Zmiany w recenzjach produktów

Zmiany w recenzjach produktów

Michał w świątecznej czapce? To musi oznaczać jedno: mikołajkowe wydanie SEO Newsów! Co prawda nie mamy dla Was żadnych prezentów, ale jak zawsze możecie liczyć na przegląd najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim tygodniu?

Testy snippetów w formie karuzeli

Google testuje nowe rozszerzone snipppety, choć póki co jedynie na anglojęzycznych wersjach wyszukiwarki. Co ciekawe, snippety będą miały format karuzeli. Nam już się kręci w głowie od nowych możliwości, jakie zyskają dzięki temu seowcy.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-expandable-snippet-carousel-live-32511.html

Grudniowy Product Review Update

Z początkiem grudnia Google wypuściło kolejny “Product Review Update”. Aktualizacja ma potrwać około trzech tygodni i uderzać głównie w strony pokroju www.najlepszetelewizoryponiżej200dolarów.com. Możemy się również spodziewać dwóch kolejnych update’ów wycelowanych w fałszywe recenzje produktów.

Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-december-2021-product-review-update/428934/

Listopadowy core update już za nami

Z jednej strony niby niewiele się działo, z drugiej wydarzyło się całkiem sporo. Narzędzia monitorujące zmiany w serpach nie wykazały żadnych rewolucji, ale np. dzień wcześniej odnotowano duże zamieszanie w knowledgegraph. Pojawiły się głosy, że update mógł być powiązany z ogłoszeniem badań nad nowymi metodami uczenia maszynowego – znanymi jako FLAN.

Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-november-2021-core-update-over/428850/

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 3.7/5 - Liczba ocen: 3
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Podstawy optymalizacji SEO. Słowa kluczowe: rodzaje, badanie, wskazówki wykorzystania

    Podstawy optymalizacji SEO. Słowa kluczowe: rodzaje, badanie, wskazówki wykorzystania

    Potęga słów kluczowych w procesie pozycjonowania. Jak wybierać hasła i frazy opisujące zawartość danej strony? Poznaj wskazówki, jak zoptymalizować pracę.
    Jak wykorzystać kanały internetowe w generowaniu leadów sprzedażowych?

    Jak wykorzystać kanały internetowe w generowaniu leadów sprzedażowych?

    Wyzwania sprzedawców w świecie internetowym. Co oznacza lead generation dla współczesnego biznesu? Jakie są ich rodzaje oraz jakimi metodami pozyskiwać leady?
    Jak indeksują się strony w Google?

    Jak indeksują się strony w Google?

    Czy strony w wyszukiwarce pojawiają się same? I skąd wujek Google wie, że Twoja witryna ma nowe treści? Przeczytaj i dowiedz się więcej o indeksowaniu stron!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą
        w ciągu kilku minut!
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.