Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy

Wszystkie

Cybersquatting – czym jest piractwo domen i jak skutecznie z nim walczyć?

Rozwój nowych technologii to niezliczone korzyści dla wielu użytkowników, ale jak się okazuje, nie każdy korzysta z nich tak, jak […]

11 najczęstszych błędów SEO przy ekspansji zagranicznej

Planujesz rozpocząć sprzedaż w innych krajach? Uważaj: przy wchodzeniu na rynki zagraniczne łatwo popełnić błąd, który znacznie utrudni nam dotarcie […]

Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse

Sporo szumu w ostatnim czasie narobił Clubhouse. Czy jest to wyłącznie efekt odpowiednio przemyślanej kampanii marketingowej? A może portal ten […]

Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?

Czym właściwie są oceny sprzedawcy?  Być może Twoją uwagę przykuł fakt, że niektóre reklamy budzą większe zainteresowanie od innych. Z […]

Czy powinieneś być na TikToku?

Najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku był TikTok. Aplikacja uplasowała się na 8 miejscu pod względem liczby użytkowników, zaraz za […]

Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Część prywatnych mediów bierze dzisiaj udział we wspólnej akcji „Media bez wyboru”, protestując przeciwko projektowi ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. […]

Krótka historia Internetu: od zimnej wojny do zakupów online

Czy wyobrażasz sobie dzisiejszy świat bez Internetu? Aż ciężko uwierzyć, że jest to wynalazek stosunkowo nowy, a nasi rodzice nawet […]

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Ze skrzynek mailowych korzystamy praktycznie każdego dnia. Oprócz funkcji komunikacyjnej poczty elektronicznej ten kanał jest również wykorzystywany przez marketerów do […]

Czym jest efekt ROPO?

Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]