CASE STUDY

Poznaj historię sukcesów Klientów Grupa iCEA
Case study
Wszystkie
Migracja zakończona sukcesem,  czyli wzrost widoczności sklepu Pauzza.pl o ok. 100%
Nasi specjaliści zaproponowali migrację serwisu, by odpowiedzieć na wyzwania Klienta. To jedyne słuszne i najskuteczniejsze rozwiązanie w tej sytuacji, ponieważ tylko ono dało Klientowi możliwość pozbycia się problemów przedstawionych w czasie konsultacji. Migracja to proces, który dla wielu sklepów internetowych jest szansą na sukces. To również okazja do wdrożenia nowej strategii pozycjonowania i wprowadzenia zmian SEO, które np. będą źródłem ruchu z long tail.
Jakie błędy pozwala wykryć audyt UX? Case study Sneaker Peeker
Zaproponowaliśmy przeprowadzenie audytu UX. Z naszego doświadczenia wynika, że nawet najlepiej zaprojektowana strona może zawierać elementy, które zniechęcają klienta do skorzystania z oferty. Duży sklep internetowy, a takim jest właśnie Sneaker Peeker, to ogrom funkcji, w gąszczu których mogą ukrywać się fundamentalne błędy mające duży wpływ na współczynnik konwersji.
Status niski
4
Status normalny
5
Status wysoki
18
Status krytyczny
10
Na jakie przeszkody napotykają użytkownicy księgarni Merlin.pl? Wyniki audytu UX – case study
Naszym zadaniem było zdiagnozowanie problemów sklepu internetowego i zaproponowanie zmian, które mają ulepszyć użyteczność strony. Intuicyjna witryna jest przyjazna użytkownikowi, a to przekłada się na wzrost współczynnika konwersji, czyli większą sprzedaż. Za pomocą audytu UX udało nam się ustalić, na jakie przeszkody napotykają użytkownicy korzystający z księgarni internetowej Merlin.pl.
Błędy krytyczne
0
Błędy istotne
3
Błędy standardowe
16
Mniejsze błędy
9
Audyt UX – pierwszy krok do funkcjonalnej strony internetowej. Case study salonu łazienek JETA
Naszym zadaniem było udoskonalenie projektu. W tym celu wykonaliśmy audyt UX, za pomocą którego udało nam się zidentyfikować błędy w funkcjonowaniu witryny.
Błędy krytyczne
3
Błędy istotne
13
Błędy standardowe
14
Mniejsze błędy
1
Synergia SEO i UX. Jak działania SXO doprowadziły do wzrostu konwersji o 32%?
W tym case study skoncentrowaliśmy się na korelacji działań SEO i UX, czyli SXO. O korzyściach płynących z tego połączenia przekonał się sklep internetowy Pufy.pl, który już na początku naszej współpracy zwiększył swój dochód ze sprzedaży o 32%.
Wzrost ilości transakcji w wersji mobilnej o
25
Wzrost przychodu w wersji mobilnej o
32
Wzrost ilości transakcji w wersji desktopowej o
37
Wzrost przychodu w wersji desktopowej o
28
Dlaczego warto przeprowadzać audyt UX? Case study BOTLAND
BOTLAND to sklep internetowy oferujący produkty dla profesjonalistów i hobbystów robotyki. Z roku na rok branża elektroniki cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Nasz Klient widział dodatkowy potencjał w swoim sklepie i chciał go rozwijać. Po konsultacji doszliśmy do wniosku, że warto wprowadzić zmiany w serwisie, a dokładniej – użyteczności.
Status krytyczny
1
Status normalny
9
Status wysoki
5
Status niski
5
Bezpłatny audyt

    Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
    a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie