwestii stworzenia ruchu na stronie. Pamiętaj, liczy się oryginalność!
Znasz już kwestie, którymi kierować się podczas wyboru witryny zakładkami społecznościowymi. Przyjrzyj się teraz niektórym serwisom, które stanowią czołówkę rankingu najpopularniejszych i najwyższej jakości platform.
Jak zostało już wcześniej wspomniane, Twitter ma ponad 330 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwo możesz nawiązać z nimi kontakt. Wystarczy, że opublikujesz linki na swoim koncie i tym prostym sposobem dodasz swoje treści do zakładek.
Jeśli Twoją grupą docelowych odbiorców są kobiety, koniecznie upewnij się, że masz konto na Pintereście. Około 80% odbiorców Pinteresta to właśnie użytkownicy płci żeńskiej, które przed dokonaniem jakichkolwiek zakupów przeglądają tę witrynę, aby zyskać dodatkowy obraz tego, co aktualnie chcą kupić.
Jest to miejsce, w którym użytkownicy publikują treści i linki, wzbudzające ich zainteresowanie, którzy oceniają, udostępniają, odrzucają lub komentują posty. Dzięki takim reakcjom można łatwo wyszczególnić listę treści w zakładkach. Pamiętaj jednak, że stanowi to tylko dodatek do reklamowania własnych usług i produktów.
Podobnie jak Reddit, Digg jest przeznaczony dla osób, którym zależy na publikowaniu interesujących treści. W analogiczny sposób jesteś w stanie promować swoje usługi i tworzyć listę zakładek.
Ta strona internetowa ma bardzo wszechstronne zastosowanie. Dzięki niej masz możliwość dodawania szczegółów do swoich zakładek i określania rodzaju treści i tematów, których dotyczą. Dodatkowo StumbleUpon ma pasek narzędzi, który pozwoli Ci na edycję i dostosowanie zakładek do Twoich oczekiwań.
Jeśli Twoja branża jest ściśle powiązana z kreatywnością lub projektowaniem, ten serwis będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem, gdyż został stworzony dla użytkowników, którzy chcą znaleźć wiele nowych inspiracji
Z Dribble korzystają miliony twórców, którym zależy na zwiększeniu ruchu na ich stronach. Warto więc pomyśleć o zaprezentowaniu tam swoich treści i podzieleniu się doświadczeniami z innymi uczestnikami tego rynku.
Jeśli obiektem Twoich zainteresowań jest technologia, koniecznie musisz stać się użytkownikiem Slashdot. Społeczność tego serwisu specjalizuje się bowiem z publikowaniu treści dotyczących spraw technicznych, które na pewno Cię zainteresują. Znajdziesz tam informacje na temat sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, gier wideo i innych technologicznych nowinek.
Serwis ten będzie dla Ciebie doskonałym wyborem, jeśli zależy Ci na obcowaniu z ludźmi, którzy, tak jak Ty – interesującymi się obrazami. W takim przypadku We Heart It koniecznie musi znaleźć się na Twojej liście stron z zakładkami. Zyskasz tam wiele nowych doświadczeń związanych z wszelkiego rodzaju wizualizacjami, zdjęciami, filmami i GIF-ami.
Korzystanie z witryn z zakładkami to tylko jeden z wielu sposobów na zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Aby odpowiednio wypromować swoją markę konieczne jest zastosowanie wielu różnego rodzaju technik i strategii.
Przydatna się może też okazać optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek, w czym jesteśmy specjalistami! Jeśli zatem potrzebujesz wskazówek odnośnie marketingu czy SEO, nie czekaj i skontaktuj się z nami już dziś!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.