DARMOWY AUDYT SEO

Kampanie LinkedIn Ads

Z uwagi na bardzo specjalistyczny charakter LinkedIn nieco różni się od innych serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Zupełnie inną strukturę mają też kampanie reklamowe realizowane na tej platformie. Opracowanie ich sprawia trudności nie tylko w kontekście zróżnicowania odbiorców, ale też mniejszej liczby użytkowników w porównaniu z innymi serwisami. W tym artykule omówimy zatem, jak powinna wyglądać kampania LinkedIn Ads i dlaczego warto się na nią zdecydować!

    Chcesz sprzedawać więcej?
    Zostaw kontakt i zamów bezpłatną konsultację ADS z naszym doradcą.
    Wysyłanie

    LinkedIn – platforma dla specjalistów

    Tym, co wyróżnia LinkedIn spośród innych serwisów mediów społecznościowych, jest intencja korzystających z platformy użytkowników. Podczas gdy użytkownicy Facebooka, Instagrama czy TikToka oczekują różnorodnych treści i zabawnych wątków, które mogą komentować i udostępniać, osoby korzystające z LinkedIn mają nieco inne cele. Wśród najważniejszych wyróżniamy między innymi:

    • chęć znalezienia pracy lub pracownika;
    • poszukiwanie specjalistycznych informacji od ekspertów w danej dziedzinie;
    • zaciąganie opinii specjalistów;
    • poszukiwanie wspólników i klientów;
    • budowanie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.

    LinkedIn nieustannie się rozwija. Niegdyś platforma ograniczała się do wyżej wymienionych zagadnień. Aktualnie społeczność tego serwisu tworzy ponad 810 mln użytkowników, w tym aż 4 mln w Polsce. LinkedIn prężnie rozwija się w ponad 200 krajach, szczycąc się mianem najbardziej rozbudowanego systemu do prowadzenia aktywnych działań B2B.

    Platforma umożliwia nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z wybranymi osobami ze świata biznesu oraz pozyskiwanie nowych kontaktów nie tylko z Polski, ale też z zagranicy. Coraz trudniej spotkać managera, który nie prowadzi aktywnego profilu na LinkedIn. Wiele firm angażuje się ponadto w działalność na tej platformie, mając na celu dotarcie do potencjalnych klientów i poznanie grupy docelowej.

    Dzięki LinkedIn możesz łatwo dotrzeć nie tylko do pożądanej grupy odbiorców, ale też wpływowych osób ze środowiska zarządzania i przedsiębiorczości. Platforma jest ponadto świetnym narzędziem do rekrutacji pracowników na specjalistyczne stanowiska. Możliwe jest to w głównej mierze dzięki kampaniom LinkedIn Ads oraz wszelkiego rodzaju publikacjom w zakresie treści sponsorowanych.

    Cele kampanii reklamowych LinkedIn Ads

    Wiele osób odstrasza fakt, że realizacja kampanii LinkedIn Ads jest nieco droższa niż Google Ads czy Facebook Ads. Umiejętnie opracowane reklamy pozwalają jednak uzyskać niezwykle ważne efekty w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa. Istotną przewagą promocji na LinkedIn jest możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej z danej specjalizacji, kreacji reklamowej dostosowanej do określonych branż oraz automatycznej optymalizacji stawek, która pozwala uzyskać satysfakcjonujący współczynnik konwersji.

    Kluczową zaletą LinkedIn Ads jest fakt, iż użytkownicy darzą treści reklamowe na tej platformie ogromnym zaufaniem. Nic nie jest bowiem bardziej wiarygodne niż zdanie specjalisty na określony temat.

    Opierając się na założeniach sprzedażowych i marketingowych współczesnych marek, można wyróżnić kilka nadrzędnych celów reklamy na LinkedIn. Są to:

    • zwiększenie świadomości marki – zmierzanie do wypromowania usług i przedstawienia oferty jednostkom z grupy docelowej;
    • budowanie zainteresowania – zwiększanie interakcji z reklamą i zachęcanie do odwiedzenia strony internetowej czy pozostawienia reakcji pod postem;
    • generowanie konwersji – docieranie do szerszego grona potencjalnych klientów i zachęcanie ich do określonych działań.

