DARMOWY AUDYT SEO

Zakupy staną się prostsze?

Zakupy staną się prostsze?

Za oknem upał, ale spokojnie – nasze żarty zawsze mrożą. Dziś powiemy o nowym przycisku filtrowania zakupów, zmianach w wytycznych Google, boldowaniu adresów domen i aktualizacji raportów GSC.

Google testuje filtrowanie zakupów

Na początek news bardziej z kategorii Google Ads niż SEO, ale i tak wart odnotowania. Otóż Google testuje nowy przycisk filtrowania zakupów! Po jego kliknięciu wyświetla się cała masa opcji. Jeśli na przykład szukamy spodni, to możemy posegregować je wg marki, długości, materiału, wzoru czy stylu albo wyświetlić te, które aktualnie znajdują się na wyprzedaży.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-shopping-filter-button-33581.html

Aktualizacja raportów GSC

Kolejne ficzersy w GSC! Tym razem aktualizacji doczekały się raporty. Co konkretnie uległo zmianie? Teraz lepiej widać, czy błąd na stronie jest na tyle poważny, że utrudnia jej przetworzenie w celu indeksacji. Jeśli błąd powoduje problem z pojawieniem się w wyszukiwarce Google, to jest to widoczne już na pierwszy rzut oka, bo wyświetla się w sekcji z oznaczeniem invalid. Pełne wdrożenie nowej funkcjonalności potrwa jeszcze kilka miesięcy.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-console-invalid-or-valid-classifications-33594.html

Boldowanie domen w wynikach wyszukiwania

Google rozpoczęło kolejne testy w SERP-ach. Tym razem pogrubia adresy domen w wynikach wyszukiwania. Boldowanie ma zapewne na celu sprawdzenie, które domeny Internauci darzą większym, a które mniejszym zaufaniem. Co ciekawe, podobne testy miały już miejsce wiele razy w przeszłości, ostatnio w okolicach 2018 roku.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-bolding-domains-33618.html

Nowe wytyczne odnośnie stron produktów

Google ponownie zaktualizowało swoje wytyczne, tym razem odnośnie projektowania adresów URL dla ecommerce. Doprecyzowania doczekała się sekcja dotycząca wyników z elementami rozszerzonymi związanymi z produktami. Do informacji o tym, że tego typu wyniki obsługują tylko strony poświęcone pojedynczemu produktowi, dodano zdanie, że obejmuje to wersje produktów, w których każdy wariant ma osobny adres URL. Jeśli chcemy, żeby Google złapało warianty produktu do wyników rozszerzonych, musimy dodać odpowiednie schema.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-for-product-variants-33614.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak zacząć z GOshop? Pierwsze kroki
    Jak zacząć z GOshop? Pierwsze kroki
    Rozpoczęcie sprzedaży w sieci może być łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Sprawdź, jak działa oprogramowanie GOshop, jakie są jego największe zalety i możliwości. To prosty sposób na handel online.
    Jak zaangażować swoich odbiorców?
    Jak zaangażować swoich odbiorców?
    Zastanawiasz się, w jaki sposób zaangażować swoich odbiorców? Myślisz, że robisz już wszystko, aby do nich dotrzeć, ale nadal nie widzisz przychodów? Przeczytaj!
    Czym jest marketing automation?
    Czym jest marketing automation?
    Dane o klientach mają kluczowe znaczenie w marketingu, jednak ich ręczne wpisywanie może być żmudne i czasochłonne. Rozwiązaniem jest marketing automation – strategia, która oferuje liczne korzyści.

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę