Zapytaj o ofertę

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Twój sukces w sieci zaczyna się tutaj!

Pozwól, by Twoja strona internetowa stała się bardziej widoczna 
i atrakcyjna dla odwiedzających dzięki naszym sprawdzonym strategiom pozycjonowania.

Zapytaj o ofertę
Pozycjonowanie stron internetowych w Google
Spis treści

Co zyskasz, współpracując z nami?

Nie jesteś zadowolony ze swoich wyników sprzedażowych? Być może Twoja strona nie dociera do potencjalnych odbiorców. Zaufaj nam, a pomożemy Ci wyróżnić się wśród innych i pokazać w Internecie z jak najlepszej strony.

Wiedza i profesjonalizm

Korzystając ze specjalistycznej wiedzy, doświadczenia oraz profesjonalnych narzędzi, zaplanujemy i wdrożymy skuteczne pozycjonowanie stron WWW.

Indywidualne podejście

Zajmujemy się zarówno stronami WWW, platformami e-commerce, jak i innymi rodzajami serwisów. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

Dopasowanie do potrzeb

Przed wdrożeniem jakichkolwiek działań staramy się poznać specyfikę branży, grupę docelową, a także oczekiwane rezultaty.

Poprawienie widoczności

Pomagamy zwiększyć widoczność w wynikach organicznych, a także poprawić statystyki dotyczące ruchu i konwersji.

Zaufali nam:
romet
Orange
merlin.pl
Jean Louis David
Lou
Mosquito
MK Cafe
Primagran
Liqui Moly
Gerda
Brilu
HICRON
Omega Pilzno
epaka
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE „JETA” Sp. z o.o.
BeBio
COLUMBUS ENERGY S.A.
„NAGABA” sp. j
AQUAEL ZOO Janusz Jankiewicz sp. z o.o.
Dekoria GmbH

Pozycjonowanie krok po kroku

W tej sekcji przybliżymy Ci proces pozycjonowania, pokazując, jak zróżnicowane mogą być działania SEO. W trakcie procesu pozycjonowania strony należy zadbać o różne aspekty. Jak powinno to wyglądać krok po kroku? Zapraszamy do zgłębienia tajników SEO z nami.

A jeśli zdecydujesz się powierzyć nam swoją stronę, obiecujemy profesjonalizm, pasję i wyniki, które przekształcą Twój biznes. Zaufaj ekspertom i skorzystaj z naszej wiedzy oraz doświadczenia, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie!

Wyznaczamy nową jakość pozycjonowania

Dumą napełnia nas fakt, że nasza ciężka praca i zaangażowanie zostały dostrzeżone i docenione przez branżę.

Każda nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku, spełniając oczekiwania naszych klientów i partnerów. Kontynuujemy nasze działania z jeszcze większym zapałem, aby nieustannie podnosić standardy 
i dążyć do doskonałości w każdym aspekcie naszej pracy.

Jesteśmy niezmiernie zaszczyceni otrzymaniem prestiżowej nagrody Diamentów Miesięcznika Forbes, wygrania Performance Marketing Diamonds EU oraz zdobycia trzeciego miejsca w konkursie semKRK 2023 
w kategorii kampanii e-commerce. Te osiągnięcia są dowodem uznania dla naszego zaangażowania i ciężkiej pracy.

Wyznaczamy nową jakość pozycjonowania
diamenty forebs
pmd 2023
semKRK 2023
google partners rising stars
eTrade show
berlin ecommerce
Dlaczego warto nam zaufać?

Dlaczego warto nam zaufać?

iCEA Group to agencja SEO, która istnieje na rynku i czynnie działa w zakresie pozycjonowania stron WWW od 2007 roku.

Od początku naszej działalności z uwagą obserwujemy środowisko SEO oraz mechanizmy algorytmów Google. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną strategię pozycjonowania stron internetowych dla każdego rodzaju serwisu, niezależnie od branży.

Każdy projekt rozpoczynamy przeprowadzeniem profesjonalnego audytu SEO z wykorzystaniem takich narzędzi, jak Ahrefs, Google Search Console czy Google Analytics. Przy planowaniu strategii bierzemy pod uwagę indywidualne potrzeby klienta, a także cele, jakie chce on zrealizować.

Chcemy zagwarantować naszym klientom obsługę najwyższej jakości, dlatego nieustannie się rozwijamy, a na naszym pokładzie znajdują się tylko doświadczeni specjaliści, dysponujący fachową, aktualną wiedzą.

Sprawdź, co mówią o nas nasi klienci

Cieszymy się, że zgromadziliśmy ponad 490 pozytywnych opinii na Google! Jest to dowód na to, że nasza praca przynosi realne korzyści i satysfakcję dla wielu z Was. Każda z tych opinii jest dla nas ważna i inspiruje do ciągłego podnoszenia standardów naszej działalności.

logo Google
4.6
495 opinii
Ł
Łukasz Radziątkowski
1 miesiąc temu
Pani Magda która jest opiekunem moich projektów poprosiła mnie i wystawienie opinii na temat współpracy z iCEA. Moim zdaniem 10 rocznica współpracy która miała miejsce w tym roku jest najlepszą rekomendacją jaką mogę wystawić firmie. Dziękuję za tę dekadę i życzę sobie i Wam kolejnej.
Pokaż więcej
M
Marika Konopińska
1 miesiąc temu
Od 3 lat moje przychody generowane przez organik i paid rok od roku zwiększają się od minimum 50%. Jestem bardzo zadowolona ze skuteczności prowadzonych kampanii.
Pokaż więcej
G
Gabriela Kasprzak
1 miesiąc temu
Profesjonalna agencja SEO, ADS i UX.
Pokaż więcej
F
Filip Czyż
1 miesiąc temu
Duże a właściwie ogromne zaangażowanie w prowadzenie moich 10 kont na Google Ads w różnych krajach. Dodatkowe wsparcie programistyczne przy przygotowywaniu rozbudowanych plików produktowych i operacjach związanych z zarządzaniem tymi plikami i kampaniami. Częste i wyczerpujące spotkania w sytuacjach dużych zmian lub ewentualnych problemów. Moim zdaniem ICea sprawdza się jako rzetelny i zaangażowany i skuteczny partner w działaniach reklamowych dla sklepów internetowych.
Pokaż więcej
D
Danuta Adamczyk
1 miesiąc temu
W moim odczuciu ICEA wyróżnia się tym że patrzy zdecydowanie szerzej niż SEO które dla mnie wykonuje. Dzięki pracy z nimi wiem że ktoś cały czas czuwa, analizuje moje kwestie sprzedażowe i kiedy ma jakieś wnioski lub sugestie to zawsze się ze mną nimi dzieli. Jak tylko zauważą coś wartościowego co mogłoby przynieś korzyści mojemu ecommersowi to od razu mnie o tym informują. Jeżeli mają pomysły związane z wejściem w inne kanały sprzedażowe, to rekomendują mi to szeregiem argumentów opartych na danych. Dzięki takiemu podejściu czyje się bardzo zaopiekowana i bezpieczna i bardzo doceniam takie podejście.
Pokaż więcej
K
Karolina Michałowska
2 miesiące temu
Super audyt z Panią Anna. Bardzo dobrze przygotowane i jasno przekazane informację :) Polecam
Pokaż więcej
K
Karolina Jabłońska
2 miesiące temu
Znają się na tym co robią i potrafią dzielić się tą wiedzą z Klientem
Pokaż więcej
M
Magdalena Chłopek-Rek
2 miesiące temu
Współpracuję z Grupą ICEA od jakiegoś czasu i zawsze mogłam liczyć na profesjonalne doradztwo. Polecam. P.S. Pozdrawiam Panią Michalinę :)
Pokaż więcej
E
Edu & You Internetowa Szkoła od 2010
2 miesiące temu
U nas do przodu! Pan Mateusz - dbający o klienta, bardzo kreatywny, z dużą wiedzą i trafionymi w punkt pomysłami. Pan Damian robi dobrą robotę ustawiając te wszystkie skomplikowane parametry w GOOGLE i śledzi nowości, które proponuje i wdraża. Jest dobrze:-)
Pokaż więcej
Skontaktuj się z nami!
Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu digital marketingu, które pozwalają naszym klientom osiągać wyjątkowe wyniki.
Wypełnij formularz kontaktowy aby zadać nam pytanie bądź zapytać o ofertę.

    Wybierz z listy

    Co wpływa na pozycjonowanie strony?

    Czy wiesz, dlaczego tak trudno osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google? Dlatego, że miejsce w rankingu zależy od wielu czynników, co więcej – na niektóre z nich nie mamy wpływu. Poniżej opisane zostały podstawowe kwestie, które wpływają na pozycjonowanie stron internetowych.

    Wydajność strony internetowej
    W ostatnim czasie Google mocniej zwraca uwagę na wydajność strony internetowej, czyli przede wszystkim na czas wyświetlania poszczególnych elementów. Wolno ładująca się zawartość nie jest mile widziana ani przez boty indeksujące, ani przez użytkowników. Zbyt długi czas oczekiwania na wyświetlenie treści czy plików graficznych to zatem bardzo poważny problem dla właścicieli witryn. Serwisy, które nie są sprawne technicznie, mają niewielkie szanse na dobre miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Nie zapominaj o tym podczas procesu, jakim jest optymalizacja SEO i pozycjonowanie.
    Dopasowanie do czynników rankingowych
    Czynniki rankingowe to zbiór kilkuset elementów, które w wyszukiwarkach internetowych np. Google brane są pod uwagę podczas wyświetlania wyników wyszukiwania. Pozycjonowanie w głównej mierze opiera się na dopasowywaniu strony WWW właśnie do nich. Oczywiście nad tym aspektem właściciel serwisu może sprawować kontrolę. Trzeba jednak dodać, że nie wszystkie czynniki i wymagania Google są nam znane. Tak naprawdę firma stara się oficjalnie nie przedstawiać żadnych informacji dotyczących ustalania rankingu. Wiele wytycznych dla procesu pozycjonowania stron, zostało ustalonych podczas wieloletnich obserwacji specjalistów od SEO.

