Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Wszystkie
Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?
Czym właściwie są oceny sprzedawcy? Być może Twoją uwagę przykuł fakt, że niektóre reklamy budzą większe zainteresowanie od innych. Z […]
Czy powinieneś być na TikToku?
Najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku był TikTok. Aplikacja uplasowała się na 8 miejscu pod względem liczby użytkowników, zaraz za […]
Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?
Część prywatnych mediów bierze dzisiaj udział we wspólnej akcji „Media bez wyboru”, protestując przeciwko projektowi ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. […]
Krótka historia Internetu: od zimnej wojny do zakupów online
Czy wyobrażasz sobie dzisiejszy świat bez Internetu? Aż ciężko uwierzyć, że jest to wynalazek stosunkowo nowy, a nasi rodzice nawet […]
Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?
Ze skrzynek mailowych korzystamy praktycznie każdego dnia. Oprócz funkcji komunikacyjnej poczty elektronicznej ten kanał jest również wykorzystywany przez marketerów do […]
Czym jest efekt ROPO?
Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]
Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute
Grudzień to specyficzny czas zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W tym roku większość zakupów prezentowych przeniosła się do internetu. […]
Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami
Bez wątpienia influencerzy wspierają skuteczność kampanii marketingowych i to nie bez przyczyny. Konsumenci są coraz bardziej nieczuli na tradycyjne formy […]
Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?
Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]