Blog SEO / SEM

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Blog SEO / SEM
Wszystkie
Renderowanie stron jako robot Google – jak i po co to robić?

Renderowanie stron jako robot Google – jak i po co to robić?

Zasługą robotów Google jest wyeksponowanie witryny w wynikach SERP. Ich zadaniem jest odwiedzanie kolejnych podstron i dodawanie ich do indeksu.
Jak działa wyszukiwarka Google?

Jak działa wyszukiwarka Google?

Główną rolę w uplasowaniu Twojej witryny na samym szczycie rezultatów SERP odgrywa wyszukiwarka. Warto więc zapoznać się z jej funkcjonalnością.
Korzyści z badań UX

Korzyści z badań UX

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to początek sukcesu e-biznesu. Właściwie to pierwsze wrażenie użytkownika jest stawiane na najwyższym miejscu.
Pozycjonowanie szkoły nauki jazdy

Pozycjonowanie szkoły nauki jazdy

Coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie kursu w szkole nauki jazdy. Warto więc wiedzieć, jak skutecznie wypromować swoją markę w tej branży.
Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu na Magento?

Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu na Magento?

Optymalizacja e-sklepu na platformie Magento przyczynia się do wzrostu wartościowego ruchu organicznego. Generuje to zadowalające wyniki sprzedażowe.
Bing vs. Google – różnice w pozycjonowaniu

Bing vs. Google – różnice w pozycjonowaniu

Optymalizacja w Google jest znana wśród osób zarządzających platformą. Istnieją jednak wyszukiwarki wartościowe w kwestii pozyskiwania widoczności strony.
Wskaźniki efektywności marketingu – jak mierzyć?

Wskaźniki efektywności marketingu – jak mierzyć?

Rezultaty kampanii reklamowej nie są zależne jedynie od strategii czy narzędzia. Trudno mówić o sukcesie bez monitoringu i weryfikacji kolejnych działań.
Poznaj sposób na porzucone koszyki PrestaShop

Poznaj sposób na porzucone koszyki PrestaShop

Niemal każde przedsiębiorstwo działające w sieci zmaga się z problemem niesfinalizowanych transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Jak sobie z tym poradzić?
Co zrobić z porzuconymi koszykami na platformie Shoper?

Co zrobić z porzuconymi koszykami na platformie Shoper?

Niemal wszyscy zarządzający platformami sprzedażowymi zmagają się z problemem porzuconych koszyków. Jak skutecznie zachęcić klienta do finalizacji zakupu?
Jak powinien wyglądać przyjazny interfejs użytkownika?

Jak powinien wyglądać przyjazny interfejs użytkownika?

Tworząc stronę WWW, na samym początku należy zatroszczyć się o wygodę jej obsługi. Nie jest to zadanie najprostsze, choć gra jest warta świeczki.
5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

Zarządzanie sklepem to wyzwanie dla przedsiębiorców w sieci. Z pomocą przychodzą platformy e-commerce. Czego należy spodziewać się po sprzedaży na Shoper?
SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

Gwarancja bezpieczeństwa internauty korzystającego z witryny to istotny czynnik dla budującego stronę od podstaw. Czego spodziewać się po protokole SSL?
PR a marketing – różnice

PR a marketing – różnice

Rozwój relacji z klientami to zadanie nie tylko w zakresie PR. W obrębie całego marketingu podejmowane są aktywności zaspokajające potrzeby konsumenckie.
Korzyści ze współpracy z brokerem kurierskim

Korzyści ze współpracy z brokerem kurierskim

Kim jest broker kurierski? Czytaj dalej i dowiedz się, jakie są korzyści ze współpracy z brokerem.
Jak wykorzystywać user generated content w e-commerce?

Jak wykorzystywać user generated content w e-commerce?

User generated content to treści, które tworzą użytkownicy. Dzięki temu zaangażowanie potencjalnych klientów i widoczność marki znacznie wzrastają. Czytaj dalej.
Pozycjonowanie branży farmaceutycznej

Pozycjonowanie branży farmaceutycznej

Na czym polega pozycjonowanie branży farmaceutycznej? Jakie techniki warto wówczas wykorzystać? Podpowiemy Ci, jak skutecznie promować apteki w sieci!
Co to jest content marketing?

Co to jest content marketing?

W ramach pozycjonowania strony internetowej podejmuje się wiele aktywności. Techniczne SEO nie obędzie się jednak bez towarzystwa wartościowych treści.
Co możemy zoptymalizować poprzez panel administracyjny Shoper?

Co możemy zoptymalizować poprzez panel administracyjny Shoper?

Tworzenie e-sklepu w oparciu o gotowe platformy sprzedażowe to częsta praktyka przedsiębiorców. Za wyborem Shoper przemawia integracja z aplikacjami.
Co zawiera audyt użyteczności?

Co zawiera audyt użyteczności?

Sprawnie działająca witryna internetowa to taka, która spełnia wymogi każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Jak zyskać sympatię użytkowników?
Na czym polega analiza konkurencji w SEO?

Na czym polega analiza konkurencji w SEO?

Firmy sprzedające produkty bądź świadczące podobne usługi są względem siebie konkurencyjne. Poznanie praktyk rywali to ważny krok w dalszej pracy nad SEO.
Jak reklamować się na Facebooku?

Jak reklamować się na Facebooku?

Pomysłów na dobrą promocję na Facebooku nie brakuje. Nieco trudniej dopasować reklamę do celów biznesowych i rodzaju formatu. Jak sobie z tym poradzić?
1 2 3 51
Blog SEO / SEM
DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę