Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

Świat ciągle się zmienia, podobnie jak SEO. A co tym razem zmieniło się w googlowskich algorytmach? O tym jak zwykle dowiecie się z naszego cotygodniowego przeglądu aktualności. Zapraszamy!

Widok produktów 3D w wynikach wyszukiwania!

Google wprowadza obracające się produkty w wynikach wyszukiwania. Jest to najpewniej pokłosie zmian, o których dużo mówiło się już w poprzednich latach. Póki co należy traktować to raczej jako ciekawostkę, ale kto wie, może widok 3D i rozszerzona rzeczywistość zawitają na stałe do wyników wyszukiwania?

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-results-rotating-product-images-32238.html

Rich Result, AMP oraz testy mobile friendly powiększyły się o nowe funkcje

Google ujednolicił dane prezentowane w 3 testerach: rich result, mobile friendly oraz AMP. Test powiększył się o widok danych znany z GSC z zakresu sprawdzenia URL-a.

Rozbudowie uległy obszary:

  • Dostępność strony.
  • Nagłówki HTTP.
  • Page Screenshot.
  • Weryfikacja AMP.

Dodano też możliwość wyboru, jakim botem sprawdzamy w przypadku rich results.

Źródło: https://developers.google.com/search/blog/2021/10/search-console-tools-alignment

Zmiany w zakresie schema ofert pracy

Google będzie wprowadzał zmiany w schema przy ofertach pracy, dlatego należy spodziewać się lekkich zawirowań w GSC w okolicy 18 października, gdy zmiany zaczną być wprowadzane w życie.

Zmiany mają być widoczne w:

  • Liczbie zgłoszonych ofert pracy i ogólnej kwestii z nimi związanej.
  • Zmianie oceny wagi błędów z ostrzeżeń na faktyczne błędy.

Źródła:
https://www.seroundtable.com/google-rich-results-errors-for-job-postings-may-increase-32243.html
https://support.google.com/webmasters/answer/6211453?hl=en#zippy=%2Crich-result-reports

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Dlaczego Twój sklep potrzebuje pozycjonowania właśnie teraz?

    Dlaczego Twój sklep potrzebuje pozycjonowania właśnie teraz?

    Rynek e-commerce jest mocno nasycony, dlatego ten tekst powinien przeczytać każdy obecny i przyszły właściciel sklepu online, by jego działania zaczęły przynosić widoczne efekty.
    Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy koszt pozycjonowania?

    Ile kosztuje pozycjonowanie? Od czego zależy koszt pozycjonowania?

    Na koszt działań SEO składa się mnóstwo elementów, bez znajomości których każda wycena będzie jak wróżenie z fusów. Sprawdź, co może pomóc Ci w zaplanowaniu budżetu i przygotowaniu kosztorysu.
    Najczęstsze błędy pozycjonowania i SEO

    Najczęstsze błędy pozycjonowania i SEO

    Czy wiesz, że niekiedy to drobiazgi decydują o sukcesie lub porażce działań SEO? Poznaj cztery błędy, które musisz wyeliminować, jeśli chcesz, aby Twoja strona pozycjonowała się wysoko!
    Bezpłatny audyt

      Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
      a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie