Z miłości do SERP-ów

Z miłości do SERP-ów

Dzisiaj wyjątkowa okazja, bo mamy Walentynki, a SEO Newsy są programem dla ludzi zakochanych… w SERP-ach. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim czasie w świecie SEO? Zapraszamy do oglądania!

Linki a ranking domeny

John Mueller po raz kolejny zapewnił na Twitterze, że linki w obrębie całej domeny nie wliczają się do żadnego “rankingu domeny”, a mają jedynie wpływ na konkretną, linkowaną podstronę.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-domain-level-32837.html

Gdzie nie umieszczać CTA?

Zostając jeszcze przy Johnie Muellerze. Pewien web designer zapytał go, czy rzeczywiście należy usuwać przyciski CTA z przestrzeni above the fold. Jedna z agencji SEO twierdziła bowiem, że dokumentacja Google odradza umieszczanie ich na górze strony.

Odpowiedź Johna? Google nie mówi nic o przyciskach CTA, choć jego zdaniem umieszczenie przycisku częściowo na foldzie może mącić w kodzie HTML. Barry Schwartz z seroundtable zasugerował z kolei, że niektóre duże CTA mogą być postrzegane jako reklamy przez stary algorytm związany z układem strony.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/ctas-above-the-fold-google-seo-32880.html

Problem z wyświetlaniem danych w GSC

Między 1 a 3 lutym GSC ponownie nie pokazywało danych. Ponownie, bo podobna sytuacja miała już miejsce w zeszłym miesiącu. A w 2021 w sierpniu i listopadzie.

Bardzo możliwe, że zauważyliście spore anomalie w danych z tego okresu. Nie ma jednak powodów do paniki. Google poinformowało, że problem leży wyłącznie po stronie błędnej analityki, a dane nie odzwierciedlają rzeczywistych zmian w widoczności serwisu.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-report-loss-32888.html

Testy Przewodnika Zakupowego

Google testuje „Buying Guides”. To nowa funkcja mobilnych wyników wyszukiwania, która prezentuje użytkownikom różne opcje rozwijanego menu, dzięki czemu mogą dowiedzieć się więcej o produkcie, którego szukają.

Na górze Przewodnika Zakupowego, tuż pod tytułem wyników wyszukiwania, wyświetlany jest przedział cenowy. Menu rozwijane w Przewodniku zakupowym obejmuje kilka cech, które mogą pomóc kupującym w zawężeniu wyboru. Stuknięcie rozwijanego menu powoduje wyświetlenie użytkownikowi treści redakcyjnych.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-tests-buying-guides-in-mobile-search-results-380027

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Sky-shop czy Shoper – różnice

    Sky-shop czy Shoper – różnice

    Wybierając platformy do sprzedaży internetowej, warto zdecydować się na rozwiązanie dostosowane funkcjami do konkretnych potrzeb. Wśród najpopularniejszych rozwiązań tego typu wymienić można oprogramowanie Shoper czy Sky Shop. Poznaj ich funkcje.
    Czym jest evergreen content i jakie ma znaczenie dla SEO?

    Czym jest evergreen content i jakie ma znaczenie dla SEO?

    Stworzenie treści, które cieszyć się będą stałym zainteresowaniem, to nie lada wyzwanie. Jednak z naszymi wskazówkami z pewnością sobie poradzisz!
    Projektowanie strony internetowej – top 8 porad

    Projektowanie strony internetowej – top 8 porad

    Prowadzisz stronę internetową i chcesz, aby wyróżniała się spośród innych? Sprawdź, co zrobić, aby zachwycić użytkowników!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę