Świat ciągle się zmienia, podobnie jak SEO. A co tym razem zmieniło się w googlowskich algorytmach? O tym jak zwykle dowiecie się z naszego cotygodniowego przeglądu aktualności. Zapraszamy!
Google wprowadza obracające się produkty w wynikach wyszukiwania. Jest to najpewniej pokłosie zmian, o których dużo mówiło się już w poprzednich latach. Póki co należy traktować to raczej jako ciekawostkę, ale kto wie, może widok 3D i rozszerzona rzeczywistość zawitają na stałe do wyników wyszukiwania?
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-results-rotating-product-images-32238.html
Google ujednolicił dane prezentowane w 3 testerach: rich result, mobile friendly oraz AMP. Test powiększył się o widok danych znany z GSC z zakresu sprawdzenia URL-a.
Rozbudowie uległy obszary:
Dodano też możliwość wyboru, jakim botem sprawdzamy w przypadku rich results.
Źródło: https://developers.google.com/search/blog/2021/10/search-console-tools-alignment
Google będzie wprowadzał zmiany w schema przy ofertach pracy, dlatego należy spodziewać się lekkich zawirowań w GSC w okolicy 18 października, gdy zmiany zaczną być wprowadzane w życie.
Zmiany mają być widoczne w:
Źródła:
https://www.seroundtable.com/google-rich-results-errors-for-job-postings-may-increase-32243.html
https://support.google.com/webmasters/answer/6211453?hl=en#zippy=%2Crich-result-reports
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.