Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

Świat ciągle się zmienia, podobnie jak SEO. A co tym razem zmieniło się w googlowskich algorytmach? O tym jak zwykle dowiecie się z naszego cotygodniowego przeglądu aktualności. Zapraszamy!

Widok produktów 3D w wynikach wyszukiwania!

Google wprowadza obracające się produkty w wynikach wyszukiwania. Jest to najpewniej pokłosie zmian, o których dużo mówiło się już w poprzednich latach. Póki co należy traktować to raczej jako ciekawostkę, ale kto wie, może widok 3D i rozszerzona rzeczywistość zawitają na stałe do wyników wyszukiwania?

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-results-rotating-product-images-32238.html

Rich Result, AMP oraz testy mobile friendly powiększyły się o nowe funkcje

Google ujednolicił dane prezentowane w 3 testerach: rich result, mobile friendly oraz AMP. Test powiększył się o widok danych znany z GSC z zakresu sprawdzenia URL-a.

Rozbudowie uległy obszary:

  • Dostępność strony.
  • Nagłówki HTTP.
  • Page Screenshot.
  • Weryfikacja AMP.

Dodano też możliwość wyboru, jakim botem sprawdzamy w przypadku rich results.

Źródło: https://developers.google.com/search/blog/2021/10/search-console-tools-alignment

Zmiany w zakresie schema ofert pracy

Google będzie wprowadzał zmiany w schema przy ofertach pracy, dlatego należy spodziewać się lekkich zawirowań w GSC w okolicy 18 października, gdy zmiany zaczną być wprowadzane w życie.

Zmiany mają być widoczne w:

  • Liczbie zgłoszonych ofert pracy i ogólnej kwestii z nimi związanej.
  • Zmianie oceny wagi błędów z ostrzeżeń na faktyczne błędy.

Źródła:
https://www.seroundtable.com/google-rich-results-errors-for-job-postings-may-increase-32243.html
https://support.google.com/webmasters/answer/6211453?hl=en#zippy=%2Crich-result-reports

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czy tekst alternatywny wpływa na SEO strony internetowej?

    Czy tekst alternatywny wpływa na SEO strony internetowej?

    Tekst alternatywny obrazu może być bardzo pomocny podczas pozycjonowania witryny. Opisujemy, jak on działa i dlaczego jest tak ważny. Warto czytać dalej.
    Wszystko, co musisz wiedzieć o znacznikach schematów

    Wszystko, co musisz wiedzieć o znacznikach schematów

    Chciałbyś, aby Twoja strona internetowa była lepiej indeksowana przez algorytmy wyszukiwarek? Mamy na to sposób. Pomyśl o znacznikach schematu!
    Jak bezpiecznie pozycjonować strony?

    Jak bezpiecznie pozycjonować strony?

    Etyczne i zgodne z zaleceniami Google działania prowadzące do polepszenia pozycji strony w wynikach wyszukiwania określa się mianem White Hat SEO. Dowiedz się, na czym polegają!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.