Zapytaj o ofert─Ö
Dlaczego efekty SEO nie s─ů jeszcze widoczne?! ­čś▒

Dlaczego efekty SEO nie s─ů jeszcze widoczne?! ­čś▒

Odcinek 02
Sezon 2
Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 38 min.

Cze┼Ť─ç wszystkim. To ju┼╝ drugi sezon programu, w kt├│rym opowiadamy sobie o problemach zwi─ůzanych z SEO. Tak naprawd─Ö nie by┼éo tu jeszcze osoby, kt├│re na pytania zwi─ůzanych z SEO wie wszystko. Lepiej p├│┼║no ni┼╝ wcale. Przed Wami Krzysztof Wrzesi┼äski ÔÇô kierownik dzia┼éu Customer Success. My tutaj gadu-gadu o SEO, ale tak naprawd─Ö to Ty masz do czynienia z najwi─Öksz─ů ilo┼Ťci─ů pyta┼ä o SEO w ca┼éej firmie, bo jeste┼Ť szefem ca┼éego Customer Success. Jak my┼Ťlisz, jakie s─ů najcz─Östsze pytania, jakie otrzymujesz? Sk─ůd w og├│le pomys┼é na powstanie takiego dzia┼éu?

Postaram si─Ö odpowiedzie─ç na wszystkie Twoje pytania. Przede wszystkim cze┼Ť─ç Wojtku. Czeka┼éem ca┼éy pierwszy sezon na zaproszenie. Fajnie, ┼╝e uda┼éo si─Ö spotka─ç w drugim. Mo┼╝e zaczniemy od Twojego pytania dotycz─ůcego dzia┼éu: sk─ůd pomys┼é, dlaczego on powsta┼é. Przechodz─ůc do rzeczy: g┼é├│wne czynniki by┼é dwa, plus pojawi┼é si─Ö jeszcze trzeci skutek uboczny. Zale┼╝a┼éo nam na odci─ů┼╝eniu pozycjonera od bezpo┼Ťredniego kontaktu z klientem. Swego czasu zrobili┼Ťmy sobie wewn─Ötrzne rozeznanie i mo┼╝na wnioskowa─ç, ┼╝e oko┼éo 50% ca┼éego czasu pozycjonera zabiera┼é mu kontakt z klientem, gdzie wiadomo, ┼╝e m├│g┼éby wykorzysta─ç ten czas efektywniej na realne dzia┼éania, kt├│re s─ů zwi─ůzane z jego stanowiskiem. To by┼éa jedna z przyczyn, dla kt├│rych powsta┼é dzia┼é na pocz─ůtku nazwany Account Manager, obecnie zmienili┼Ťmy t─ů nazw─Ö na Customer Success. Drugi pow├│d to kwestia samej komunikatywno┼Ťci i predyspozycji do kontaktu z klientem, bo oczywi┼Ťcie nie chc─Ö tutaj w ┼╝aden spos├│b w nikogo uderza─ç, ale rozmawiali┼Ťmy ju┼╝ o tym nie raz. Nie ka┼╝dy czuje si─Ö swobodnie w prowadzeniu codziennej komunikacji z klientem.

Tak, zw┼éaszcza, gdy pojawiaj─ů si─Ö takie kwestie sporne, gdzie faktycznie ten pozycjoner chce zrobi─ç jak najlepiej.┬á

Czasami chodzi te┼╝ o osobowo┼Ť─ç. W wi─Ökszo┼Ťci osoby, kt├│re wpatruj─ů si─Ö godzinami w kod, wol─ů robi─ç to SEO ni┼╝ o nim m├│wi─ç. My natomiast wr─Öcz przeciwnie. Czasami m├│wimy: prze┼é├│┼╝my to teraz z seowego na nasze. Nawet cz─Östo, jak mamy jakie┼Ť om├│wienia strategii z klientem i pozycjoner przedstawia co┼Ť, u┼╝ywaj─ůc tych wszystkich technicznych s┼é├│w. No i w pewnym momencie ju┼╝ sami czujemy, ┼╝e jest taka przerwa na zasadzie: Panie kliencie, Kacper mia┼é na my┼Ťli to i tamto. Jest to wyt┼éumaczenie w bardziej przyjazny spos├│b na klienta tego, co w ramach omawianego punktu chcemy na serwisie zrealizowa─ç. Przechodz─ůc do zako┼äczenia tego w─ůtku, bo zrobi┼éem tak─ů wstawk─Ö odno┼Ťnie skutku ubocznego. Ja my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝na go rozpatrywa─ç wy┼é─ůcznie pozytywnie, szczeg├│lnie w kontek┼Ťcie tego klienta ko┼äcowego. To si─Ö te┼╝ zamyka w takim powiedzeniu: Co dwie g┼éowy, to nie jedna. To znaczy, je┼╝eli pewna rzecz zosta┼éa jako┼Ť zaplanowana, to ona obecnie pozostaje i w kalendarzu, i w notatkach, i w ticketach zar├│wno pozycjonera, jak i opiekuna customer success, czyli jakby wp┼éywamy na to, ┼╝e co┼Ť na pewno zostanie dowiezione. To te┼╝ taki element samokontroli os├│b zwi─ůzanych z projektem, kt├│re finalnie wp┼éywaj─ů na to, ┼╝e dowozimy. Wszystko zmierza ku temu, ┼╝e tych pyta┼ä, moim zdaniem, nie b─Ödzie coraz mniej, a coraz wi─Öcej. Ka┼╝de nowe elementy zwi─ůzane z SEO, np. teraz Core Web Vitals s─ů do przyswojenia przez nas, a finalnie klienci o to pytaj─ů. Czasami zdarza si─Ö te┼╝, ┼╝e klientowi si─Ö rzuci w oczy jaki┼Ť wpis na blogu i wtedy pyta, czy si─Ö tym zajmiemy. Wi─Öc wydaje mi si─Ö, ┼╝e generalnie wszystko sprowadza si─Ö do takich dw├│ch rzeczy, czyli do szczeg├│┼éowo┼Ťci, kt├│ry sprowadza si─Ö do edukacji klienta, ale to mo┼╝na zawsze rozpatrywa─ç na dwa sposoby. Jeden element edukacji polega na tym, ┼╝e klient chce si─Ö czego┼Ť z tej wsp├│┼épracy nauczy─ç i co┼Ť wykorzystywa─ç potem nawet sam. Cz─Östo pojawiaj─ů si─Ö takie pytania: ÔÇťA co ja bym m├│g┼é sam zrobi─ç?ÔÇŁ.

To jest klient mocno ┼Ťwiadomy. Wielu pozycjoner├│w nie lubi takich klient├│w, bo za du┼╝o pytaj─ů i dociekaj─ů. Ale z drugiej strony, my lubimy pracowa─ç z takimi klientami, poniewa┼╝ tutaj ta kwestia t┼éumaczenia jest raczej jednokrotna. W przypadku takich klient├│w uzyskujemy te┼╝ lepsze efekty, poniewa┼╝ my wykonujemy swoj─ů strategi─Ö i klient r├│wnie┼╝ robi jakie┼Ť drobne rzeczy.

Jest jeszcze drugi rodzaj edukacji klienta: taka forma u┼Ťwiadamiania go z naszej inicjatywy.

Mam wra┼╝enie, ┼╝e tutaj robi─ů si─Ö schody, poniewa┼╝ klienci nie zawsze chc─ů przyswaja─ç t─ů wiedz─Ö, a by─ç gdzie┼Ť obok tej us┼éugi.

┼╗yczyliby┼Ťmy sobie, by klient bra┼é czynny udzia┼é w tej wsp├│┼épracy, poniewa┼╝ wszyscy dzia┼éamy w jednym interesie. On w pewnej sferze powierzy┼é nam sw├│j biznes, ale to jest nadal jego biznes. My do wykonania pewnych dzia┼éa┼ä potrzebujemy jego inicjatywy.

Czasami nie chodzi tu o wielkie działania, a po prostu zgodę lub akceptację.

Tak, i tu przeszed┼ébym dynamicznie do jednego z pyta┼ä, kt├│re mog─ů si─Ö pojawia─ç: dlaczego jeszcze nie ma efekt├│w? Trzeba sobie u┼Ťwiadomi─ç, ┼╝e je┼╝eli na akceptacj─Ö czekamy dwa, trzy tygodnie, no to relatywnie te efekty pojawi─ů si─Ö p├│┼║niej.

Powiedzia┼ée┼Ť bardzo ciekaw─ů rzecz na pocz─ůtku, ┼╝e dzia┼é, kt├│ry prowadzisz, zmieni┼é nazw─Ö na Customer Success i to troch─Ö brzmi tak, jak by┼Ťcie ju┼╝ nie byli managerami zarz─ůdzaj─ůcymi kontaktem, a ambasadorami klienta. Nie wiem czy to w┼éa┼Ťnie o to chodzi┼éo w ca┼éym tym nazewnictwie, ale wida─ç po tych dzia┼éaniach, ┼╝e troch─Ö tak zaczyna si─Ö dzia─ç, ┼╝e pracownik dzia┼éy Customer Success dzia┼éa na rzecz sukcesu klienta. Mo┼╝na powiedzie─ç, ┼╝e ten account jest troch─Ö pierwszym klientem i weryfikatorem tego, czy klient b─Ödzie zadowolony z efektu. Je┼Ťli Ty dostaniesz od pozycjonera jakie┼Ť konkretnie zrealizowane zadanie i sam ju┼╝ widzisz, ┼╝e to nie wygl─ůda dobrze i masz za du┼╝o pyta┼ä co do tego, to mo┼╝emy zak┼éada─ç, ┼╝e klient na pewno b─Ödzie mia┼é z tym problem. W ko┼äcu Ty w SEO ju┼╝ bardzo d┼éugo pracujesz na r├│┼╝nych stanowiskach, ale wiedz─Ö i do┼Ťwiadczenie z tego SEO masz bardzo du┼╝─ů. Je┼Ťli Ty masz problem ze zrozumieniem jakiego┼Ť elementu, no to jest ju┼╝ naprawd─Ö ┼║le i trzeba to poprawia─ç.

Tak, to jest jeden aspekt o kt├│rym wspomnia┼ée┼Ť. Drugi, kt├│ry przyszed┼é mi do g┼éowy, to jest to, ┼╝e my stali┼Ťmy si─Ö niejako ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy klientem a innymi dzia┼éami w firmie. No bo trzeba te┼╝ zda─ç sobie spraw─Ö z tego, ┼╝e ja jako opiekun Customer Success ja nie wsp├│┼épracuj─Ö tylko z pozycjonerem, ale czasami je┼Ťli klient jest zainteresowany jakim┼Ť innym rozwi─ůzaniem poza SEO, to te┼╝ w tym pomagamy, np. prosimy Dzia┼é Relacji Partnerskich o rekomendacje dla klienta. Je┼╝eli kwestia tyczy si─Ö tre┼Ťci to kontaktujemy si─Ö bezpo┼Ťrednio z copywriterami i koordynatorami copywritingu. Podoba mi si─Ö, jak to nazwa┼ée┼Ť: funkcja ambasadora.

Ale wr├│─çmy do tych pyta┼ä o SEO, bo o tym jest ca┼éy nasz program. Wy tych pyta┼ä dostajecie bardzo du┼╝o, ale czego dotycz─ů pytania klienta, kt├│re wychodz─ů bezpo┼Ťrednio od niego?┬á

Rzeczywi┼Ťcie worek jest do┼Ť─ç bogaty i te pytania mo┼╝na od razu podzieli─ç na te bardziej og├│lne i szczeg├│┼éowe. Wszystko wynika ze ┼Ťwiadomo┼Ťci klienta. Inne b─Öd─ů pytania, ale te┼╝ oczekiwania od klientki, kt├│ra miesi─ůc temu za┼éo┼╝y┼éa sw├│j pierwszy sklep internetowy, a inne od du┼╝ej firmy, kt├│ra posiada jakie┼Ť wewn─Ötrzne dzia┼éy IT, itd. Je┼Ťli chodzi o najbardziej typowe to kwestie zwi─ůzane z brakiem efekt├│w, kiedy b─Öd─Ö efekty, teksty nie do ko┼äca spe┼éniaj─ů oczekiwania klienta. Dostajemy te┼╝ bardziej szczeg├│┼éowe pytania od klient├│w, np. dosta┼éem raport z wykonanych przez Was dzia┼éa┼ä w zesz┼éym miesi─ůcu, ale nic z tego nie rozumiem. Albo dlaczego ostatni raz logowali┼Ťcie si─Ö do mojego panelu 28 dni temu?

To niezadowolenie jest chyba największym problemem, ale moim zdaniem wynika to z niezrozumienia samej usługi.

Tu faktycznie mo┼╝na podj─ů─ç temat, poniewa┼╝ wydaje mi si─Ö, ┼╝e kilka lat temu pozycjonowanie by┼éo ┼éatwiejsze. My┼Ťl─Ö, ┼╝e sam pami─Ötasz taki czas, kiedy wykona┼ée┼Ť kilka dzia┼éa┼ä i tak to wygl─ůda┼éo. Zatem pierwsza rzecz sprowadza si─Ö do tego, ┼╝e same wymagania wyszukiwarki id─ů ci─ůgle do przodu i to w tym kontek┼Ťcie, ┼╝e trzeba robi─ç czego┼Ť wi─Öcej albo lepiej.

Trzeba robi─ç coraz wi─Öcej, mocniej i inaczej ni┼╝ konkurencja.

Czyli sprowadza si─Ö to do tego, ┼╝e potrzebna jest zdecydowanie wi─Öksza ilo┼Ť─ç czasu do osi─ůgni─Öcia efektu, kt├│ry mo┼╝na by┼éo osi─ůgn─ů─ç kilka lat temu. Druga rzecz: to te┼╝ nie dzia┼éa ju┼╝ tak skokowo.

Bran┼╝a SEO si─Ö rozwija, ale te┼╝ bran┼╝a e-commerce.

Kolejne pytania klient├│w, kt├│re si─Ö pojawiaj─ů ÔÇťA za jaki czas Pa┼ästwo przewiduj─ů, ┼╝e b─Ödziemy jak tamten serwis?ÔÇŁ.

Estymowanie jest bardzo skomplikowanym zagadnieniem. Mo┼╝na estymowa─ç z tym, ┼╝e ona sprawdza si─Ö w dniu, w kt├│rym zosta┼éa wykonana. Je┼╝eli ja dzisiaj wykonam estymacj─Ö i zobacz─Ö mo┼╝liwo┼Ť─ç osi─ůgni─Öcia jakiej┼Ť pozycji, ale drugiego dnia mo┼╝e pojawi─ç si─Ö tysi─ůce nowych konkurent├│w i ca┼éa ta estymacja zaczyna si─Ö wtedy wali─ç, bo ju┼╝ s─ů nowe warunki, kt├│re t─ů estymacj─Ö zmieni┼éy.

Zawsze dodajemy, ┼╝e wykonuj─ůc to i tamto powinno si─Ö zadzia─ç to i to.

Trudno jest stwierdzi─ç, co si─Ö mo┼╝e zadzia─ç, dlatego estymacje s─ů bardzo ci─Ö┼╝kie tak samo jak pytania, kiedy b─Öd─ů efekty.

Nie mo┼╝na te┼╝ zapomina─ç o efekcie ubocznym, czyli o frazach, kt├│rych si─Ö nie spodziewamy, one potem pojawiaj─ů si─Ö w naszym comiesi─Öcznym raporcie i okazuje si─Ö, ┼╝e jaka┼Ť fraza odnotowa┼éa wzrost o 25 pozycji i nagle wbi┼éa si─Ö w TOP10, a klient zadaje pytanie dlaczego wy si─Ö na takim czym┼Ť skupili┼Ťcie, przecie┼╝ ja mam bardzo ma┼éo takich produkt├│w. To jest dobra okazja do wyt┼éumaczenia widzom, jak to dzia┼éa. Poprzez dzia┼éanie na tych g┼é├│wnych, najistotniejszych dla klienta frazach, w pozytywny spos├│b otrzymujemy te frazy mniej dla niego istotne. Kolejne pytanie: ÔÇťCzemu logowali┼Ťcie si─Ö na m├│j sklep tak dawno temuÔÇŁ? i kolejne ÔÇťNo tak na moje oko to, co zrobili┼Ťcie, mo┼╝na by┼éo zrobi─ç w dwie godziny, a co dzia┼éo si─Ö przez ca┼éy miesi─ůcÔÇŁ? I tu zn├│w pojawia si─Ö kwestia u┼Ťwiadomienia. Trzeba wykona─ç jak─ů┼Ť analiz─Ö i wyci─ůgn─ů─ç z niej wnioski i na tej podstawie wyznaczy─ç to, co trzeba zmieni─ç, a dalej przekaza─ç to do wdro┼╝enia. Na pocz─ůtku wspomnieli┼Ťmy te┼╝ o zaanga┼╝owaniu klienta. Tutaj zmierzam do tego, ┼╝e wysy┼éamy tre┼Ťci do acceptu i okazuje si─Ö, ┼╝e nie spe┼éniaj─ů one oczekiwa┼ä. Pojawia si─Ö czasami aspekt merytoryki w tych tekstach i tutaj o szczeg├│┼éy warto zadba─ç z klientem.

Ja te┼╝ cz─Östo s┼éysz─Ö od pozycjoner├│w ÔÇťKurcz─Ö, potrzebuj─Ö lepszego copywritera, bo tu mamy jakie┼Ť tre┼Ťci o elektroniceÔÇŁ, ale to te┼╝ nie jest prawda, bo mia┼éem wiele przypadk├│w w prostych bran┼╝ach, np. moda, gdzie wystarczy opisa─ç stylizacje, ale je┼Ťli trafimy na klienta, dla kt├│rego bran┼╝a jest bardzo istotna i si─Ö ni─ů pasjonuje, to zwykle s─ů to wymagaj─ůcy klienci. Drodzy klienci, b─ůd┼║cie wyrozumiali co do tre┼Ťci, bo bardzo trudno jest zadowoli─ç klienta w tej kwestii.┬á

A ja co┼Ť dodam nieco przewrotnie. Drodzy klienci, SEO to nie tylko tre┼Ťci.

No tak, zdecydowanie.

Czasami klienci m├│wi─ů ÔÇťW tym miesi─ůcu nie dostarczyli┼Ťcie mi ┼╝adnych nowych tre┼ŤciÔÇŁ. Natomiast pami─Ötajmy o tym, o czym m├│wili┼Ťmy z Wojtkiem wcze┼Ťniej, czyli analityce.

Formatowanie tych tre┼Ťci, dodawania linkowania wewn─Ötrznego, logowania zasob├│w dla robot├│w.

No w┼éa┼Ťnie, bo czasami pojawia si─Ö takie przekonanie, ┼╝e SEO=tre┼Ťci. Nie.

Zdecydowanie nie.

Podsumowuj─ůc t─ů rozmow─Ö Krzychu. Czy Ty my┼Ťlisz, ┼╝e jest jaka┼Ť mo┼╝liwo┼Ť─ç, ┼╝eby tak skonstruowa─ç us┼éug─Ö seow─ů, ┼╝eby w og├│le wyeliminowa─ç takie pytania klient├│w?

Odpowiadaj─ůc zupe┼énie szczerze: wydaje mi si─Ö, ┼╝e nie. Wracaj─ůc do pocz─ůtku naszej rozmowy: jak dla mnie ma to zwi─ůzek i z tym aspektem szczeg├│┼éowo┼Ťci, czyli tego, ┼╝e nie b─Ödzie tak, ┼╝e nagle zacznie nam si─Ö za p├│┼é roku, rok, pi─Ö─ç lat pozycjonowa─ç ┼éatwiej. No wr─Öcz przeciwnie, pewnie tych niuans├│w, aspekt├│w b─Ödzie coraz wi─Öcej, co znowu powoduje, ┼╝e tej wiedzy jest wi─Öcej i tego przekazu dla klienta te┼╝ jest wi─Öcej. Wi─Öc rozw├│j bran┼╝y i to, ┼╝e b─Ödzie si─Ö pojawia─ç w sieci coraz wi─Öcej serwis├│w i sklep├│w internetowych nie dzia┼éa w tym aspekcie na nasz─ů korzy┼Ť─ç w kontek┼Ťcie ilo┼Ťci tych pyta┼ä. Druga sprawa to ┼éaknienie poznawania tego ┼Ťwiata e-commercowego, seowego i og├│lnie marketingu internetowego si─Ö zwi─Öksza. Wi─Öc tak, jak ju┼╝ wspomnia┼éem, klienci zapoznaj─ů si─Ö z r├│┼╝nymi publikacjami, m.in. ogl─ůdaj─ů teraz nas, mam nadziej─Ö, czyli szukaj─ů tych odpowiedzi. No i my┼Ťl─Ö, ┼╝e znowu fajnym powiedzeniem mo┼╝na to spi─ů─ç klamr─ů: kto pyta, nie b┼é─ůdzi. Niech w takim razie klienci pytaj─ů nas jako specjalist├│w z tej ga┼é─Özi marketingu internetowego.┬á

Dobra, no to nic. Dzi─Öki wielkie, Krzychu, ┼╝e wpad┼ée┼Ť porozmawia─ç. Mam wra┼╝enie, ┼╝e pewnie jeszcze si─Ö spotkamy, bo du┼╝o tych w─ůtk├│w jest do poruszenia, je┼Ťli chodzi o t─ů obs┼éug─Ö klienta w SEO. Na dzisiaj to ju┼╝ wszystko. Mamy nadziej─Ö, ┼╝e rozwiali┼Ťmy chocia┼╝ kilka waszych w─ůtpliwo┼Ťci. G┼é├│wnie klient├│w, kt├│rzy korzystaj─ů z us┼éug agencji i freelancer├│w, bo to do nich by┼é g┼é├│wnie kierowany ten odcinek. Dzi─Ökujemy bardzo.

Cieszę się bardzo, że mogłem być Twoim interlokutorem. 

Do zobaczenia.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz si─Ö, co w pozycjonowaniu Twojej strony mo┼╝emy zrobi─ç lepiej. Um├│w si─Ö na niezobowi─ůzuj─ůce spotkanie z naszym specjalist─ů.

    Dzi─Ökujemy za wiadomo┼Ť─ç!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby um├│wi─ç si─Ö na dogodny dla Ciebie termin niezobowi─ůzuj─ůcej konsultacji z naszym specjalist─ů.

    Do usłyszenia!

    Blog

    Dzielimy si─Ö tym, co wiemy i co umiemy.

    Jak sprawdzi─ç, czy kampania reklamowa jest skuteczna?
    Jak sprawdzi─ç, czy kampania reklamowa jest skuteczna?
    P┼éatne kampanie maj─ů przewag─Ö nad konwencjonalnymi formami reklam, poniewa┼╝ pozwalaj─ů dok┼éadnie analizowa─ç skuteczno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä. Podpowiadamy, jak to zrobi─ç!
    Jak dobrze zaprojektowa─ç stron─Ö internetow─ů pod urz─ůdzenia mobilne?
    Jak dobrze zaprojektowa─ç stron─Ö internetow─ů pod urz─ůdzenia mobilne?
    Prowadzisz swoj─ů stron─Ö WWW, ale nie jest ona kompatybilna z urz─ůdzeniami mobilnymi? Przeczytaj nasz artyku┼é i dowiedz si─Ö, jak to zmieni─ç!
    Co to jest nawigacja fasetowa i jakie ma znaczenie dla UX?
    Co to jest nawigacja fasetowa i jakie ma znaczenie dla UX?
    Nawigacja fasetowa to ┼Ťwietny spos├│b na optymalizacj─Ö u┼╝yteczno┼Ťci strony internetowej. Warto wi─Öc wiedzie─ç, na czym polega i jak j─ů wykorzysta─ç!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczno┼Ťci Twojej strony internetowej.
    • Om├│wimy efektywno┼Ť─ç Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy si─Ö na analizie do┼Ťwiadczenia u┼╝ytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Um├│w si─Ö na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz si─Ö, jak mo┼╝emy zwi─Ökszy─ç efektywno┼Ť─ç rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zam├│w bezp┼éatny audyt e-commerce. Skontaktujemy si─Ö z Tob─ů, aby um├│wi─ç Ci─Ö na niezobowi─ůzuj─ůc─ů konsultacj─Ö z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dzi─Ökujemy za wiadomo┼Ť─ç!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby um├│wi─ç si─Ö na dogodny dla Ciebie termin niezobowi─ůzuj─ůcej konsultacji z naszym specjalist─ů.

      Do usłyszenia!

      Do┼é─ůcz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.