    Dzięki LinkedIn Ads możesz łatwo budować obecność swojej marki na takich obszarach, jak HR czy B2B. Odpowiedni format reklamy w połączeniu z angażującym przekazem to jeden z najlepszych sposobów na zdobycie zainteresowania grupy docelowej i nawiązanie kontaktu w celach rekrutacyjnych oraz typowo biznesowych.

    Za sprawą reklamy na LinkedIn możesz także skutecznie konkurować z innymi firmami w swojej branży. Właściwy przekaz pozwala bowiem dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też zdobyć przewagę nad innymi przedsiębiorstwami, co w dzisiejszych czasach jest na wagę złota.

    LinkedIn Ads – najpopularniejsze formy reklamy

    Przed omówieniem rodzajów reklam LinkedIn Ads warto zapoznać się z charakterystyką profili na tym portalu. Wbrew pozorom prowadzenie strony firmowej jest mniej popularne niż zarządzanie profilem indywidualnym. Coraz więcej specjalistów wymienia bowiem tradycyjne wizytówki na zoptymalizowane konta na LinkedIn. Co więcej, powiązanie prywatnego profilu i strony LinkedIn to świetny sposób na promocję kanału firmowego i zwiększanie świadomości marki w serwisie. Warto więc zachęcać pracowników firmy do budowania swojej obecności na LinkedIn w ramach kompleksowej strategii biznesowej. Trzeba jednak zaznaczyć, że w obu przypadkach konieczne okazuje się zastosowanie skutecznych narzędzi reklamowych. Oto kilka form reklam w serwisie, dzięki którym generowanie potencjalnych klientów będzie o wiele łatwiejsze.

    Reklamy tekstowe

    Jeśli chcesz zbudować swoją obecność na LinkedIn, reklamy tekstowe są bez wątpienia jednym z najlepszych rozwiązań. Jest to najczęściej wykorzystywany format służący pozyskiwaniu potencjalnych klientów na zewnętrzną stronę docelową lub profil firmowy. Reklamy tekstowe wyświetlane są podczas przeglądania kanału na górze lub po prawej stronie. Jako że ich struktura ma spore ograniczenie w zakresie treści, konieczne jest zastosowanie skutecznego call to action. Tworząc tekst reklamy, masz do dyspozycji 25 znaków nagłówka oraz 75 znaków głównej zawartości. Pamiętaj też o dodaniu grafiki w formacie 100×100 pikseli. Najlepszym rozwiązaniem jest uwzględnienie logo firmy, gdyż dzięki temu jej świadomość wzrośnie jeszcze bardziej.

    Na LinkedIn reklamy tekstowe są jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi. Ich popularność wynika przede wszystkim z łatwości wdrożenia oraz satysfakcjonującej skuteczności, jako że są one bardzo dobrze widoczne na tablicy serwisu.

    Reklamy graficzne

    Reklama graficzna dotyczy w głównej mierze treści sponsorowanych. Jest jednym z najczęściej wybieranych form kampanii LinkedIn Ads. Posty sponsorowane wyświetlane są na kanale informacyjnym oraz prezentowane grupie odbiorców, do których kierowany jest dany przekaz. Oto kluczowe formy reklam graficznych:

    • reklamy graficzne z pojedynczym zdjęciem – w zależności od formatu mogą kierować użytkownika do strony internetowej, zachęcać do zaobserwowania danego profilu lub angażować do podjęcia określonego działania w zakresie aplikacji na ofertę pracy;
    • reklamy karuzelowe – każde zdjęcie ma opcję linkowania do różnych stron, dzięki czemu za pośrednictwem jednej reklamy możesz kierować użytkowników do wielu ofert i formularzy, zwiększając tym szansę pozyskania obserwujących;
    • reklama graficzna wideo – celem tego narzędzia jest skierowanie odbiorcy na zewnętrzną stronę lub zachęcenie do wypełniania formularza.

