Michał w świątecznej czapce? To musi oznaczać jedno: mikołajkowe wydanie SEO Newsów! Co prawda nie mamy dla Was żadnych prezentów, ale jak zawsze możecie liczyć na przegląd najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim tygodniu?
Google testuje nowe rozszerzone snipppety, choć póki co jedynie na anglojęzycznych wersjach wyszukiwarki. Co ciekawe, snippety będą miały format karuzeli. Nam już się kręci w głowie od nowych możliwości, jakie zyskają dzięki temu seowcy.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-expandable-snippet-carousel-live-32511.html
Z początkiem grudnia Google wypuściło kolejny “Product Review Update”. Aktualizacja ma potrwać około trzech tygodni i uderzać głównie w strony pokroju www.najlepszetelewizoryponiżej200dolarów.com. Możemy się również spodziewać dwóch kolejnych update’ów wycelowanych w fałszywe recenzje produktów.
Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-december-2021-product-review-update/428934/
Z jednej strony niby niewiele się działo, z drugiej wydarzyło się całkiem sporo. Narzędzia monitorujące zmiany w serpach nie wykazały żadnych rewolucji, ale np. dzień wcześniej odnotowano duże zamieszanie w knowledgegraph. Pojawiły się głosy, że update mógł być powiązany z ogłoszeniem badań nad nowymi metodami uczenia maszynowego – znanymi jako FLAN.
Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-november-2021-core-update-over/428850/
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.