Zestawienie najlepszych wtyczek SEO do przeglądarki

Zestawienie najlepszych wtyczek SEO do przeglądarki

Christina Morillo/pexels.com

Wprowadzanie zmian wewnątrz platform internetowych wymaga przemyślanych decyzji oraz instrumentów, które pozwolą na skuteczne ich wdrożenie. Eksperci w zakresie pozycjonowania sięgają po wtyczki SEO, aby usprawnić niektóre działania i być w pełni gotowości w przeprowadzeniu gruntownych zmian w ramach pozycjonowania.

Jeżeli planujesz samemu zająć się optymalizacją strony pod kątem wyników SERP, koniecznie sprawdź, jakie wtyczki do przeglądarek Google Chrome czy Mozilla Firefox mogą okazać się przydatne.

Wtyczki do przeglądarek – co to takiego?

Wtyczki to pewnego rodzaju dodatki usprawniające pracę bądź pozytywnie wpływające na wygodę w poznawaniu zawartości kolejnych podstron. Wyposażając stronę w plug-in (tak inaczej nazywana jest wtyczka przeglądarkowa), możesz usprawnić analizę treści w serwisach internetowych.

To, na jakie wtyczki się zdecydujesz, zależy od Ciebie oraz Twoich potrzeb. Na rynku dostępne są zarówno płatne, jak i bezpłatne rozszerzenia, dlatego nie musisz obawiać się, że nie znajdziesz właściwego rozwiązania dla siebie (zarówno pod kątem preferencji, jak i możliwości budżetowych).

Sprawdź: Automatyczne tworzenie meta opisów – czy to się opłaca?

Najlepsze wtyczki SEO

Wybraliśmy najlepsze z najlepszych pluginów, które naszym (i nie tylko) zdaniem świetnie spełniają swoją funkcję – sprawdzają się w obszarach wymagających optymalizacji pod kątem SEO.

Automatyzacja w zakładaniu profilu w e-sklepie od Autofill Forms

Źródło: Burst/pexels.com

Instalując wtyczkę Autofill Forms, stwarzasz możliwość założenia dużej liczby kont przy wykorzystaniu dostępnych danych o użytkowniku. To również szansa na zmodernizowanie sposobu, w jaki katalogowane są strony. Z pluginu skorzystasz w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Google Chrome.

W sprawach technicznych sprawdzi się Web Developer

Zmorą każdego specjalisty ds. SEO jest przeprowadzenie wnikliwej, technicznej analizy witryny internetowej. Za sprawą rozszerzenia Web Developer zyskasz wgląd we wszystkie kluczowe informacje na temat tworzenia strony internetowej.

Jak zbudowany jest profil linkowy? Podpowie Ci Majestic Backlink Analyzer

Jeżeli zależy Ci na zweryfikowaniu jakości linków zewnętrznych czy wewnętrznych, Majestic Backlink Analyzer spisze się na medal. Jedynym haczykiem jest fakt, że aby korzystać ze wszystkich możliwości narzędzia, koniecznym jest uiszczenie opłaty za subskrypcję.

Audyt SEO na start od SEOquake

Plugin SEOquake dostarcza wartościowych informacji dotyczących odnośników, nagłówków, meta i title description, responsywności względem parametrów urządzeń mobilnych, fraz kluczowych i nie tylko. Tak szeroki przegląd czynników wpływających na proces optymalizacji pod kątem SEO pozwala na wykonanie audytu pozycjonowania. Rozszerzenie to kopalnia wskazówek, co warto zmodyfikować. Wnioski z narzędzia wygenerujesz w postaci raportu dostępnego jako plik CSV.

Linki z atrybutami “nofollow” i “noindex” pod lupą wtyczki Nofollow

Dzięki rozszerzeniu Nofollow zweryfikujesz, czy dana podstrona została zaindeksowana poprawnie, czy też nie. Zadaniem pluginu jest także wsparcie w weryfikacji, czy linkom towarzyszą znaczniki “nofollow” bądź “noindex”.

Sprawdzony i niezastąpiony Keyword Surfer

Bezpłatne, polskie narzędzie, jakim jest Keyword Surfer, daje możliwość przeglądu najkorzystniejszych z perspektywy Google fraz kluczowych. Wystarczy, że przejdziesz do wyszukiwarki, a następnie “wyklikasz” słowo kluczowe. Ukażą Ci się takie informacje, jak koszty Cost Per Click, liczba wyszukiwań konkretnego wyrażenia w określonym przedziale czasowym (np. miesiąca) oraz sugerowane frazy wraz z uwzględnieniem kraju. Z jego potencjału chętnie czerpią eksperci ds. SEO i specjaliści w zakresie content marketingu.

Metatag robots na celowniku Seerobots

Instalując wtyczkę Seerobots do przeglądarki Google Chrome, jesteś w stanie natychmiast zweryfikować, jaki atrybut na zarządzanej stronie bądź platformie branżowego rywala znajduje się przy poszczególnych podstronach. Co oznaczają kolory: zielony, czerwony i czerwono-zielony?

Znacznikowi “index follow” towarzyszy barwa zielona. Kolor czerwony to sygnał, że w witrynie znajduje się atrybut “noindex nofollow”. Z kolei barwna mieszanka (czerwonego z zielonym) skorelowana jest ze znacznikiem “index nofollow”.

SEO META in 1 CLICK

Poszukując skrupulatnych informacji dotyczących nagłówków, meta tagów, skuteczności wdrożonego kodu, responsywności czy chociażby odnośników (wewnętrznych oraz zewnętrznych), warto sięgnąć po wtyczkę SEO META in 1 CLICK.

Instalacja wtyczki w Google Chrome i Mozilla Firefox

Nie ma jednej drogi instalacji wtyczki w Google Chrome, możesz zrobić to w zasadzie na kilka sposobów. Jeden z możliwych wariantów wygląda następująco:

  • otwórz przeglądarkę, potem kliknij ikonę oznaczoną trzema kropkami usytuowanymi na górze, z prawej strony;
  • następnie wybierz zakładkę zatytułowaną “Więcej narzędzi”, przejdź do opcji “Narzędzia”. Voilà! W tym momencie zyskujesz dostęp do wszystkich rozszerzeń, jakie wcześniej zostały zaimplementowane;
  • jeżeli zamierzasz zainstalować nowe rozszerzenia, kliknij “hamburger menu”, które znajdziesz po lewej stronie, w górnej części witryny;
  • kolejno wybierz zakładkę “Otwórz Chrome Web Store”;
  • wpisz nazwę wtyczki, odszukaj ją i wybierz opcję “Zainstaluj”.

Aby wdrożyć rozszerzenie do przeglądarki Mozilla Firefox, musisz ją otworzyć, a potem wybrać ikonkę oznaczoną trzema kreskami ulokowanymi w poziomie. Następnie sięgnij po zakładkę “Więcej narzędzi” i “Rozszerzenia dla twórców stron”. Gotowe!

Wyżej przedstawione wtyczki to zaledwie namiastka tego, co oferuje rynek marketingowy. Znajdź plug-in, który spełni Twoje oczekiwania, poświęć czas na dogłębny research i świadomie zacznij budować biznesowe imperium.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 4
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Problemy wynikające z posiadania niskiej jakości treści

    Problemy wynikające z posiadania niskiej jakości treści

    Posiadanie niskiej jakości treści może być przyczyną wielu problemów. Na szczęście istnieje kilka wskazówek, które pozwolą Ci ich uniknąć! Czytaj dalej.
    Praktyki SEO: Black Hat SEO

    Praktyki SEO: Black Hat SEO

    Niedozwolone praktyki SEO stają się codziennością w sieci. Jak z nimi walczyć? Co to jest Black Hat SEO i czym może skutkować droga na skróty?
    Czy przejrzystość treści na stronie internetowej wpływa na SEO?

    Czy przejrzystość treści na stronie internetowej wpływa na SEO?

    Zastanawiasz się, jak zaangażować odbiorców i jednocześnie wpłynąć na SEO swojej witryny? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę