DARMOWY AUDYT SEO

Zmiany w JavaScript SEO

Zmiany w JavaScript SEO

Dzisiaj zakręci się nam w głowach, bo będzie o karuzelach. Poza tym dowiecie się, co Twitter zmienił w swoich linkach, jaki dokument zaktualizowało Google i czego nie można oznaczać mikrodanymi.

Testy nowych karuzeli

Google testuje ostatnio aż dwie nowe karuzele. Pierwsza nazywa się “Wysoko oceniane przez użytkowników” i jak możecie pewnie zgadnąć, prezentuje… produkty dobrze oceniane przez użytkowników. Drugi test dotyczy nowego interfejsu użytkownika dla karuzeli „Rzeczy do zrobienia”. Zamiast przenosić użytkownika na nową stronę, Google nakłada wyniki na wierzch aktualnych wyników wyszukiwania.

<Źródła: https://www.seroundtable.com/google-search-highly-rated-by-users-carousel-33700.html
https://www.seroundtable.com/google-testing-things-to-do-carousel-overlay-33669.html

Zewnętrzne opinie kontra mikrodane

Google ponownie przypomniało o tym, aby nie oznaczać opinii stron trzecich mikrodanymi. Ponownie, bo wytyczne dotyczące używania znaczników schema na adresach URL z recenzjami pochodzącymi ze stron zewnętrznych były już aktualizowane w 2016 roku. Cytując Johna Muellera: „Nie możesz oznaczać recenzji stron trzecich za pomocą danych strukturalnych, ale możesz wyświetlać je na swojej stronie bez tych znaczników”.

Źródło: https://www.seroundtable.com/3rd-party-reviews-with-structured-data-33675.html

Aktualizacja wytycznych dot. JavaScript SEO

Google zaktualizowało swój dokument pomocy JavaScript SEO. Pojawiła się w nim nowa sekcja mówiąca o tym, jak prawidłowo dodawać znaczniki linków kanonicznych za pomocą JavaScript. Google co prawda tego nie zaleca, ale jednocześnie zaznacza, że dodanie tagu rel=canonical za pomocą JavaScript jest jak najbardziej możliwe. Google Search przyjmie kanoniczny adres URL podczas renderowania strony.

Źródła: https://www.seroundtable.com/google-inject-canonical-tags-using-javascript-33680.html
https://developers.google.com/search/docs/advanced/javascript/javascript-seo-basics#properly-inject-canonical-links

Twitter wraca do linków nofollow

Twitter zmienił zdanie odnośnie linków. Konkretnie: dodał z powrotem nofollow na linki wychodzące.

Źródło: https://www.seroundtable.com/twitter-resumes-nofollow-attributes-to-links-33691.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 10

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Reorientacja atrybucji Google AdWords – co musisz mieć na uwadze?
    Reorientacja atrybucji Google AdWords – co musisz mieć na uwadze?
    Spersonalizowany dobór atrybucji Google AdWords? Owszem, taką możliwość otrzymali reklamodawcy PPC, co z tego wynika?
    SSL Shoper – co musisz wiedzieć?
    SSL Shoper – co musisz wiedzieć?
    Gwarancja bezpieczeństwa internauty korzystającego z witryny to istotny czynnik dla budującego stronę od podstaw. Czego spodziewać się po protokole SSL?
    Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?
    Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?
    Ekspansja zagraniczna to proces wejścia na nowy rynek, który wymaga odpowiedniej optymalizacji strony www. Ważna jest też analityka i dostęp do odpowiednich narzędzi.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę
      Umów spotkanie