Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy

Wszystkie

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]

Wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – sposoby na poprawę obsługi klienta

Czasy, kiedy firma z najniższą ceną wygrywała, są już za nami. Aktualnie klienci podczas zakupów online zwracają uwagę na znacznie […]

InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach

Czy firmy na swoich social mediach powinny nawiązywać do kwestii związanych z bieżącą polityką? Ostatnia afera wokół żartobliwego wpisu InPostu […]

Psychologiczne sztuczki szansą na zwiększenie konwersji?

Każdy właściciel biznesu szuka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Wydatki na marketing z roku na roku rosną, nastąpiła jedynie alokacja […]

Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku

Stara koncepcja 4P w marketingu (price, product, place, promotion) nadal nie traci na znaczeniu. Każdy z jej elementów jest wyzwaniem […]

Na czym polega real-time marketing?

Czasami skutecznym sposobem na akcję marketingową jest wykorzystanie wydarzenia lub trendu, o którym jest aktualnie głośno w internecie. Szybka reakcja […]

Wygoda klienta podczas finalizacji zakupów w e-commerce, a porzucanie koszyków

Dzisiejszy klient sklepu internetowego poszukuje wygodnych rozwiązań, które pozwalają jak najszybciej osiągnąć cel. Nigdy wcześniej użytkownicy nie byli narażeni na […]

Ile kosztuje pozycjonowanie? – modele rozliczeń, nieograniczony budżet oraz SEO na rynkach zagranicznych.

W ostatniej części cyklu artykułów dotyczących realnych kosztów SEO poruszymy temat modeli rozliczeń, kosztów pozycjonowania na rynkach zagranicznych oraz rozwiejemy […]

Ile kosztuje pozycjonowanie? – Cena za pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych

W kolejnej części serii „Ile kosztuje pozycjonowanie” skupimy się na różnicach kosztowych, w zależności, czy będziemy pozycjonować stronę, czy sklep […]