Zapytaj o ofertę
Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics

Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics

2 min. czytania

Dlaczego potrzebne są nam te dane?

W Grupie iCEA, jako pierwszej w Polsce Agencji SEO360, wiemy jak ważne są dokładne dane w osiąganiu najlepszych możliwych wyników. W swojej pracy wykorzystujemy wiele narzędzi pozwalających na jak najdokładniejsze zobrazowanie aktualnej kondycji i potencjału strony internetowej, a także do monitorowania jej rozwoju. Część informacji, które są nam potrzebne, już Państwo zbierają. Dane, o których mowa, to między innymi te zawarte w usłudze Google Analytics.

Jak udostępnić dane analityczne?

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku, jak udostępnić konieczne uprawnienia, które pozwolą nam sprawnie przystąpić do działania na Państwa serwisie.

  1. Logujemy się w usłudze Google Analytics – https://analytics.google.com
  2. Ze strony głównej przechodzimy do zakładki Administracja:
  3. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 2

  4. W widoku administracji wybieramy konto i usługę, która odnosi się do strony internetowej rozwijanej wraz z Grupą iCEA:
  5. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 3

  6. Następnie na poziomie usługi wybieramy Zarządzanie dostępem do konta:
  7. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 4

  8. Wybieramy opcję Dodaj użytkowników:
  9. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 5

  10. Wpisujemy adres e-mail, który został podesłany przez opiekuna umowy w mailu. Opcja „Powiadom nowych użytkowników e-mailem” może pozostać zaznaczona.

    Mogą Państwo skorzystać z jednego z dwóch wariantów przydzielenia dostępów:

    WARIANT 1: Dodanie uprawnień Administratora

    Dzięki uprawnieniom Administratora będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Będziemy mogli również zarządzać użytkownikami w obrębie naszej organizacji, przez co ewentualny udział kolejnych specjalistów na etapie współpracy, nie będzie wiązał się z koniecznością dalszego przydzielania dostępów przez Państwa.

    WARIANT 2: Dodanie uprawnień Edytującego

    Dzięki uprawnieniom Edytującego będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Nie będziemy mogli jednak zarządzać użytkownikami, dlatego jeżeli pojawi się potrzeba przyznania dostępu dla innych specjalistów (np. analityka Big Data, specjalisty UX) każdorazowo będziemy musieli prosić Państwa o przydzielanie kolejnych dostępów.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
    Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
    Nadchodzi koniec Universal Analytics. Już niedługo konieczne będzie przejście na GA4. Warto więc wiedzieć, czy automatyczna konfiguracja jest korzystna.
    Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
    Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
    Konfiguracja Google Analytics 4 czeka każdego, kto korzystał z GA3. Warto więc wiedzieć, jak sprawnie wdrożyć usługę na nowej wersji narzędzia.
    Google Analytics 4 (GA4) – wady i zalety
    Google Analytics 4 (GA4) – wady i zalety
    Przejście na nową wersję systemu do analizy danych to trudne zadanie. Warto więc znać najważniejsze wady i zalety Google Analytics 4!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.