DARMOWY AUDYT SEO

Zakupy staną się prostsze?

Zakupy staną się prostsze?

Za oknem upał, ale spokojnie – nasze żarty zawsze mrożą. Dziś powiemy o nowym przycisku filtrowania zakupów, zmianach w wytycznych Google, boldowaniu adresów domen i aktualizacji raportów GSC.

Google testuje filtrowanie zakupów

Na początek news bardziej z kategorii Google Ads niż SEO, ale i tak wart odnotowania. Otóż Google testuje nowy przycisk filtrowania zakupów! Po jego kliknięciu wyświetla się cała masa opcji. Jeśli na przykład szukamy spodni, to możemy posegregować je wg marki, długości, materiału, wzoru czy stylu albo wyświetlić te, które aktualnie znajdują się na wyprzedaży.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-shopping-filter-button-33581.html

Aktualizacja raportów GSC

Kolejne ficzersy w GSC! Tym razem aktualizacji doczekały się raporty. Co konkretnie uległo zmianie? Teraz lepiej widać, czy błąd na stronie jest na tyle poważny, że utrudnia jej przetworzenie w celu indeksacji. Jeśli błąd powoduje problem z pojawieniem się w wyszukiwarce Google, to jest to widoczne już na pierwszy rzut oka, bo wyświetla się w sekcji z oznaczeniem invalid. Pełne wdrożenie nowej funkcjonalności potrwa jeszcze kilka miesięcy.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-console-invalid-or-valid-classifications-33594.html

Boldowanie domen w wynikach wyszukiwania

Google rozpoczęło kolejne testy w SERP-ach. Tym razem pogrubia adresy domen w wynikach wyszukiwania. Boldowanie ma zapewne na celu sprawdzenie, które domeny Internauci darzą większym, a które mniejszym zaufaniem. Co ciekawe, podobne testy miały już miejsce wiele razy w przeszłości, ostatnio w okolicach 2018 roku.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-bolding-domains-33618.html

Nowe wytyczne odnośnie stron produktów

Google ponownie zaktualizowało swoje wytyczne, tym razem odnośnie projektowania adresów URL dla ecommerce. Doprecyzowania doczekała się sekcja dotycząca wyników z elementami rozszerzonymi związanymi z produktami. Do informacji o tym, że tego typu wyniki obsługują tylko strony poświęcone pojedynczemu produktowi, dodano zdanie, że obejmuje to wersje produktów, w których każdy wariant ma osobny adres URL. Jeśli chcemy, żeby Google złapało warianty produktu do wyników rozszerzonych, musimy dodać odpowiednie schema.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-for-product-variants-33614.html

iCEA Group
Jako iCEA Group jesteśmy czołową agencją SEO w Polsce, z siedzibą w Poznaniu, specjalizującą się w biznesowym podejściu do pozycjonowania stron internetowych. Od 2007 roku ustanawiamy standardy w branży SEO/SEM i z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 9

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jaką domenę wybrać dla firmy?
    Jaką domenę wybrać dla firmy?
    Odpowiednio dobrana domena dla witryny internetowej pomaga stworzyć dobry e-wizerunek oraz przekłada się na późniejsze rezultaty SEO firmy.
    Marketing na rynku nieruchomości
    Marketing na rynku nieruchomości
    Jak wypromować swoją markę na rynku nieruchomości? Podpowiemy Ci, z jakich narzędzi warto skorzystać i na co zwrócić wówczas szczególną uwagę!
    Targetowanie kontekstowe — co to jest?
    Targetowanie kontekstowe — co to jest?
    Wybór metody kierowania reklamy ma ogromne znaczenie dla efektywności kampanii. Czym jest targetowanie kontekstowe? Czy jest skuteczne? Podpowiadamy!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę