Zapytaj o ofertę

Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics

2 min czytania
Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics
Kategoria Pozycjonowanie

EBOOK GA4 KROK PO KROKU

Spis treści:

Dlaczego potrzebne są nam te dane?

W Grupie iCEA, jako pierwszej w Polsce Agencji SEO360, wiemy jak ważne są dokładne dane w osiąganiu najlepszych możliwych wyników. W swojej pracy wykorzystujemy wiele narzędzi pozwalających na jak najdokładniejsze zobrazowanie aktualnej kondycji i potencjału strony internetowej, a także do monitorowania jej rozwoju. Część informacji, które są nam potrzebne, już Państwo zbierają. Dane, o których mowa, to między innymi te zawarte w usłudze Google Analytics.

Jak udostępnić dane analityczne?

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku, jak udostępnić konieczne uprawnienia, które pozwolą nam sprawnie przystąpić do działania na Państwa serwisie.

  1. Logujemy się w usłudze Google Analytics – https://analytics.google.com
  2. Ze strony głównej przechodzimy do zakładki Administracja:
  3. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 2

  4. W widoku administracji wybieramy konto i usługę, która odnosi się do strony internetowej rozwijanej wraz z Grupą iCEA:
  5. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 3

  6. Następnie na poziomie usługi wybieramy Zarządzanie dostępem do konta:
  7. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 4

  8. Wybieramy opcję Dodaj użytkowników:
  9. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 5

  10. Wpisujemy adres e-mail, który został podesłany przez opiekuna umowy w mailu. Opcja „Powiadom nowych użytkowników e-mailem” może pozostać zaznaczona.

    Mogą Państwo skorzystać z jednego z dwóch wariantów przydzielenia dostępów:

    WARIANT 1: Dodanie uprawnień Administratora

    Dzięki uprawnieniom Administratora będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Będziemy mogli również zarządzać użytkownikami w obrębie naszej organizacji, przez co ewentualny udział kolejnych specjalistów na etapie współpracy, nie będzie wiązał się z koniecznością dalszego przydzielania dostępów przez Państwa.

    WARIANT 2: Dodanie uprawnień Edytującego

    Dzięki uprawnieniom Edytującego będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Nie będziemy mogli jednak zarządzać użytkownikami, dlatego jeżeli pojawi się potrzeba przyznania dostępu dla innych specjalistów (np. analityka Big Data, specjalisty UX) każdorazowo będziemy musieli prosić Państwa o przydzielanie kolejnych dostępów.

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 8

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Czym jest anchor text? Jakie ma znaczenie dla SEO?
Czym jest anchor text? Jakie ma znaczenie dla SEO?
Odpowiedni anchor text to kluczowy aspekt strategii link buildingu. Warto więc wiedzieć, czego dotyczy, gdzie go umieścić i jak zoptymalizować.
Co to jest współczynnik zaangażowania (engagement rate)?
Co to jest współczynnik zaangażowania (engagement rate)?
Analiza zaangażowania to nieodłączny element analityki marketingowej. Warto więc wiedzieć, czym jest engagement rate i jak obliczyć ten wskaźnik!
Subdomena – co to jest?
Subdomena – co to jest?
Na skuteczność strony internetowej wpływa wiele czynników. Warto więc wiedzieć, do czego służy subdomena i dlaczego warto ją wykorzystać!

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę