UTM, inaczej znane jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które daje nam szersze spojrzenie na to, w jaki sposób analizujemy […]
UTM, inaczej znane jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które daje nam szersze spojrzenie na to, w jaki sposób analizujemy […]
Każda firma, prędzej czy później, musi zacząć inwestować w różnego rodzaju kanały marketingowe, w celu zwiększenia obrotów, sprzedaży lub po […]
Blisko 400 uczestników, ponad 80 prelekcji, dyskusje panelowe, rozmowy z ekspertami, nagrania, i wiele godzin networkingu na leżakach przy Beach […]
18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego […]
Właściciele stron internetowych oraz e-sklepów powinni ze szczególną uwagą podchodzić do tematu ochrony swoich źródeł. Bezpieczeństwo danych to praktyka polegająca […]
Jak skutecznie optymalizować wideo i zdobyć lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania? Dowiesz się podczas lektury niniejszego wpisu!
Do czego służy Google Tag Manager? Jak go zainstalować? Jak śledzić kliknięcia w GTM? Wszystkiego dowiesz się podczas lektury tego artykułu!
Porzucone koszyki to problem każdego sklepu internetowego. Jak sobie z nim radzić? dlaczego klienci nie finalizują transakcji? Dowiesz się podczas lektury!
Infografiki to coraz częściej wykorzystywany sposób na budowanie zaangażowania społeczności. Jak je stworzyć? Dowiesz się w tym artykule!
Trudno jest wyobrazić sobie pozycjonowanie bez narzędzi SEO. W tym artykule znajdziesz więc kilka propozycji, którymi warto się zainteresować.
Odkryj potęgę piksela Facebooka – narzędzia do śledzenia i analizy. Dowiedz się, jakie możliwości daje i zwiększ efektywność działań marketingowych!
Wtyczki SEO usprawniają pracę zarówno początkujących, jak i zaawansowanych pozycjonerów. Warto więc wiedzieć, które z nich wykorzystać.
Efektywność każdego biznesu zatrudniającego pracowników zależy w dużym stopniu od tego, jak funkcjonuje zespół. Oto 3 najważniejsze obszary, na które […]
Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
Z opiniami spotyka się praktycznie każdy. Według podium, aż 93% klientów podejmuje decyzje o zakupie właśnie na ich podstawie. Warto […]
W minionym tygodniu odbyła się kolejna edycja eventu networkingowego „E-commerce na wodzie”. To już po raz czwarty kiedy w ramach […]
Handel konwersacyjny rewolucjonizuje e-commerce, a kluczową rolę w tym procesie odgrywa sztuczna inteligencja (AI). Poznaj potencjał nowych technologii, zrozum znaczenie […]
Narzędzia marketingowe mogą znacznie ułatwić Twoją działalność w Internecie. W tym artykule dowiesz się, z jakich programów warto skorzystać!
Pozycja storny w wyszukiwarce uwarunkowana jest przede wszystkim algorytmami i czynnikami rankingowymi. W tym artykule poznasz najważniejsze z nich!
Optymalizacja rentowności to najważniejszy aspekt każdej kampanii reklamowej. Warto więc wiedzieć, czym jest CPC i CPM oraz jak je obniżyć!
Aktualnie SEO to skomplikowany i złożony proces budowania zaufania do witryny w oczach robotów wyszukiwarek internetowych. Algorytmy biorą pod uwagę […]
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.