Zapytaj o ofertę

600 zł za darmową wizytówkę Google?! Nie daj się oszukać!

Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 26 min
Odcinek 07
Sezon 1
600 zł za darmową wizytówkę Google?! Nie daj się oszukać!

Zobacz odcinek:

Odsłuchaj odcinek

Jak pozycjonować wizytówkę Google Maps?

Wizytówka w pozycjonowaniu lokalnym jest bardzo istotna, ponieważ zazwyczaj lokalni użytkownicy wyszukują po mapkach firmy bądź usługi, które ich interesują. Jeśli poszukujemy jakichś usług, to zazwyczaj kilka pierwszych wyników wyszukiwania będzie znajdować się najbliżej nas.

Jak pozycjonować wizytówkę?

Pozycjonowanie wizytówki polega na dodawaniu fraz kluczowych do nazwy i opisu. Warto zadbać o właściwy opis, który będzie zachęcać do skorzystania z usługi. Istotne są również zdjęcia: najlepiej sprawdzają się profesjonalne zdjęcia przedstawiające ładne wnętrza.

Jak dostosować długość nazwy w wizytówce?

Wielu osobom wydaje się, że długość nazwy określa się w ilości znaków, ale to nieprawda. W przypadku wizytówki długość podaje się w pikselach tak, by dostosować ją do wielkości wyświetlacza.

Zaleca się dodawać frazy kluczowe na początku nazwy czy na końcu?

Wiele zależy od branży. Warto przeanalizować konkurencję. Często zdarza się, że klient ma mocny brand – w tej sytuacji zalecamy podać nazwę firmy na pierwszym miejscu, a na końcu dopiero frazę.

Czy warto próbować przebić się przez konkurencję samą wizytówką i walczyć o widoczność stosując tylko to rozwiązanie?

Na pewno lepiej spróbować niż nie próbować. Ponieważ jest to mały i bezkosztowy nakład pracy, to warto to zrobić, ponieważ daje nam to szansę na bardzo duży ruch.

O czym pamiętać przy pozycjonowaniu wizytówki?

Musimy pamiętać, że przy pozycjonowaniu wizytówki ważne są też wpisy. Warto dodawać wpisy ze względu na frazy sezonowe, które podbijają widoczność strony. Jeśli mamy salon kosmetyczny, zaleca się dodawać wpisy na temat paznokci i trendów panujących, np. jesienią.

Jak można wykorzystać Moją Firmę w przypadku e-commerce?

W przypadku e-commerce nie możemy też zapominać o wizytówce, ponieważ możemy tam dodać oferowane produkty. Jest to dość wymagająca praca, ponieważ należy dodać większość produktów – te, które najlepiej się sprzedają. Inną opcją jest feed produktowy, czyli stworzenie listy produktów, które mamy na sklepie, na przykład do porównywarek cenowych. Tego typu działania pozwalają wypozycjonować konkretne produkty oraz zwiększyć sprzedaż. Warto zadbać o unikalne zdjęcia, które wyróżnią nas na tle konkurencji.

Jak wygląda rejestracja wizytówki dla e-commece?

Najlepiej podać w wizytówce adres, pod którym jest możliwość odebrania produktu lub zobaczenia go. Często spotkałem się z wizytówkami, gdzie klienci oznaczali swoje mieszkania na wizytówce i nie mieli punktów odbioru. Mówiąc krótko, były to sklepy w powietrzu, w chmurze. To nie jest dobra praktyka ‒ wiedzą o tym również roboty, dlatego zazwyczaj zawieszają takie wizytówki albo nie wyświetlają ich.

Wyszukiwanie głosowe a SEO ‒ jak to wygląda? W końcu wiemy, że wyszukiwanie głosowe jest coraz popularniejsze.

Uważam, że wyszukiwanie głosowe za klika lat będzie podstawową rzeczą, która będzie musiała funkcjonować na stronie. W Ameryce już większość ludzi używa wyszukiwania głosowego do znalezienia jakiejś strony w wyszukiwarce. Jest to wygodniejsze, ponieważ nie trzeba używać klawiatury. Wystarczy powiedzieć, czego szukamy, a wyszukiwarka wyświetli nam wyniki. Dlatego już teraz warto zadbać o to, żeby wyszukiwanie głosowe było dostępne na naszej stronie. Dla robotów bardzo cenne są też strony dla niewidomych.

Jakie elementy powinna posiadać wizytówka?

Należy zadbać o nazwę i nasycenie jej frazami, a także dodać brand i opis, który będzie reprezentował naszą firmę. Kolejnym aspektem są atrakcyjne zdjęcia. Warto przedstawić w swojej wizytówce również produkty oraz usługi. Na tym etapie istnieje możliwość dodania atrybutów, które podpowiadają robotom, że ta wizytówka jest atrakcyjna. Istotne jest też zaznaczenie obszaru działalności.

Kim jest gospodarz cyklu?

Wojtek zna się na rzeczy – skutecznie łączy teorię z mocnymi kompetencjami praktycznymi, co pozwala mu efektywnie zarządzać procesami pozycjonowania dla klientów Grupy iCEA. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że niejedno już widział, ale nie twierdzi, że nic go nie zaskoczy. Uważa, że pozycjonowanie to branża pełna wyzwań, gdzie można rozwinąć skrzydła – trzeba jednak być na bieżąco.

Kim jest gospodarz cyklu?

Zobacz poprzednie odcinki:

Jak raportować efekty pozycjonowania?
Odcinek 04
ZoS x SEM Krk

Jak raportować efekty pozycjonowania?

Ten zawód zyskuje na popularności! Kim jest e-commerce manager?
Odcinek 03
ZoS x SEM Krk

Ten zawód zyskuje na popularności! Kim jest e-commerce manager?

Jak tworzyć content SEO-friendly?
Odcinek 02
ZoS x SEM Krk

Jak tworzyć content SEO-friendly?

Analiza danych w e-commerce. Czy arkusze odchodzą do lamusa?
Odcinek 01
ZoS x SEM Krk

Analiza danych w e-commerce. Czy arkusze odchodzą do lamusa?

Jak będą wyglądać e-sklepy przyszłości?
Odcinek 10
Sezon 3

Jak będą wyglądać e-sklepy przyszłości?

Jak wybrać hosting dla e-commerce?
Odcinek 08
Sezon 3

Jak wybrać hosting dla e-commerce?

Jak być na bieżąco z algorytmem Google?
Odcinek 09
Sezon 3

Jak być na bieżąco z algorytmem Google?

Jak za pomocą lupki zwiększyć sprzedaż w eCommerce?
Odcinek 07
Sezon 3

Jak za pomocą lupki zwiększyć sprzedaż w eCommerce?

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy specjalisty Google Ads, ale boisz się zapytać
Odcinek 06
Sezon 3

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy specjalisty Google Ads, ale boisz się zapytać

W czym YouTube przypomina Google? 🎥
Odcinek 05
Sezon 3

W czym YouTube przypomina Google? 🎥

WP Ads. Czy warto inwestować w ten nowy system reklamowy? 📣
Odcinek 04
Sezon 3

WP Ads. Czy warto inwestować w ten nowy system reklamowy? 📣

Od juniora do team leadera. O karierze w SEO 👨‍💻
Odcinek 03
Sezon 3

Od juniora do team leadera. O karierze w SEO 👨‍💻

Doświadczony copywriter czy AI – kto tworzy lepsze treści? 🤖
Odcinek 02
Sezon 3

Doświadczony copywriter czy AI – kto tworzy lepsze treści? 🤖

Czy sztuczna inteligencja to przyszłość content marketingu? 🤔
Odcinek 01
Sezon 3

Czy sztuczna inteligencja to przyszłość content marketingu? 🤔

Czy agencje SEO są w ogóle potrzebne? 😉
Odcinek 12
ZOS x Beta

Czy agencje SEO są w ogóle potrzebne? 😉

SEO i UX – yin i yang eCommerce ☯️
Odcinek 11
ZOS x Beta

SEO i UX – yin i yang eCommerce ☯️

Dlaczego polski eCommerce jest szybki? 🏃‍♂️
Odcinek 10
ZOS x Beta

Dlaczego polski eCommerce jest szybki? 🏃‍♂️

Czy aplikacje zawładną naszymi zakupami? 📱
Odcinek 09
ZOS x Beta

Czy aplikacje zawładną naszymi zakupami? 📱

SEO vs. Ads: kto wygrywa na starcie? 🥊
Odcinek 08
ZOS x Beta

SEO vs. Ads: kto wygrywa na starcie? 🥊

Czy hosting ma wpływ na SEO?🖥
Odcinek 07
ZOS x Beta

Czy hosting ma wpływ na SEO?🖥

Dlaczego edukacja klientów to proces?💡
Odcinek 06
ZOS x Beta

Dlaczego edukacja klientów to proces?💡

Co Analytics ma wspólnego z filozofią? 🧐
Odcinek 05
ZOS x Beta

Co Analytics ma wspólnego z filozofią? 🧐

Czy maszyny zdominują człowieka? 🤖
Odcinek 04
ZOS x Beta

Czy maszyny zdominują człowieka? 🤖

Czy treści pisane upadną? ✍️
Odcinek 03
ZOS x Beta

Czy treści pisane upadną? ✍️

Rendez-vous z e-mail marketingiem ❤️
Odcinek 02
ZOS x Beta

Rendez-vous z e-mail marketingiem ❤️

Co dwie głowy SEO, to nie jedna! 🔍
Odcinek 01
ZOS x Beta

Co dwie głowy SEO, to nie jedna! 🔍

Czy warto postawić na PrestaShop? 🛒
Odcinek 04
ON TOUR

Czy warto postawić na PrestaShop? 🛒

Jak 5 gwiazdek wpływa na sprzedaż? ⭐
Odcinek 03
ON TOUR

Jak 5 gwiazdek wpływa na sprzedaż? ⭐

Czy powinniśmy bać się zbierania naszych danych? 📊
Odcinek 02
ON TOUR

Czy powinniśmy bać się zbierania naszych danych? 📊

Jak płacić za zakupy online? 🌊
Odcinek 01
ON TOUR

Jak płacić za zakupy online? 🌊

Czy to już koniec “Zapytaj o SEO”? 🥺
Odcinek 11
Sezon 2

Czy to już koniec “Zapytaj o SEO”? 🥺

Budowanie marki online. Co musisz wiedzieć? 📢
Odcinek 10
Sezon 2

Budowanie marki online. Co musisz wiedzieć? 📢

Wszystko o monitoringu marki w sieci! 🔍
Odcinek 09
Sezon 2

Wszystko o monitoringu marki w sieci! 🔍

Content is King 👑 czyli wszystko o content marketingu!
Odcinek 08
Sezon 2

Content is King 👑 czyli wszystko o content marketingu!

Wejdź na nowe rynki zanim zrobi to konkurencja! 🌎
Odcinek 07
Sezon 2

Wejdź na nowe rynki zanim zrobi to konkurencja! 🌎

Deweloper: wróg czy przyjaciel pozycjonera?
Odcinek 06
Sezon 2

Deweloper: wróg czy przyjaciel pozycjonera?

Jak nie oblać testu, czyli wszystko o UX. 🧠
Odcinek 05
Sezon 2

Jak nie oblać testu, czyli wszystko o UX. 🧠

Czy 160 znaków wystarczy, aby pozyskać klienta? 📱
Odcinek 04
Sezon 2

Czy 160 znaków wystarczy, aby pozyskać klienta? 📱

Na TO zwróć uwagę, gdy podpisujesz umowę!
Odcinek 03
Sezon 2

Na TO zwróć uwagę, gdy podpisujesz umowę!

Dlaczego efekty SEO nie są jeszcze widoczne?! 😱
Odcinek 02
Sezon 2

Dlaczego efekty SEO nie są jeszcze widoczne?! 😱

Link building bez tajemnic! 🔗
Odcinek 01
Sezon 2

Link building bez tajemnic! 🔗

Analiza i wizualizacja danych to tylko 20% pracy analityka!
Odcinek 11
Sezon 1

Analiza i wizualizacja danych to tylko 20% pracy analityka!

Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!
Odcinek 10
Sezon 1

Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!

Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?
Odcinek 09
Sezon 1

Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?

Jaką domenę wybrać na rynek zagraniczny?
Odcinek 08
Sezon 1

Jaką domenę wybrać na rynek zagraniczny?

Wirus sprawił, że pozycje strony poleciały z dnia na dzień…
Odcinek 06
Sezon 1

Wirus sprawił, że pozycje strony poleciały z dnia na dzień…

Uwaga: dodanie strony do Google jest darmowe!
Odcinek 05
Sezon 1

Uwaga: dodanie strony do Google jest darmowe!

Pozycjonowanie nigdy się nie kończy?
Odcinek 04
Sezon 1

Pozycjonowanie nigdy się nie kończy?

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)
Odcinek 03
Sezon 1

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #2 (gościnnie: Michał Ziach)
Odcinek 02
Sezon 1

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #2 (gościnnie: Michał Ziach)

Zapytaj o SEO #1
Odcinek 01
Sezon 1

Zapytaj o SEO #1


Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę