Zapytaj o ofertę

Uwaga: dodanie strony do Google jest darmowe!

Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 29 min
Odcinek 05
Sezon 1
Uwaga: dodanie strony do Google jest darmowe!

Zobacz odcinek:

Odsłuchaj odcinek

Czy aktualizacja treści jest potrzebna?

Tak, aktualizacja treści jest potrzebna. Przed samą aktualizacją lub napisaniem nowych treści, należy zweryfikować grupę docelową oraz sprawdzić, na jakie pytania faktycznie te teksty muszą odpowiadać naszym użytkownikom. To bardzo ważne, ponieważ Google weryfikuje treści pod kątem użyteczności. Dlatego ciągła aktualizacja treści jest tak ważna. Bardzo dobrym przykładem są maseczki. Wcześniej maseczki głównie służyły personelowi medycznemu, a w dobie koronawirusa intencja użytkownika dotycząca maseczek się zmieniła. Dlatego też w samych tekstach musimy zawierać informację o tym, że dana maseczka sprawdzi się w czasie pandemii.

Duplikacja treści: czym jest?

Wyróżniamy duplikację zewnętrzną polegającą na tym, że ktoś wynosi z obrębu naszej domeny tą treść na inną domenę i duplikację wewnętrzna, którą najczęściej sami sobie robimy. To jest najczęściej spotykany przypadek – z powodu braku zasobów importowane produkty na stronę mają powielane treści.

Kiedy nie powinniśmy przejmować się duplikacją treści?

Nie powinniśmy przejmować się duplikacją w przypadku danych technicznych, które będą się powtarzać na różnych sklepach internetowych. To informacje, których nie możemy zmienić.

Duplikacja zewnętrzna, jak sobie z nią radzić?

Duplikacja zewnętrzna jest znacznie poważniejszym problemem. Z duplikacją zewnętrzną warto walczyć, jeśli to my faktycznie zduplikowaliśmy treści producenta lub innego sklepu internetowego. Wówczas powinniśmy te duplikaty jak najszybciej wykluczyć, ponieważ Google doskonale wie, że to my zduplikowaliśmy daną treść.

Czy aktualizacja treści pod mobile jest konieczna?

Zdecydowanie tak. Musimy też brać pod uwagę to, że już od bardzo długiego czasu mamy Google boty, które sprawdzają responsywność strony na urządzeniu mobilnym. Za brak responsywności Google może nas surowo ukarać, co skutkować będzie niższymi pozycjami. Dlatego oprócz urządzeń desktopowych bardzo musimy też skupiać uwagę na urządzeniach mobilnych.

Czy treści na wersji desktopowej i mobile muszą być takie same?

Tak, musimy zadbać o to, żeby treści były takie same. Dlatego my, jako pozycjonerzy wdrażając jakieś zmiany musimy weryfikować to dwuetapowo. Najpierw na urządzeniach desktopowych, a następnie na urządzeniach mobilnych.

Jak dodać stronę do Google?

Google indeksuje stronę w momencie, kiedy trafi na jakikolwiek link, który do niej prowadzi. Jednak po drodze może natrafić na kilka problemów. Co zrobić, by tego uniknąć? Na początku należy sprawdzić stronę pod kątem technicznym. Zweryfikuj najpierw Metatag Robots – sprawdź, czy nie zawiera on dyrektywy no idex. Jest to bardzo ważne, ponieważ jeśli w sekcji head mamy wdrożony taki Metatag Robots, to pomimo tego, że bardzo byśmy chcieli dodać domenę do wyszukiwarki, to Google bot i tak otrzymuje jasny komunikat, by nie indeksować tej strony.

Dlaczego sitemapa jest tak ważna?

Sitemapa, czyli mapa strony powinna być na każdym sklepie internetowym oraz każdej stronie usługowej, ponieważ zawiera całą mapę strony, czyli wszystkie linki, które chcemy faktycznie pokazać Google.

Kim jest gospodarz cyklu?

Wojtek zna się na rzeczy – skutecznie łączy teorię z mocnymi kompetencjami praktycznymi, co pozwala mu efektywnie zarządzać procesami pozycjonowania dla klientów Grupy iCEA. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że niejedno już widział, ale nie twierdzi, że nic go nie zaskoczy. Uważa, że pozycjonowanie to branża pełna wyzwań, gdzie można rozwinąć skrzydła – trzeba jednak być na bieżąco.

Kim jest gospodarz cyklu?

Zobacz inne odcinki:

Jak raportować efekty pozycjonowania?
Odcinek 04
ZoS x SEM Krk

Jak raportować efekty pozycjonowania?

Ten zawód zyskuje na popularności! Kim jest e-commerce manager?
Odcinek 03
ZoS x SEM Krk

Ten zawód zyskuje na popularności! Kim jest e-commerce manager?

Jak tworzyć content SEO-friendly?
Odcinek 02
ZoS x SEM Krk

Jak tworzyć content SEO-friendly?

Analiza danych w e-commerce. Czy arkusze odchodzą do lamusa?
Odcinek 01
ZoS x SEM Krk

Analiza danych w e-commerce. Czy arkusze odchodzą do lamusa?

Jak będą wyglądać e-sklepy przyszłości?
Odcinek 10
Sezon 3

Jak będą wyglądać e-sklepy przyszłości?

Jak wybrać hosting dla e-commerce?
Odcinek 08
Sezon 3

Jak wybrać hosting dla e-commerce?

Jak być na bieżąco z algorytmem Google?
Odcinek 09
Sezon 3

Jak być na bieżąco z algorytmem Google?

Jak za pomocą lupki zwiększyć sprzedaż w eCommerce?
Odcinek 07
Sezon 3

Jak za pomocą lupki zwiększyć sprzedaż w eCommerce?

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy specjalisty Google Ads, ale boisz się zapytać
Odcinek 06
Sezon 3

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy specjalisty Google Ads, ale boisz się zapytać

W czym YouTube przypomina Google? 🎥
Odcinek 05
Sezon 3

W czym YouTube przypomina Google? 🎥

WP Ads. Czy warto inwestować w ten nowy system reklamowy? 📣
Odcinek 04
Sezon 3

WP Ads. Czy warto inwestować w ten nowy system reklamowy? 📣

Od juniora do team leadera. O karierze w SEO 👨‍💻
Odcinek 03
Sezon 3

Od juniora do team leadera. O karierze w SEO 👨‍💻

Doświadczony copywriter czy AI – kto tworzy lepsze treści? 🤖
Odcinek 02
Sezon 3

Doświadczony copywriter czy AI – kto tworzy lepsze treści? 🤖

Czy sztuczna inteligencja to przyszłość content marketingu? 🤔
Odcinek 01
Sezon 3

Czy sztuczna inteligencja to przyszłość content marketingu? 🤔

Czy agencje SEO są w ogóle potrzebne? 😉
Odcinek 12
ZOS x Beta

Czy agencje SEO są w ogóle potrzebne? 😉

SEO i UX – yin i yang eCommerce ☯️
Odcinek 11
ZOS x Beta

SEO i UX – yin i yang eCommerce ☯️

Dlaczego polski eCommerce jest szybki? 🏃‍♂️
Odcinek 10
ZOS x Beta

Dlaczego polski eCommerce jest szybki? 🏃‍♂️

Czy aplikacje zawładną naszymi zakupami? 📱
Odcinek 09
ZOS x Beta

Czy aplikacje zawładną naszymi zakupami? 📱

SEO vs. Ads: kto wygrywa na starcie? 🥊
Odcinek 08
ZOS x Beta

SEO vs. Ads: kto wygrywa na starcie? 🥊

Czy hosting ma wpływ na SEO?🖥
Odcinek 07
ZOS x Beta

Czy hosting ma wpływ na SEO?🖥

Dlaczego edukacja klientów to proces?💡
Odcinek 06
ZOS x Beta

Dlaczego edukacja klientów to proces?💡

Co Analytics ma wspólnego z filozofią? 🧐
Odcinek 05
ZOS x Beta

Co Analytics ma wspólnego z filozofią? 🧐

Czy maszyny zdominują człowieka? 🤖
Odcinek 04
ZOS x Beta

Czy maszyny zdominują człowieka? 🤖

Czy treści pisane upadną? ✍️
Odcinek 03
ZOS x Beta

Czy treści pisane upadną? ✍️

Rendez-vous z e-mail marketingiem ❤️
Odcinek 02
ZOS x Beta

Rendez-vous z e-mail marketingiem ❤️

Co dwie głowy SEO, to nie jedna! 🔍
Odcinek 01
ZOS x Beta

Co dwie głowy SEO, to nie jedna! 🔍

Czy warto postawić na PrestaShop? 🛒
Odcinek 04
ON TOUR

Czy warto postawić na PrestaShop? 🛒

Jak 5 gwiazdek wpływa na sprzedaż? ⭐
Odcinek 03
ON TOUR

Jak 5 gwiazdek wpływa na sprzedaż? ⭐

Czy powinniśmy bać się zbierania naszych danych? 📊
Odcinek 02
ON TOUR

Czy powinniśmy bać się zbierania naszych danych? 📊

Jak płacić za zakupy online? 🌊
Odcinek 01
ON TOUR

Jak płacić za zakupy online? 🌊

Czy to już koniec “Zapytaj o SEO”? 🥺
Odcinek 11
Sezon 2

Czy to już koniec “Zapytaj o SEO”? 🥺

Budowanie marki online. Co musisz wiedzieć? 📢
Odcinek 10
Sezon 2

Budowanie marki online. Co musisz wiedzieć? 📢

Wszystko o monitoringu marki w sieci! 🔍
Odcinek 09
Sezon 2

Wszystko o monitoringu marki w sieci! 🔍

Content is King 👑 czyli wszystko o content marketingu!
Odcinek 08
Sezon 2

Content is King 👑 czyli wszystko o content marketingu!

Wejdź na nowe rynki zanim zrobi to konkurencja! 🌎
Odcinek 07
Sezon 2

Wejdź na nowe rynki zanim zrobi to konkurencja! 🌎

Deweloper: wróg czy przyjaciel pozycjonera?
Odcinek 06
Sezon 2

Deweloper: wróg czy przyjaciel pozycjonera?

Jak nie oblać testu, czyli wszystko o UX. 🧠
Odcinek 05
Sezon 2

Jak nie oblać testu, czyli wszystko o UX. 🧠

Czy 160 znaków wystarczy, aby pozyskać klienta? 📱
Odcinek 04
Sezon 2

Czy 160 znaków wystarczy, aby pozyskać klienta? 📱

Na TO zwróć uwagę, gdy podpisujesz umowę!
Odcinek 03
Sezon 2

Na TO zwróć uwagę, gdy podpisujesz umowę!

Dlaczego efekty SEO nie są jeszcze widoczne?! 😱
Odcinek 02
Sezon 2

Dlaczego efekty SEO nie są jeszcze widoczne?! 😱

Link building bez tajemnic! 🔗
Odcinek 01
Sezon 2

Link building bez tajemnic! 🔗

Analiza i wizualizacja danych to tylko 20% pracy analityka!
Odcinek 11
Sezon 1

Analiza i wizualizacja danych to tylko 20% pracy analityka!

Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!
Odcinek 10
Sezon 1

Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!

Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?
Odcinek 09
Sezon 1

Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?

Jaką domenę wybrać na rynek zagraniczny?
Odcinek 08
Sezon 1

Jaką domenę wybrać na rynek zagraniczny?

600 zł za darmową wizytówkę Google?! Nie daj się oszukać!
Odcinek 07
Sezon 1

600 zł za darmową wizytówkę Google?! Nie daj się oszukać!

Wirus sprawił, że pozycje strony poleciały z dnia na dzień…
Odcinek 06
Sezon 1

Wirus sprawił, że pozycje strony poleciały z dnia na dzień…

Pozycjonowanie nigdy się nie kończy?
Odcinek 04
Sezon 1

Pozycjonowanie nigdy się nie kończy?

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)
Odcinek 03
Sezon 1

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #2 (gościnnie: Michał Ziach)
Odcinek 02
Sezon 1

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #2 (gościnnie: Michał Ziach)

Zapytaj o SEO #1
Odcinek 01
Sezon 1

Zapytaj o SEO #1


Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę