Zapytaj o ofertę
Kampanie Facebook Ads. Jak skutecznie reklamować się na FB w 2024 roku?
Kampanie Facebook Ads. Jak skutecznie reklamować się na FB w 2024 roku?
Facebook daje duże możliwości w zakresie działań reklamowych. Ekosystem Meta Ads jest przejrzysty i łatwy do zrozumienia, a opanowanie podstaw […]
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście […]
Nowa forma spółki ICEA S.A.
Nowa forma spółki ICEA S.A.
Grupa iCEA sfinalizowała proces konsolidacji, którego konsekwencją jest zmiana formy prawnej i przekształcenie jej na spółkę akcyjną – ICEA S.A. […]
Trendy w digital marketingu w 2024 roku. Prognozy ekspertów
Trendy w digital marketingu w 2024 roku. Prognozy ekspertów
Każdemu zależy na opracowaniu strategii, która będzie odpowiadać aktualnym potrzebom rynku. Nic więc dziwnego, że wartość prognoz i trendów nabiera […]
Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie –  szerszy zakres usług i większa efektywność
Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie – szerszy zakres usług i większa efektywność
ICEA S.A., polska agencja marketingu cyfrowego, odświeżyła identyfikację wizualną, co stanowi integralną część jej strategii rozwoju. Ostatnie zmiany, obejmujące wprowadzenie […]
ICEA S.A. podsumowuje 2023 rok – stabilny poziom przychodów i 125% wzrost EBITDA
ICEA S.A. podsumowuje 2023 rok – stabilny poziom przychodów i 125% wzrost EBITDA
ICEA S.A., polska agencja specjalizująca się w marketingu cyfrowym, zamknęła 2023 rok przychodami na poziomie 31,8 mln zł wobec 30,6 […]
Samouczek – jak skutecznie posługiwać się parametrem UTM?
Samouczek – jak skutecznie posługiwać się parametrem UTM?
UTM, inaczej znane jako „Urchin Tracking Module”, to narzędzie, które daje nam szersze spojrzenie na to, w jaki sposób analizujemy […]
Jak poprawnie estymować wyniki pozycjonowania?
Jak poprawnie estymować wyniki pozycjonowania?
Każda firma, prędzej czy później, musi zacząć inwestować w różnego rodzaju kanały marketingowe, w celu zwiększenia obrotów, sprzedaży lub po […]
Beta Internet 2023 z udziałem iCEA za nami! To wciąż jedna z najważniejszych konferencji w polskiej branży internetowej
Beta Internet 2023 z udziałem iCEA za nami! To wciąż jedna z najważniejszych konferencji w polskiej branży internetowej
Blisko 400 uczestników, ponad 80 prelekcji, dyskusje panelowe, rozmowy z ekspertami, nagrania, i wiele godzin networkingu na leżakach przy Beach […]
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego […]
Dlaczego warto inwestować w hosting? Bezpłatny webinar z najlepszymi ekspertami w branży
Dlaczego warto inwestować w hosting? Bezpłatny webinar z najlepszymi ekspertami w branży
Właściciele stron internetowych oraz e-sklepów powinni ze szczególną uwagą podchodzić do tematu ochrony swoich źródeł. Bezpieczeństwo danych to praktyka polegająca […]
Optymalizacja wideo. Jak pozycjonować filmy w Internecie?
Optymalizacja wideo. Jak pozycjonować filmy w Internecie?
Jak skutecznie optymalizować wideo i zdobyć lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania? Dowiesz się podczas lektury niniejszego wpisu!
Czym jest piksel Facebooka i jakie daje możliwości?
Czym jest piksel Facebooka i jakie daje możliwości?
Odkryj potęgę piksela Facebooka – narzędzia do śledzenia i analizy. Dowiedz się, jakie możliwości daje i zwiększ efektywność działań marketingowych!
Czym jest Google Tag Manager i jak z niego korzystać?
Czym jest Google Tag Manager i jak z niego korzystać?
Do czego służy Google Tag Manager? Jak go zainstalować? Jak śledzić kliknięcia w GTM? Wszystkiego dowiesz się podczas lektury tego artykułu!
Co to jest infografika i jak ją stworzyć?
Co to jest infografika i jak ją stworzyć?
Infografiki to coraz częściej wykorzystywany sposób na budowanie zaangażowania społeczności. Jak je stworzyć? Dowiesz się w tym artykule!
Narzędzia SEO, dzięki którym optymalizacja będzie łatwiejsza
Narzędzia SEO, dzięki którym optymalizacja będzie łatwiejsza
Trudno jest wyobrazić sobie pozycjonowanie bez narzędzi SEO. W tym artykule znajdziesz więc kilka propozycji, którymi warto się zainteresować.
Jakie wtyczki SEO warto wykorzystać w pozycjonowaniu?
Jakie wtyczki SEO warto wykorzystać w pozycjonowaniu?
Wtyczki SEO usprawniają pracę zarówno początkujących, jak i zaawansowanych pozycjonerów. Warto więc wiedzieć, które z nich wykorzystać.
Porzucone koszyki – z czego wynikają i jak sobie z nimi radzić?
Porzucone koszyki – z czego wynikają i jak sobie z nimi radzić?
Porzucone koszyki to problem każdego sklepu internetowego. Jak sobie z nim radzić? dlaczego klienci nie finalizują transakcji? Dowiesz się podczas lektury!
Jak organizować pracę w zespole obsługi klienta?
Jak organizować pracę w zespole obsługi klienta?
Efektywność każdego biznesu zatrudniającego pracowników zależy w dużym stopniu od tego, jak funkcjonuje zespół. Oto 3 najważniejsze obszary, na które […]
Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
Jak (i jakie) opinie konsumenckie wpływają na SEO sklepu internetowego?
Jak (i jakie) opinie konsumenckie wpływają na SEO sklepu internetowego?
Z opiniami spotyka się praktycznie każdy. Według podium, aż 93% klientów podejmuje decyzje o zakupie właśnie na ich podstawie. Warto […]
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.