    Wiadomości sponsorowane

    Sponsorowane wiadomości to oferty wysyłane z prywatnego konta reklamowego do wybranych użytkowników LinkedIn. Treść wiadomości można dowolnie personalizować, uwzględniając przy tym takie aspekty, jak: imię i nazwisko, nazwa firmy, stanowisko czy branża. Taka oferta trafia do skrzynki odbiorczej i może następnie kierować do stron zewnętrznych oraz pozyskiwać leady za sprawą formularzy.

    Warunkiem skuteczności tej formy reklamy jest poprawne uzupełnienie danych o użytkownikach oraz dostosowanie pozycji nadającego wiadomości.

    LinkedIn Dynamic Ads

    LinkedIn Dynamic Ads to rozszerzone formaty reklam dynamicznych. Oparte są na modelu automatycznej personalizacji przekazu reklamowego w zakresie konkretnych osób, do których dana oferta jest kierowana. Reklamy dynamiczne obejmują następujące formaty:

    Follower Ads

    Reklamy z zakresu Follower Ads skupiają się na procesie pozyskania obserwujących profil firmowy w serwisie. Format ten jest wykorzystywany w celu budowania popularności marki szczególnie przez nowe firmy lub początkujące strony LinkedIn.

    Spotlight Ads

    Reklama Spotlight działa na zasadzie remarketingu. Kierowana jest zwykle do osób, które miały już styczność z daną marką, produktem czy ofertą. Spotlight Ads ukierunkowane są na generowanie potencjalnych klientów i zdobywanie leadów za pośrednictwem prezentacji produktu czy skutecznego wezwania do działania.

    Content Ads

    Celem tej reklamy jest skłonienie użytkownika do pobrania różnych treści ze strony reklamodawcy. Mogą to być na przykład poradniki, e-booki, broszury czy infografiki. Reklamy z zakresu Content Ads mogą też kierować do wybranego wpisu blogowego, case study lub konkretnego postu na profilu. Ważną zaletą tej formy promocji jest także możliwość skonfigurowania reklam na konieczność zapisania się do newslettera, co pozwala rozszerzać listę remarketingową.

    Oferty pracy

    Dzięki LinkedIn Ads możesz skutecznie wesprzeć działania HR. Zaprezentowanie użytkownikom serwisu spersonalizowanych ofert pracy w odpowiedzi na ich zainteresowania, doświadczenia czy preferencje pozwala znacznie zwiększyć zaangażowanie w rekrutację i umożliwia nawiązanie kontaktu ze specjalistami z całego świata.

    Conversation Ads

    Conversation Ads to bardzo skuteczna reklama na LinkedIn, która trafia bezpośrednio do skrzynek odbiorczych użytkowników. Tworząc treści reklamy, masz do dyspozycji maksymalnie 500 znaków oraz nawet 5 przycisków CTA. Co więcej, LinkedIn oferuje kilka gotowych szablonów, z których możesz skorzystać podczas optymalizacji reklam tekstowych. Pamiętaj jednak, że równie dobrym pomysłem jest stworzenie własnego, niestandardowego układu.

    Event Ads

    Tworząc wydarzenie na LinkedIn, możesz je skutecznie wypromować dzięki Event Ads. Podczas kreacji reklamowej masz do dyspozycji 600 znaków, za pomocą których możesz opisać dane wydarzenie. Konieczne jest także dodanie adresu URL do eventu, dzięki któremu użytkownicy LinkedIn łatwo je znajdą.

    Ile kosztuje kampania LinkedIn Ads?

    Jak już wspomnieliśmy, realizacja kampanii LinkedIn Ads jest nieco droższa niż promowanie marki za pomocą Google Ads czy Facebook Ads. Warto jednak zapoznać się z trzema modelami rozliczania się z reklam i wybrać ten, który odpowiada możliwościom oraz celom danego reklamodawcy. Są to:

    • CPC (Cost Per Click) – model oparty na ustaleniu maksymalnego kosztu jednego kliknięcia oraz dziennego limitu budżetu;
    • CPM (Cost Per Mile) – określenie stałego budżetu przeznaczonego na 1000 wyświetleń niezależnie od liczby kliknięć;
    • CPV (Cost Per View) – ustalenie maksymalnego kosztu jednego wyświetlenia wideo.

    Biznesowy charakter portalu, dostęp do wielu form reklamy oraz możliwość ścisłego sprecyzowania grupy docelowej to niejedyne powody, dla których LinkedIn Ads jest najdroższą formą promocji w mediach społecznościowych. Wysoka cena płatnych ofert wynika w głównej mierze z narzuconych przez system minimalnych kosztów kampanii:

    • dzienny budżet kampanii reklamowych nie może być niższy niż 10 EUR;
    • minimalna stawka CPC, CPM i reklam tekstowych wynosi 2 EUR;
    • reklamy dynamiczne mają stawki uzależnione bezpośrednio od struktury grupy potencjalnych klientów.

    Zaletą LinkedIn Ads jest możliwość oszacowania kosztów kampanii reklamowych już podczas planowania strategii. Dzięki temu możesz opracować skuteczne reklamy, optymalnie wykorzystując przy tym swój budżet.

    Konfiguracja LinkedIn Ads – jak stworzyć skuteczną kampanię?

    Na wstępie musisz założyć konto reklamowe LinkedIn Ads, jeśli jeszcze takiego nie masz. W tym celu przejdź do Menedżera kampanii, wybierając opcję Dla firm, a następnie klikając Reklama.

    konfiguracja linkedin ads - krok 1

    W wyświetlonym polu wybierz nazwę konta reklamowego, walutę oraz połącz stronę LinkedIn, dzięki czemu uzyskasz dostęp do wszystkich formatów reklam. Najważniejszym aspektem jest wówczas wybór waluty, gdyż to właśnie w niej będziesz rozliczać swoje reklamy. Najlepszym rozwiązaniem jest wybór waluty, w której zarabiasz. Niekorzystny kurs dolara czy euro może bowiem niekorzystnie wpłynąć na wynik publikowania reklam.

    Po utworzeniu konta reklamowego w Menedżerze kampanii możesz przystąpić do tworzenia swojej kampanii. Pojawia się jednak pytanie: jaki format promocji wybrać? Sprawa jest trudniejsza, niż mogłoby się wydawać. Pamiętaj, że nie zawsze najtańsza reklama na LinkedIn jest najlepsza. Mając do wyboru między innymi reklamy tekstowe, reklamy wideo, reklamy karuzelowe, reklamy dynamiczne czy oferty z pojedynczym zdjęciem, dość trudno zidentyfikować najskuteczniejsze rozwiązanie, dzięki któremu generowanie leadów będzie łatwe. Skup się więc na podążaniu zgodnie z następującym schematem.

    Wybierz cel kampanii

    W pierwszym kroku wybierz cel swojej kampanii. Mogą to być te opisane wcześniej: świadomość, zainteresowanie lub konwersje. Pamiętaj, że Twoja misja powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb marki i uwzględniać działania charakterystyczne dla firmy.

    konfiguracja linkedin ads - krok 2

    Określ grupę docelową

    W kampanii LinkedIn Ads możesz bardzo precyzyjnie określić odbiorców, do których mają być kierowanie reklamy. Platforma pozwala wskazać lub wykluczyć użytkowników na podstawie wybranej lokalizacji i języka. Co więcej, możesz opracować spersonalizowany profil potencjalnych klientów, uwzględniając przy tym własne kryteria lub wybierając je spośród dostępnych atrybutów. Są to między innymi: firmy, dane demograficzne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe i zainteresowania.

    konfiguracja linkedin ads - krok 3

    Wybierz miejsca wyświetlania reklam

    Kolejnym krokiem jest wybór miejsca wyświetlania kampanii reklamowych. Dzięki LinkedIn Ads możesz dotrzeć zarówno do odbiorców wewnątrz serwisu, jak i użytkowników korzystających z partnerskich witryn. Jeśli jednak dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na LinkedIn, wybierz oferty wyświetlane wyłącznie w obrębie portalu.

    konfiguracja linkedin ads - krok 4

    Ustal budżet i harmonogram kampanii

    Opracowanie harmonogramu kampanii LinkedIn Ads to niezwykle ważny aspekt każdej strategii reklamowej. Wybierając odpowiedni okres wyświetlania promocji, maksymalnie wykorzystasz bowiem potencjał swojej strategii. Pamiętaj też o ustaleniu całkowitego lub dziennego budżetu. Możesz określić maksymalną stawkę, jednak bądź przy tym bardzo ostrożny. Jeśli będzie ona zbyt niska, kampania nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

    konfiguracja linkedin ads - krok 5

    Stwórz kreację reklamy

    Podczas tworzenia czy to reklamy wideo, czy ofert obejmujących sponsorowane wiadomości w Menedżerze kampanii możesz skorzystać z istniejących treści lub wykreować nowe reklamy.

    Tworząc nowe kreacje reklamowe LinkedIn, pamiętaj o podaniu ich nazw. Dzięki temu łatwiej znajdziesz je na swoim koncie. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi sugestiami, zarówno pisząc tekst reklamy, jak i dodając informacje kontaktowe.

    Pamiętaj, że w zakresie LinkedIn Ads istnieją pewne ograniczenia co do treści prezentowanych w kampaniach reklamowych. Oto kilka kluczowych zasad:

    1. Przestrzegaj przepisów prywatności i ochrony danych.
    2. Zadbaj o język reklamy, aby był zrozumiały dla wybranej grupy odbiorców.
    3. Unikaj treści dyskryminujących ze względu na: wiek, płeć, religię, pochodzenie, rasę, narodowość czy ukierunkowanie preferencji seksualnych.
    4. Nie wykorzystuj znaków towarowych i treści chronionych prawami autorskimi.
    5. Nie stosuj niestandardowej pisowni, która mogłaby wprowadzać użytkowników w błąd.
    6. Pamiętaj, że nie należy stosować linków prowadzących do informacji niezgodnych z prawdą.
    7. Nie kieruj reklam tekstowych na podstawie kategorii wrażliwych, takich jak pochodzenie etniczne, zdrowie, religia czy dochód.
    8. Na LinkedIn zabrania się promocji produktów tytoniowych, serwisów randkowych, hazardu, narkotyków, broni, treści dla dorosłych, kryptowalut, polityki, usług finansowych czy fałszywych dokumentów.

    Skuteczna analiza kluczem do sukcesu, czyli jak badać efektywność LinkedIn Ads?

    Kluczem do sukcesu każdej grupy kampanii LinkedIn Ads jest dokładna analiza efektywności podejmowanych działań. Korzystając z Menedżera kampanii, możesz nie tylko śledzić konwersje i badać generowanie leadów, ale też ustalić, czy wybrane grupy odbiorców są właściwe.

    Jeśli na Twojej stronie internetowej masz zainstalowany kod śledzący Insight Tag LinkedIn, możesz śledzić konwersje w podziale na zakupy, pobrania materiałów i wyświetlenia strony firmowej. Dzięki temu ustalisz, czy kampania LinkedIn Ads przynosi pożądane efekty, a wykorzystywane typy promocji są opłacalne.

    linkedin insight tag

    LinkedIn oferuje też dodatkowe narzędzia, dzięki którym możesz jeszcze dokładniej śledzić swoje wyniki. Jednym z nich jest płatna platforma Sales Navigator. Dzięki niej możesz niezależnie od swojego konta wspierać procesy promocyjne i sprzedażowe. Narzędzie daje następujące możliwości:

    • precyzyjne określenie grup docelowych i wybór użytkowników najbardziej skłonnych do konwersji;
    • targetowanie na podstawie danych demograficznych, słów kluczowych, treści, tagów i firm;
    • pozyskiwanie rekomendacji potencjalnych klientów;
    • analiza aktywności odbiorców na profilu LinkedIn;
    • bieżący monitoring odbiorców w zakresie ich zmian w sytuacji zawodowej;
    • 20 wiadomości sponsorowanych w pakiecie.

    Istotną zaletą tego narzędzia jest możliwość śledzenia aktywności użytkowników. Dzięki Sales Navigator możesz nie tylko analizować wyświetlenia wideo, ale też badać stronę LinkedIn pod kątem jej atrakcyjności dla odbiorców i monitorować kampanie reklamowe, wdrażając przy tym niezbędne poprawki.

    Zalety kampanii LinkedIn Ads

    LinkedIn Ads to jeden z najlepszych sposobów na pozyskiwanie nowych obserwujących i zwiększanie popularności marki w sieci. Umiejętnie opracowana kampania wspiera procesy rekrutacyjne, a zoptymalizowane reklamy ofert pracy pozwalają dotrzeć do specjalistów z całego świata. Wielu przedsiębiorców, z uwagi na dość wysokie koszty LinkedIn Ads, zastanawia się jednak, czy płatna reklama w tym serwisie jest opłacalna.

    Mimo że na realizację kampanii wydasz trochę więcej niż w przypadku Google Ads czy Facebook Ads, a opracowanie skutecznej strategii uwzględniającej właściwą grupę odbiorców jest dość trudne, LinkedIn Ads może znacznie poprawić Twoją pozycję w świecie biznesu i pomóc nawiązać kontakt z najlepszymi specjalistami w branży. Oto kilka najważniejszych zalet tej formy promocji:

    • możliwość bardzo dokładnego targetowania i precyzowania odbiorców reklam;
    • opcja tworzenia kampanii remarketingowych na podstawie tagu śledzącego, dzięki której możliwe jest pozyskiwanie odbiorców, którzy mieli już kontakt z firmą;
    • satysfakcjonująca skuteczność oparta na wysokim współczynniku generowania leadów;
    • budowanie pozytywnego wizerunku marki jako potencjalnego pracodawcy;
    • możliwość kreowania społeczności o podobnych celach, zainteresowaniach i preferencjach;
    • dość dobre warunki w kontekście konkurencyjności, jako że LinkedIn Ads nie jest jeszcze tak popularne, jak inne formy reklamy;
    • możliwość określenia dokładnego celu reklamy, dzięki czemu możesz inwestować tylko w to, na czym Ci naprawdę zależy;
    • dostęp do dokładnych statystyk dotyczących efektywności podejmowanych działań oraz możliwość analizy wielu przydatnych wskaźników, takich jak wyświetlenia wideo, konwersje czy odwiedzenia strony LinkedIn;
    • reklama LinkedIn Ads tworzona za pomocą Menedżera kampanii jest bardzo łatwa w optymalizacji i wdrożeniu, dzięki czemu nawet początkujący użytkownicy serwisu nie powinni mieć problemów z realizacją kampanii.

    Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z LinkedIn Ads, czy już dawno promujesz swoją markę w tym serwisie, wskazówki dotyczące kreacji reklamowej z pewnością pomogą Ci opracować skuteczną kampanię i uniknąć błędów. Z pozoru LinkedIn wydaje się dość trudną platformą. Jeśli jednak w pełni zaangażujesz się w działania promocyjne, zoptymalizujesz swoje konto reklamowe i wybierzesz właściwych odbiorców, z powodzeniem osiągniesz sukces.

    Jeśli więc zależy Ci na nawiązaniu nowych kontaktów biznesowych, zatrudnieniu wykwalifikowanych pracowników lub po prostu rozszerzeniu świadomości swojej marki, LinkedIn Ads jest bez wątpienia najlepszym rozwiązaniem!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 1

      Wysyłanie

      That’s right,
      Let’s talk!

      Porozmawiajmy o tym, jak możesz zwiększyć sprzedaż w swoim biznesie dzięki efektywnym kampaniom reklamowym.

      • I Wypełnij formularz kontaktowy.
      • II Nasz Specjalista ADS skontaktuje się telefonicznie i ustali dogodny termin konsultacji.
      • III Na bezpłatnej konsultacji przedstawiamy wyniki naszej analizy.
      • IV Po konsultacji otrzymasz podsumowanie oraz wskazówki, jak efektywnie reklamować swój biznes w sieci.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.


      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę
        Umów spotkanie