Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy

Wszystkie

Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?

Czym właściwie są oceny sprzedawcy?  Być może Twoją uwagę przykuł fakt, że niektóre reklamy budzą większe zainteresowanie od innych. Z […]

Czy powinieneś być na TikToku?

Najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku był TikTok. Aplikacja uplasowała się na 8 miejscu pod względem liczby użytkowników, zaraz za […]

Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Część prywatnych mediów bierze dzisiaj udział we wspólnej akcji „Media bez wyboru”, protestując przeciwko projektowi ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. […]

Krótka historia Internetu: od zimnej wojny do zakupów online

Czy wyobrażasz sobie dzisiejszy świat bez Internetu? Aż ciężko uwierzyć, że jest to wynalazek stosunkowo nowy, a nasi rodzice nawet […]

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Ze skrzynek mailowych korzystamy praktycznie każdego dnia. Oprócz funkcji komunikacyjnej poczty elektronicznej ten kanał jest również wykorzystywany przez marketerów do […]

Czym jest efekt ROPO?

Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]

Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute

Grudzień to specyficzny czas zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W tym roku większość zakupów prezentowych przeniosła się do internetu. […]

Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami

Bez wątpienia influencerzy wspierają skuteczność kampanii marketingowych i to nie bez przyczyny. Konsumenci są coraz bardziej nieczuli na tradycyjne formy […]

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]