Zapytaj o ofertę

Blog

Ads
AI
Analityka
Branże
CMS
Content Marketing
E-commerce
Marketing
Narzędzia
Partnerzy
SEO
UX
Z życia firmy
Jaką strategię SEO przyjąć dla e-sklepu w zależności od branży?
Jaką strategię SEO przyjąć dla e-sklepu w zależności od branży?
Czy strategię SEO należy dostosować do specyfiki branży? Na to pytanie twierdząco powinien odpowiedzieć sobie każdy, kto prowadzi działalność w […]
Filary e-commerce – jak budować strategie dla biznesów online?
Filary e-commerce – jak budować strategie dla biznesów online?
Budowanie biznesu online wymaga wiedzy, doświadczenia i dogłębnie przemyślanej strategii. To właśnie strategiczne podejście jest kluczowym elementem, który często decyduje […]
Nowa siedziba ICEA – przestrzeń zaprojektowana z myślą o efektywności biznesowej
Nowa siedziba ICEA – przestrzeń zaprojektowana z myślą o efektywności biznesowej
Nowa siedziba ICEA to nowy rozdział w naszej historii. To ważny dla nas krok, który jest dowodem na dynamiczny rozwój […]
Jak stworzyć strategię generowania ruchu SEO w e-commerce? Okiem eksperta
Jak stworzyć strategię generowania ruchu SEO w e-commerce? Okiem eksperta
Prawie połowa przedsiębiorców nie osiąga sukcesu w e-commerce, co niestety nie jest zaskakujące. Wiele sklepów internetowych otwiera się, działa w […]
Rola social media marketingu w e-commerce: od lajków do lojalnych klientów
Rola social media marketingu w e-commerce: od lajków do lojalnych klientów
Ponad 65% populacji korzysta z mediów społecznościowych, poświęcając na to prawie 2,5 godziny dziennie. Te statystyki to nie tylko obraz […]
Targetowanie kontekstowe w erze post-cookies okiem prawnika. Jak zmiana w Google wpłynie na sprzedaż w e-commerce?
Targetowanie kontekstowe w erze post-cookies okiem prawnika. Jak zmiana w Google wpłynie na sprzedaż w e-commerce?
Lubisz ciasteczka? Jeśli sprzedajesz w e-commerce, to z pewnością. Nie trzeba być ekspertem od marketingu aby wiedzieć, że pliki cookies […]
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów […]
Wykorzystaj monitoring marki dla e-commerce. Brandly360 w gronie Partnerów ICEA
Wykorzystaj monitoring marki dla e-commerce. Brandly360 w gronie Partnerów ICEA
Monitoring marki dla e-commerce, kompleksowa optymalizacja digital shelf (cyfrowej półki) z wykorzystaniem autorskiej technologii, w tym narzędzia do monitoringu cen […]
ICEA partnerem konkursu Polish Customers’ Choice Awards 2024. Znamy laureatów pierwszej edycji
ICEA partnerem konkursu Polish Customers’ Choice Awards 2024. Znamy laureatów pierwszej edycji
W dniu 18 kwietnia 2024 roku odbyła się uroczysta gala inauguracyjnej edycji prestiżowego wydarzenia w świecie e-commerce – Polish Customer’s […]
ICEA i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych
ICEA i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych
YouLend, czołowy przedstawiciel sektora embedded finance, dostrzegł potencjał spółki ICEA S.A., wybierając ją jako jedynego partnera w Polsce wśród agencji […]
Kampanie Facebook Ads. Jak skutecznie reklamować się na FB w 2024 roku?
Kampanie Facebook Ads. Jak skutecznie reklamować się na FB w 2024 roku?
Facebook daje duże możliwości w zakresie działań reklamowych. Ekosystem Meta Ads jest przejrzysty i łatwy do zrozumienia, a opanowanie podstaw […]
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście […]
Nowa forma spółki ICEA S.A.
Nowa forma spółki ICEA S.A.
Grupa iCEA sfinalizowała proces konsolidacji, którego konsekwencją jest zmiana formy prawnej i przekształcenie jej na spółkę akcyjną – ICEA S.A. […]
Trendy w digital marketingu w 2024 roku. Prognozy ekspertów
Trendy w digital marketingu w 2024 roku. Prognozy ekspertów
Każdemu zależy na opracowaniu strategii, która będzie odpowiadać aktualnym potrzebom rynku. Nic więc dziwnego, że wartość prognoz i trendów nabiera […]
Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie –  szerszy zakres usług i większa efektywność
Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie – szerszy zakres usług i większa efektywność
ICEA S.A., polska agencja marketingu cyfrowego, odświeżyła identyfikację wizualną, co stanowi integralną część jej strategii rozwoju. Ostatnie zmiany, obejmujące wprowadzenie […]
ICEA S.A. podsumowuje 2023 rok – stabilny poziom przychodów i 125% wzrost EBITDA
ICEA S.A. podsumowuje 2023 rok – stabilny poziom przychodów i 125% wzrost EBITDA
ICEA S.A., polska agencja specjalizująca się w marketingu cyfrowym, zamknęła 2023 rok przychodami na poziomie 31,8 mln zł wobec 30,6 […]
Samouczek – jak skutecznie posługiwać się parametrem UTM?
Samouczek – jak skutecznie posługiwać się parametrem UTM?
UTM, inaczej znane jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które daje nam szersze spojrzenie na to, w jaki sposób analizujemy […]
Jak poprawnie estymować wyniki pozycjonowania?
Jak poprawnie estymować wyniki pozycjonowania?
Każda firma, prędzej czy później, musi zacząć inwestować w różnego rodzaju kanały marketingowe, w celu zwiększenia obrotów, sprzedaży lub po […]
Beta Internet 2023 z udziałem iCEA za nami! To wciąż jedna z najważniejszych konferencji w polskiej branży internetowej
Beta Internet 2023 z udziałem iCEA za nami! To wciąż jedna z najważniejszych konferencji w polskiej branży internetowej
Blisko 400 uczestników, ponad 80 prelekcji, dyskusje panelowe, rozmowy z ekspertami, nagrania, i wiele godzin networkingu na leżakach przy Beach […]
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego […]
Dlaczego warto inwestować w hosting? Bezpłatny webinar z najlepszymi ekspertami w branży
Dlaczego warto inwestować w hosting? Bezpłatny webinar z najlepszymi ekspertami w branży
Właściciele stron internetowych oraz e-sklepów powinni ze szczególną uwagą podchodzić do tematu ochrony swoich źródeł. Bezpieczeństwo danych to praktyka polegająca […]
Pokaż więcej
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.