Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy

Wszystkie

Storytelling w komunikacji marketingowej

Zaczniemy brutalnie – klienta zwykle nie interesuje historia twojej firmy. Liczby, przechwałki, czy nadmuchane obietnice bez pokrycia – internauci są […]

Jak dopasować styl komunikacji do Twojej marki?

Pamiętasz tę reklamę telewizyjną dla banku, w której wszyscy dookoła krzyczeli na siebie? Albo napojów bezalkoholowych, w której ludzie z […]

8 elementów e-sklepu, które sprawdzają klienci zanim Ci zaufają

Popularność sklepów e-commerce z roku na rok wzrasta, zwiększa się również liczba osób kupujących online. Jednak dzisiejszy klient jest nie […]

Jak zorganizować konkurs na Facebooku?

Konkursy w social mediach to świetny sposób na zwiększanie zasięgów, poszerzanie świadomości marki oraz lojalizację odbiorców. Nagrody i element grywalizacji […]

Cybersquatting – czym jest piractwo domen i jak skutecznie z nim walczyć?

Rozwój nowych technologii to niezliczone korzyści dla wielu użytkowników, ale jak się okazuje, nie każdy korzysta z nich tak, jak […]

11 najczęstszych błędów SEO przy ekspansji zagranicznej

Planujesz rozpocząć sprzedaż w innych krajach? Uważaj: przy wchodzeniu na rynki zagraniczne łatwo popełnić błąd, który znacznie utrudni nam dotarcie […]

Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse

Sporo szumu w ostatnim czasie narobił Clubhouse. Czy jest to wyłącznie efekt odpowiednio przemyślanej kampanii marketingowej? A może portal ten […]

Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?

Czym właściwie są oceny sprzedawcy?  Być może Twoją uwagę przykuł fakt, że niektóre reklamy budzą większe zainteresowanie od innych. Z […]

Czy powinieneś być na TikToku?

Najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku był TikTok. Aplikacja uplasowała się na 8 miejscu pod względem liczby użytkowników, zaraz za […]