DARMOWY AUDYT SEO

CASE STUDY

Poznaj historię sukcesów Klientów Grupa iCEA
Case study
Wszystkie
Optymalizacja sklepu internetowego i wzrost widoczności, ruchu oraz sprzedaży
Każdy, kto działa w obszarze e-commerce wie o tym, że widoczność sklepu internetowego bezpośrednio wpływa na ruch i sprzedaż. Jeśli widoczność jest niska, to szanse na duże zyski są znikome. To problemy, z którymi zgłasza się do nas wielu naszych Klientów.
Wzrost liczby konwersji o
40
2-krotny wzrost liczby zamówień
2
Średnia wartość zamówienia wzrosła z 281 zł do 305 zł
305
Odważne kroki to spektakularne efekty. Jak poprawiliśmy widoczność 123Łazienka dzięki współpracy i zaufaniu
Współpraca z agencją SEO wymaga otwartości i zaufania. Doskonale pokazuje to przypadek Klienta, który za namową naszych specjalistów zdecydował się na odważne działania, których skutkiem był spektakularny wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania.
wzrost liczby fraz w TOP10 w ciągu 9 miesięcy
100
wzrost liczby fraz w TOP10 w ciągu 2 lat
600
liczba fraz w TOP10
6916
liczba kategorii po rozbudowie
2200
Utrzymanie ruchu po zakończeniu optymalizacji? To możliwe! Case study Mosquito
Na pierwsze efekty pozycjonowania trzeba cierpliwie poczekać, ale osiągnięte rezultaty mogą długo przynosić korzyści. Dowodem na to jest sytuacja jednego z naszych Klientów. Po zakończeniu współpracy nadal mógł liczyć na utrzymanie satysfakcjonującego ruchu, co było wynikiem wspólnych działań SEO, które doprowadziły do imponującego wzrostu widoczności.
wzrost widoczności w TOP10
99
wzrost widoczności w TOP3
59
wejść miesięcznie po zakończeniu współpracy
393660
wejść to ruch z wyszukiwarki
73
Case Study – Epaka.pl
Epaka to jeden z największych brokerów kurierskich w kraju. Współpraca z nami nie była pierwszym doświadczeniem brokera z agencją pozycjonowania ‒ Klient od kilku lat pracował z inną agencją SEO bazując na stosunkowo niskim budżecie. Po pewnym czasie okazało się, że nie mają oni już pomysłu na dodatkowe działania dla Klienta zapewniając, że osiągnął już „sufit”, co zdaniem naszych ekspertów nie było prawdą. Ponadto, serwis od długiego czasu wykazywał stagnację w widoczności, a świadczy to o tym, że strategia pozycjonowania nie była na tyle optymalna, by doprowadziła do wzrostu konwersji.
Migracja zakończona sukcesem,  czyli wzrost widoczności sklepu Pauzza.pl o ok. 100%
Nasi specjaliści zaproponowali migrację serwisu, by odpowiedzieć na wyzwania Klienta. To jedyne słuszne i najskuteczniejsze rozwiązanie w tej sytuacji, ponieważ tylko ono dało Klientowi możliwość pozbycia się problemów przedstawionych w czasie konsultacji. Migracja to proces, który dla wielu sklepów internetowych jest szansą na sukces. To również okazja do wdrożenia nowej strategii pozycjonowania i wprowadzenia zmian SEO, które np. będą źródłem ruchu z long tail.
Jakie błędy pozwala wykryć audyt UX? Case study Sneaker Peeker
Zaproponowaliśmy przeprowadzenie audytu UX. Z naszego doświadczenia wynika, że nawet najlepiej zaprojektowana strona może zawierać elementy, które zniechęcają klienta do skorzystania z oferty. Duży sklep internetowy, a takim jest właśnie Sneaker Peeker, to ogrom funkcji, w gąszczu których mogą ukrywać się fundamentalne błędy mające duży wpływ na współczynnik konwersji.
Status niski
4
Status normalny
5
Status wysoki
18
Status krytyczny
10
Na jakie przeszkody napotykają użytkownicy księgarni Merlin.pl? Wyniki audytu UX – case study
Naszym zadaniem było zdiagnozowanie problemów sklepu internetowego i zaproponowanie zmian, które mają ulepszyć użyteczność strony. Intuicyjna witryna jest przyjazna użytkownikowi, a to przekłada się na wzrost współczynnika konwersji, czyli większą sprzedaż. Za pomocą audytu UX udało nam się ustalić, na jakie przeszkody napotykają użytkownicy korzystający z księgarni internetowej Merlin.pl.
Błędy krytyczne
0
Błędy istotne
3
Błędy standardowe
16
Mniejsze błędy
9
Audyt UX – pierwszy krok do funkcjonalnej strony internetowej. Case study salonu łazienek JETA
Naszym zadaniem było udoskonalenie projektu. W tym celu wykonaliśmy audyt UX, za pomocą którego udało nam się zidentyfikować błędy w funkcjonowaniu witryny.
Błędy krytyczne
3
Błędy istotne
13
Błędy standardowe
14
Mniejsze błędy
1
Synergia SEO i UX. Jak działania SXO doprowadziły do wzrostu konwersji o 32%?
W tym case study skoncentrowaliśmy się na korelacji działań SEO i UX, czyli SXO. O korzyściach płynących z tego połączenia przekonał się sklep internetowy Pufy.pl, który już na początku naszej współpracy zwiększył swój dochód ze sprzedaży o 32%.
Wzrost ilości transakcji w wersji mobilnej o
25
Wzrost przychodu w wersji mobilnej o
32
Wzrost ilości transakcji w wersji desktopowej o
37
Wzrost przychodu w wersji desktopowej o
28
Dlaczego warto przeprowadzać audyt UX? Case study BOTLAND
BOTLAND to sklep internetowy oferujący produkty dla profesjonalistów i hobbystów robotyki. Z roku na rok branża elektroniki cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Nasz Klient widział dodatkowy potencjał w swoim sklepie i chciał go rozwijać. Po konsultacji doszliśmy do wniosku, że warto wprowadzić zmiany w serwisie, a dokładniej – użyteczności.
Status krytyczny
1
Status normalny
9
Status wysoki
5
Status niski
5

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę
    Umów spotkanie