    Warto też wspomnieć, że wymagania wyszukiwarki stale się zmieniają. Firma Google regularnie aktualizuje swoje algorytmy, dzięki czemu może serwować użytkownikom najbardziej trafne i wartościowe wyniki wyszukiwania. Dla właścicieli serwisów oznacza to, że pozycja strony w wynikach wyszukiwania może zmienić się z dnia na dzień – zarówno na lepsze, jak i na gorsze. Pozycjonowanie to zatem proces dynamiczny.
    Zaufanie wyszukiwarki
    Na pozycjonowanie, a właściwie na pozycję strony w wynikach wyszukiwania, wpływa również zaufanie wyszukiwarki. Trudno je zdobyć, a jeszcze trudniej odbudować, jednak warto o nie powalczyć. Jak to zrobić? Jakim witrynom ufa Google? Przede wszystkim tym, które są wartościowe dla użytkownika, zapewniają bezpieczeństwo w przesyłaniu danych, są sprawne technicznie, a także – a może i przede wszystkim – tym, których właściciele stosują wyłącznie dozwolone techniki pozycjonowania stron. Nigdy nie oszukuj wyszukiwarki, jeśli nie chcesz znaleźć się na czarnej liście. Pamiętaj, że stosując zakazane metody pozycjonowania strony internetowej, wyłącznie sobie zaszkodzisz.
    Wiek i historia strony internetowej
    Nie bez znaczenia są również wiek oraz historia strony internetowej. Oba te aspekty wpływają na pozycjonowanie witryny. W jaki sposób? Właściwie łączy się to poniekąd z zaufaniem Google. Im starsza jest strona WWW, tym lepiej wyszukiwarka mogła ją poznać i sprawdzić, czy jest godna zaufania. Jeśli tworzysz witrynę internetową od zera, musisz uzbroić się w większą cierpliwość; zyskanie wysokiej pozycji będzie trwało znacznie dłużej. Jeśli chodzi o historię strony internetowej, to liczy się przede wszystkim to, czy podczas swojej obecności w sieci nie otrzymała ona żadnej kary za stosowanie niedozwolonych działań.

    Jeśli właściciel serwisu zrobił coś niezgodnego z polityką wyszukiwarki, prawdopodobnie zostało to zauważone. Google może nałożyć na taki serwis karę np. w postaci filtra algorytmicznego. Wtedy wiek nie będzie miał wielkiego znaczenia, a pozycjonowanie nie będzie w żaden sposób skuteczne.
    Dopasowanie do zapytania użytkownika
    Zapomnij na chwilę, że jesteś właścicielem serwisu internetowego, który starasz się wypromować. Zastanów się, jak sam – jako internauta – korzystasz z sieci. Gdy wpisujesz w wyszukiwarkach internetowych frazę buty do biegania new balance, oczekujesz tego, że na pierwszych miejscach wyświetlą się sklepy ze sportowym obuwiem. Gdy wpisujesz jak wymienić szybkę w iPhone x, zapewne liczysz na wartościowe artykuły, w których wyjaśniona zostanie ta kwestia.

    Zadaniem Google w tym przypadku jest przeszukanie swojego indeksu i znalezienie stron, które najbardziej pasują do Twojego zapytania. Na pierwszych miejscach wyświetlą się zatem nie tylko strony najbardziej dopasowane do czynników rankingowych, ale również najtrafniej odpowiadające na daną frazę kluczową.

    Dopasowanie do intencji użytkownika to zatem kolejny czynnik, który wpływa na sam proces oraz na to, ile trwa pozycjonowanie stron internetowych. Nawet jeśli Twoja witryna będzie sprawna technicznie, wiele wartościowych serwisów będzie do niej odsyłało, a Google pozytywnie oceni dopasowanie do czynników SEO, możesz znaleźć się w rankingu niżej niż konkurencja, która trafniej i bardziej szczegółowo odpowie na zadane przez użytkownika pytanie.
    Działania konkurencji
    I tak przechodzimy do kolejnej kwestii, czyli do działań konkurencyjnych firm. Jeśli inne strony będą więcej inwestowały w pozycjonowanie i bardziej przykładały się do poprawy wydajności czy tworzenia wartościowego contentu, Twoja witryna nie będzie miała szans w tej walce. Pamiętaj, że Google wybiera dla użytkowników to, co najlepsze. W działaniach SEO zawsze musisz dotrzymywać kroku swoim nieprzyjaciołom, a najlepiej – być o kilka kroków dalej.
    Audyt SEO
    Link building
    Analizy
    Copywriting SEO
    Wdrożenia
    Stałe wsparcie i konsultacje

    Pozycjonowanie stron — profesjonalne strategie, aby wyróżnić Twój biznes w Internecie

    W dzisiejszych czasach obecność w sieci to klucz do sukcesu dla każdego przedsiębiorstwa. Pozycjonowanie strony internetowej nie jest już luksusem, lecz koniecznością. Dzięki naszym usługom przyciągniesz więcej potencjalnych klientów i zwiększysz swoje zyski. Zaufaj ekspertom i wyróżnij się w świecie cyfrowym!

    Pozycjonowanie w Google (SEO) - na czym polega i jak działa?

    Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron?

    Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

    Zapytaj o ofertę
    Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

    Postaw na profesjonalizm i zgłoś się do nas!

    Postaw na profesjonalizm i zgłoś się do nas!

    iCEA - kim jesteśmy?

    iCEA - kim jesteśmy?

    Grupa iCEA to przede wszystkim ludzie, którzy podchodzą do swojej pracy z pasją i pełnym zaangażowaniem. Dziś na sukces naszych klientów pracuje ponad 300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

    Skuteczna strategia pozycjonowania stron internetowych

    Pozycjonowanie jako filar marketingu

    Zapytaj o ofertę

    Co to jest SEO i czym różni się od pozycjonowania?

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
    Zapytaj o ofertę

    Pozycjonowanie w e-commerce

    Na co trzeba zwrócić uwagę pozycjonując e-commerce?

    Zwiększenie widoczności w e-commerce jest trudniejsze i bardziej czasochłonne niż proces pozycjonowania stron WWW, jednak większość wymagań wyszukiwarki jest taka sama. Trzeba zadbać o techniczne SEO, wartościowy content, profil linków zewnętrznych. To, na co należy zwrócić szczególną uwagę, to szybkość ładowania strony (ze względu na dużą liczbę plików graficznych może być to problematyczne), wersję mobilną oraz bezpieczeństwo (certyfikat SSL).

    UX w sklepie internetowym

    Doświadczenia użytkownika mają znaczenie w przypadku każdego produktu cyfrowego, jednak w e-commerce znaczenie to jest szczególne. W sklepie internetowym najważniejsze jest generowanie konwersji, bo to ona jest źródłem zysku. Dlatego trzeba zrobić wszystko, aby zachęcić użytkowników do wykonania akcji. Oprócz tego skuteczne pozycjonowanie stron nie mogłoby odbyć się bez optymalizacji pod kątem UX, co zostało wspomniane powyżej.

    Technologia w e-commerce

    JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
    Zapytaj o ofertę

    Pozycjonowanie różnych sklepów internetowych

    Dane strukturalne w sklepach internetowych

    Co to jest pozycjonowanie on-site, a co off-site?

    JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
    Zapytaj o ofertę

    Pozycjonowanie filmów i grafiki

    Pozycjonowanie stron małych firm

    Frazy kluczowe a pozycjonowanie

    JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
    Zapytaj o ofertę

    Jak pozycjonować stronę lokalnie?

    Pozycjonowanie zagraniczne

    Pozycjonowanie zagraniczne

    Frazy long-tail a pozycjonowanie stron internetowych

    Analiza konkurencji SEO

    Pozycjonowanie stron - co jeszcze warto wiedzieć?

    Jak sprawdzić pozycję strony w wyszukiwarce Google?

    Pozycjonowanie stron internetowych to zwiększenie ich widoczności w wyszukiwarce. Warto zatem na bieżąco sprawdzać, czy wdrażane działania są skuteczne poprzez analizowanie aktualnej pozycji strony na poszczególne słowa kluczowe. Taki zabieg należy również wykonać przed planowaniem pozycjonowania. Dzięki temu sprawdzisz, jak wypadasz na tle konkurencji i ile będziesz musiał zainwestować w strategię SEO. Zanim jednak zaczniesz sprawdzać miejsce w rankingu i weryfikować efekty pozycjonowania strony internetowej, musisz się upewnić, czy Twoja witryna w ogóle znajduje się w indeksie Google. Prędzej czy później każdy serwis zostaje zindeksowany, nawet jeśli jego właściciel nic w tym kierunku nie robi.

    Czasami jednak powstają błędy, np. w kodzie strony, które blokują botom dostęp do swoich zasobów. Obecność w indeksie sprawdzisz za pomocą narzędzia Google Search Console, wystarczy, że podasz adres swojej domeny. Możesz też sprawdzić to ręcznie, wpisując w pasku przeglądarki adres site:nazwatwojejdomeny.pl. A jak sprawdzić miejsce w rankingu na poszczególne frazy?

    Ręczne sprawdzanie pozycji strony w wyszukiwarce

    Pierwszy sposób polega na ręcznym sprawdzaniu pozycji w wyszukiwarce na poszczególne frazy związane z Twoją branżą. Musisz zrobić to, co robią Twoi potencjalni odbiorcy, gdy szukają produktów lub usług, które oferujesz. Jest to najbardziej czasochłonne rozwiązanie – należy po kolei, słowo po słowie, sprawdzać, jak wygląda pozycja serwisu. Taka metoda zdecydowanie nie sprawdzi się w przypadku dużych sklepów internetowych, które pozycjonowane są na ogromną liczbę fraz. Jednak właściciele małych serwisów informacyjnych nierzadko w ten sposób weryfikują swoje miejsce w wynikach wyszukiwania. Trzeba jedynie pamiętać, aby usunąć historię plików cookies, aby wyszukiwarka nie dopasowywała wyników do Twojej aktywności w Internecie.

    Google Search Console

    GSC to darmowe narzędzie udostępniane przez firmę Google, które pozwala na sprawdzenie obecności strony w indeksie wyszukiwarki, a także na śledzenie statystyk dotyczących ruchu i pozycji na poszczególne frazy. Wystarczy, że założysz konto i podasz adres swojej domeny.

    Narzędzie pokazuje znacznie więcej statystyk związanych z SEO. Dzięki niemu możesz zaplanować skuteczne pozycjonowanie stron i monitorować efekty. GSC pokaże Ci, w jakim stopniu Twoja witryna dopasowana jest do wymagań wyszukiwarki. Sprawdzisz, na jakie zapytania użytkowników wyświetlają się poszczególne podstrony, i jakie frazy najczęściej generują ruch. Narzędzie pozwala również na sprawdzenie konkretnego okresu czasowego. Możesz przeanalizować ruch z ostatnich 7 dni czy 12 miesięcy. Niestety w tym przypadku potrzebna jest spora wiedza z zakresu pozycjonowania i ruchu w Google. Tylko dobrze zinterpretowane wyniki będą pomocne przy planowaniu kolejnych strategii i wdrażaniu zmian.

    Bezpłatne narzędzia dostępne w sieci

    Na rynku dostępnych jest kilka narzędzi, które pozwalają za darmo przeanalizować statystyki strony i sprawdzić pozycję na poszczególne frazy. Oprócz Google Search Console przykładem takiego narzędzia jest chociażby G Spot Intensys. Jest to aplikacja, która łączy się z Google. Pozwala sprawdzić widoczność na poszczególne słowa, jednak ma pewne ograniczenia. Bezpłatne programy i narzędzia pozwolą Ci sprawdzić widoczność strony w Google, jednak są to raczej podstawowe dane. Jeśli robisz to z ciekawości, to sprawdzą się doskonale, jednak do szczegółowego analizowania sytuacji serwisu lepiej korzystać z profesjonalnych narzędzi, często płatnych.

    Specjalistyczne narzędzia SEO

    Jeżeli samodzielnie pozycjonujesz stronę, musisz zaopatrzyć się w profesjonalne narzędzia SEO. Bez nich trudno będzie Ci zaplanować skuteczną strategię i nie zostawać w tyle za konkurencją. Pomogą Ci one również monitorować wypracowane efekty i oceniać skuteczność wprowadzonych działań. Przykładem płatnych narzędzi są Senuto, Semstorm czy SerpMonster.

    Samodzielne pozycjonowanie stron – czy jest możliwe?

    Na usługi pozycjonowania wykonywane przez agencję SEO trzeba przeznaczać średnio kilka tysięcy złotych miesięcznie. Dla niektórych firm – zwłaszcza małych lub tych, które dopiero wchodzą na rynek – jest to zbyt duży koszt. Z tego względu niektórzy przedsiębiorcy decydują się wziąć sprawy w swoje ręce i zamiast podpisywać umowę z agencją pozycjonerską, zaczynają działać na własną rękę. Czy takie rozwiązanie jest skuteczne? Czy osoba niedoświadczona może skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie własnej witryny samemu?

    Czy można samemu pozycjonować stronę internetową?

    Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: każdy może samodzielnie prowadzić działania mające m.in. na celu zwiększenie widoczności strony, czyli pozycjonowanie. Nie musisz mieć specjalnych uprawnień ani specjalistycznej wiedzy programistycznej, aby wyszukiwarka pozwoliła Ci na wprowadzanie zmian w obrębie serwisu. W sieci znajdziesz mnóstwo materiałów edukacyjnych, dzięki którym opanujesz podstawy SEO i będziesz mógł wdrożyć je na swojej stronie. Trzeba jednak zadać sobie pytanie: czy takie rozwiązanie będzie skuteczne i opłacalne? Na pewno jest to tańsza opcja, ale pamiętaj, że koszty i tak się pojawią. Będziesz musiał zainwestować w odpowiednie narzędzia SEO, usługi agencji copywriterskiej lub poświęcić mnóstwo swojego wolnego czasu.

    Czy samodzielne pozycjonowanie jest trudne?

    Dla niektórych optymalizacja techniczna i link building mogą być sporym wyzwaniem, dla innych będzie tzw. bułka z masłem. Wszystko zależy od Twojego poziomu wiedzy i umiejętności. Jeśli wcześniej nie miałeś styczności z SEO, nie wiesz, czym są metadane, jak szukać słów kluczowych i na czym właściwie polega pozycjonowanie stron internetowych, to lepiej powierzyć to zadanie komuś innemu.

    Jednak jeśli uważasz, że opanowałeś przynajmniej podstawy optymalizacji SEO, wiesz, jak zbudować wartościowy profil linków, a także, jakich technik należy unikać podczas pozycjonowania strony internetowej, możesz spróbować zrobić to samodzielnie. Niestety często okazuje się, że teoria to za mało, a osoby początkujące nie potrafią wdrożyć działań, o których sporo wiedzą.

    Samodzielne pozycjonowanie stron – o czym musisz pamiętać?

    Uważasz, że poradzisz sobie z samodzielnym zwiększeniem widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania? Super. Ale pamiętaj, aby dobrze się przygotować. Oprócz wiedzy potrzebne Ci będą narzędzia do sprawdzania aktualnego stanu strony, do szukania słów kluczowych np. Answer the Public, a także narzędzia i programy, które pozwolą weryfikować efekty pozycjonowania stron.

    Oprócz tego musisz na bieżąco śledzić panujące na rynku trendy, zachowania użytkowników, a także zmiany w tym, jak działają algorytmy Google. Pamiętaj, że Internet to bardzo dynamiczne środowisko; wymagania mogą zmienić się z dnia na dzień, a Twoim zadaniem jest szybkie reagowanie.

    Dlaczego warto nawiązać współpracę z profesjonalną agencją?

    Osoby, które na co dzień nie zajmują się SEO, mogą opanować podstawy i nauczyć się pozycjonować strony, jednak mimo wszystko rekomendowana jest współpraca z profesjonalną agencją – zwłaszcza jeśli firma działa w popularnej branży i mierzy się z poważną konkurencją. W takich okolicznościach liczy się każdy szczegół, a niestety osoba niedoświadczona zazwyczaj nie jest w stanie w pełni zadbać o swój serwis pod kątem dopasowania do wyszukiwarki. Współpraca z agencją daje zdecydowanie lepsze efekty, a do tego nie musisz martwić się o ryzyko popełnienia błędu, co często zdarza się, gdy ktoś niedoświadczony próbuje pozycjonowania strony na własną rękę. W tym zakresie bardzo łatwo popełnić błąd, który może kosztować właściciela serwisu bardzo dużo.

    Jak wybrać agencję SEO?

    Zdarza się tak, że przedsiębiorcy decydują się samodzielnie pracować na własnych stronach internetowych. Jak zostało wspomniane wcześniej, takie rozwiązanie może być skuteczne, zwłaszcza w przypadku niewielkich witryn informacyjnych. Jednak zdecydowana większość właścicieli serwisów internetowych zgłasza się do profesjonalnej agencji SEO. Zaleta takiego rozwiązania to przede wszystkim mniejsze ryzyko popełnienia błędu, a także szansa na lepsze efekty. Trzeba jednak uważać, aby przypadkiem nie nawiązać współpracy z nieodpowiednią firmą, która wyrządzi więcej szkód. Niestety takie przypadki się zdarzają. Pamiętaj, że wybór agencji i specjalistów, którzy będą pracowali nad Twoją stroną, będzie wpływał na efekty.

    Najlepiej współpracować z firmą, którą polecają inni. Koniecznie sprawdź referencje dotyczące zrealizowanych projektów. Warto poprosić agencję o wskazanie stron, które pozycjonowała. Dzięki temu uzyskasz jasny obraz tego, na jakie efekty możesz liczyć. Oprócz tego trzeba dowiedzieć się, co wchodzi w zakres usług agencji. Być może wybrana przez Ciebie firma nie prowadzi działań, które będą potrzebne do osiągnięcia celu? Sprawdź to dokładnie.

    Warto też upewnić się, czy agencja ma doświadczenie w pozycjonowaniu stron z Twojej branży. Każda rządzi się bowiem nieco innymi prawami, dlatego lepiej nawiązać współpracę z kimś, kto ma pojęcie o trendach na rynku i ogólnych zasadach pozycjonowania poszczególnych typów działalności.

    Podejście do klienta i projektu

    Podczas wstępnych rozmów zwróć uwagę na to, jak firma podchodzi do klienta, a także do projektu. Mimo że istnieje pewien schemat na pozycjonowanie, każda witryna internetowa jest inna i wymaga wdrożenia innych czynności. Strategia SEO musi być dopasowana do indywidualnego przypadku. Jeśli specjalista, z którym rozmawiasz, nie wypytuje o szczegóły dotyczące Twojego serwisu, grupy docelowej, prowadzonych dotąd czynności oraz Twoich celów, możesz być pewien, że taka agencja zafunduje Ci uniwersalny plan, który nie będzie skuteczny. Ważną kwestią jest też audyt SEO. On również powinien być planowany na podstawie specyfiki strony i branży. Jeśli agencja zamierza przeprowadzić automatyczny, darmowy i szybki audyt, to jest to sygnał ostrzegawczy.

    Wiarygodne obietnice

    Nie da się zaplanować konkretnej pozycji w rankingu. Wyniki wyszukiwania Google zmieniają się dynamicznie. Nikt nie może zagwarantować Ci miejsca, a co więcej, nie ma też gwarancji, że pozycjonowanie strony internetowej w ogóle przyniesie oczekiwane rezultaty. Jest to zależne od zbyt wielu czynników. Agencja SEO obiecuje Ci pierwsze miejsce w rankingu i to w bardzo krótkim czasie? To kolejny sygnał ostrzegawczy. Zdobycie miejsca w TOP10 w tydzień czy nawet kilka tygodni jest możliwe tylko za pomocą niedozwolonych technik, a efekty i tak nie utrzymają się zbyt długo.

    Warunki umowy

    Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej to proces długofalowy, jednak nie zawsze współpraca z agencją SEO układa się po myśli właściciela witryny i trzeba ją po prostu przerwać. Dlatego powinieneś mieć możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Zapytaj, na jak długo zawierana jest umowa, a także, jaki jest okres wypowiedzenia. Nie zgadzaj się na długoterminowe umowy. Przez to nie będziesz mógł zakończyć współpracy nawet wtedy, gdy jej warunki nie będą Ci odpowiadały. Jest to również kolejny sygnał ostrzegawczy. Dlaczego agencja SEO chce podpisać umowę na tak długi czas? Boi się, że klient nie będzie zadowolony z usług? A może zamierza go oszukać?

    Z jakich narzędzi korzystają pozycjonerzy?

    Skuteczne pozycjonowanie stron WWW wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, ale również odpowiednich narzędzi. Aby profesjonalnie przeprowadzić proces, należy zaopatrzyć się w programy i systemy SEO, które pozwalają w łatwy sposób wdrażać kolejne działania, a także monitorować sytuację serwisu czy sprawdzać poczynania konkurencji. Z jakich narzędzi najczęściej korzystają specjaliści od SEO?

    Google Search Console

    Najpopularniejszym narzędziem SEO, z jakiego korzystają pozycjonerzy, jest zdecydowanie Google Search Console. Jest to darmowe narzędzie udostępniane przez firmę Google. Przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i dla doświadczonych ekspertów od SEO. Narzędzie pozwala przede wszystkim sprawdzić, jak Google widzi Twój serwis internetowy; czy jest on dopasowany do czynników rankingowych; czego mu brakuje, aby znaleźć się na wyższej pozycji.

    Oprócz tego w GSC możesz sprawdzić swoją pozycję na poszczególne frazy, a także przeanalizować statystyki dotyczące ruchu. To absolutna podstawa dla każdego właściciela serwisu internetowego, nawet jeśli proces pozycjonowania stron WWW powierza agencji SEO.

    Google Analytics

    Google Analytics to kolejne darmowe narzędzie udostępniane przez światowego lidera wśród wyszukiwarek. Ma nieco inne funkcje niż Google Search Console. Służy przede wszystkim do analizowania statystyk ruchu i sprawdzania zachowań użytkowników na stronie, m.in. czasu, jaki spędził on w jej obrębie. Warto wspomnieć, że narzędzie Google Analytics można wykorzystać również w płatnych kampaniach reklamowych. Trzeba połączyć je z systemem reklamowym. Google Analytics za pomocą specjalnego kodu śledzącego będzie tworzyło listy niestandardowych odbiorców. Możesz wykorzystać je np. do remarketingu i kierować reklamę do osób, które wykonały konkretny ruch na stronie.

    linkowego

    Dobry pozycjoner musi mieć na oku działania konkurencji. Trzeba na bieżąco sprawdzać m.in. profil linków zewnętrznych i analizować, skąd inne strony internetowe pozyskują linki sponsorowane, gdzie umieszczane są wzmianki oraz jakie mają anchory i atrybuty. Jednym z najpopularniejszych narzędzi do sprawdzenia poczynań konkurencji w zakresie link buildingu jest Ahrefs. To darmowe narzędzie, które pozwala analizować linki zewnętrzne dowolnej witryny. Za jego pomocą możesz sprawdzić zarówno stronę konkurencji, jak i własną. Z tego względu jest ono wykorzystywane podczas audytu.

    Crawlery stron i wtyczki w przeglądarce ułatwiające pozycjonowanie

    Kolejne, istotne narzędzie ułatwiające pozycjonowanie stron WWW to tzw. crawler. Warto z niego korzystać zwłaszcza w przypadku bardzo rozbudowanych serwisów. Do czego służy? Otóż przedstawia stronę z perspektywy robota wyszukiwarki. Dzięki niemu właściciel serwisu lub pozycjoner może sprawdzić, jakie błędy występują w strukturze, kodzie i zawartości witryny. Za jego pomocą sprawdzisz, co nie pozwala Ci zdobyć wysokiej pozycji, a także, jak takie błędy wyeliminować.

    Oprócz crawlerów warto korzystać z wtyczek do przeglądarki. Przykładem takiej wtyczki jest SEO META in 1 CLICK. Dzięki niej możesz uzyskać informacje o metadanych, adresach URL, pliku robots.txt, nagłówkach oraz linkach. Inne wtyczki, z których korzystają pozycjonerzy, to SEO Minion, Detailed SEO Extension, Web Developer. Pamiętaj jednak, że są one jedynie wsparciem w analizie na stronie internetowej, a nie podstawowym źródłem wiedzy, na którym można opierać strategię.

    Czym jest audyt SEO?

    Audyt SEO to pierwsza czynność, jaką wykonują specjaliści od pozycjonowania, gdy rozpoczynają pracę nad zwiększeniem widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Jeśli zamierzasz samodzielnie zająć się poprawą pozycji w rankingu Google, również powinieneś zacząć od przeprowadzenia audytu SEO.

    Na czym polega audyt strony internetowej pod kątem SEO?

    Audyt SEO to szczegółowa i profesjonalna analiza, która ma na celu sprawdzenie dopasowania strony do tego, co podają algorytmy wyszukiwarek. W Polsce użytkownicy najczęściej korzystają z Google, dlatego to właśnie pod jej kątem planuje się i przeprowadza analizę. Audyt ma sprawdzić wszystkie aspekty mające wpływ na pozycję serwisu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania. Strona analizowana jest pod wieloma względami, a szczegółowy plan całego procesu projektowany jest na podstawie aktualnej sytuacji witryny oraz celów, jakie chce osiągnąć jej właściciel. Audyt SEO nie zawsze musi być kompleksowy, w niektórych przypadkach sprawdzane się tylko poszczególne obszary.

    Z każdego audytu SEO sporządzany jest raport, czyli dokument przedstawiający wszystkie wykryte błędy, a także wskazówki i porady dotyczące ich naprawy. Raport to najważniejszy aspekt analizy, ponieważ na jego podstawie można zaplanować program naprawczy i poprawić pozycję witryny. Oprócz błędów wskazuje on również mocne strony serwisu, a także jego potencjał. To ważny aspekt w procesie pozycjonowania.

    Dlaczego warto przeprowadzić analizę strony?

    Nawet po przeprowadzeniu optymalizacji SEO serwisy internetowe często zawierają błędy, które sprawiają, że osiągnięcie wysokiej pozycji jest niemożliwe. W większości przypadków właściciele takich witryn nie mają pojęcia, co jest nie tak. Audyt SEO strony internetowej pozwala odnaleźć i nazwać wszelkie błędy, które utrudniają proces pozycjonowania i poprawę widoczności na konkretne frazy kluczowe. Profesjonalna analiza, a właściwie raport z niej sporządzony, to podstawa do planowania strategii SEO. Bazując na tym dokumencie, można zaprojektować skuteczny plan dopasowany do konkretnego serwisu, dzięki czemu wykorzystany zostanie pełny jego potencjał.

    Jak często należy przeprowadzać audyt pod kątem SEO?

    Audyt SEO należy wykonać przede wszystkim przed planowaniem procesu, jakim jest pozycjonowanie stron internetowych, ale nie jest to jedyny moment, kiedy warto to robić. Dobrym rozwiązaniem jest przeprowadzenie szczegółowej analizy już na etapie tworzenia witryny. Dzięki temu na początku można zadbać o istotne elementy, które będą miały znaczenie dla SEO – optymalizacja na kolejnych etapach będzie łatwiejsza. Chodzi tutaj głównie o aspekty techniczne, czyli o strukturę i kod źródłowy. Oprócz tego audyt serwisu pod kątem SEO warto wykonać gdy:

    • zauważysz nagły spadek pozycji na dane słowa kluczowe;
    • zauważysz nagły spadek ruchu i konwersji na stronie,
    • samodzielnie pozycjonujesz serwis, ale nie jesteś pewien, czy robisz to dobrze.

    Ile trwa audyt SEO? Czy można przeprowadzić go samodzielnie?

    Audyt strony polega na sprawdzeniu i analizie wszystkich aspektów, które mają znaczenie dla pozycji strony w rankingu wyszukiwarki. Wiesz już, że Google bierze pod uwagę kilkaset elementów, gdy wartościuje witryny i ustala ich pozycje. Domyślasz się zatem, że sprawdzenie ich wszystkich może trochę potrwać. Wszystko jednak zależy od wielkości serwisu. Analiza strony informacyjnej, która zawiera kilka zakładek, będzie trwała krócej niż kompleksowy audyt sklepu internetowego z szerokim asortymentem. W tym pierwszym przypadku może potrwać to kilka godzin lub kilka dni, w tym drugim – nawet kilka tygodni.

    Istnieje też coś takiego, jak darmowy audyt SEO. Taką usługę agencje proponują zwykle w celu pozyskania potencjalnego klienta, który być może zdecyduje się na pozycjonowanie stron internetowych, gdy zobaczy, że jego witryna nie działa tak, jak powinna. Darmowy audyt wykonywany jest automatycznie przez specjalny program, dlatego trwa o wiele krócej. Ma on swoje zalety i wystarczy do sprawdzenia podstawowych aspektów SEO, jednak nie jest to kompleksowa analiza, a do tego trzeba pamiętać, że nie uwzględnia indywidualnych potrzeb.

    Czy możesz przeprowadzić audyt samodzielnie? Teoretycznie możesz, jednak prawdopodobnie nie będzie to skuteczne, jeśli nie masz specjalistycznej wiedzy. Aby przeanalizować stronę pod kątem czynników SEO, trzeba wiedzieć, jak używać narzędzi, na jakie kwestie zwrócić uwagę, a także potrafić interpretować wyniki. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w usługę profesjonalnej agencji.

    Dlaczego warto prowadzić bloga w e-commerce?

    Wiesz już, że marketing treści to jedna z najważniejszych strategii digital marketingowych. E-booki, poradniki, treści na stronie głównej – wszystko to wspiera pozycjonowanie stron internetowych, a także skierowane jest bezpośrednio do użytkowników, dlatego pozwala realizować wiele innych celów firmy. A co z branżą e-commerce? Czy tutaj również content ma znaczenie? Oczywiście, że tak, i to ogromne. Blog w sklepie internetowym to doskonały sposób na uzupełnienie strategii, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, ale nie tylko. Wartościowe artykuły wspierają działania marketingowe na wielu innych płaszczyznach.

    Naturalne promowanie produktów

    Wielu konsumentów przyznaje, że zdecydowanie lepiej reaguje na promocję produktu czy usługi w formie tekstu niż jako baner reklamowy wyświetlany np. w ramach płatnej kampanii Google Ads. Warto wspomnieć tutaj zjawisko tzw. ślepoty banerowej, które polega na nieświadomym ignorowaniu wyświetlających się w Internecie reklam.

    Teksty np. w formie bloga w e-commerce są znacznie mniej nachalną reklamą, dlatego też konsumenci chętniej je przyswajają. Mogą dawkować informacje w swoim tempie, a do tego sami zdecydować, kiedy z takiego artykułu skorzystać. W tekstach blogowych możesz opisywać problemy potencjalnych odbiorców, rozwijać interesujące ich tematy, a jednocześnie naturalnie opowiadać o produkcie i przedstawić jego zalety w konkretnej sytuacji.

    Budowanie wizerunku eksperta

    Każdy chętniej kupuje od firmy, której ufa i którą uważa za eksperta w branży. Jeśli na blogu zaczniesz wyjaśniać niezrozumiałe dla Twoich odbiorców kwestie, szybko zbudujesz wizerunek eksperta i wzbudzisz zaufanie.

    Musisz jednak uważać na zjawisko zwane klątwą wiedzy. Polega ono na tym, że osoba specjalizująca się w danym temacie w niezrozumiały sposób tłumaczy zagadnienie innym. Jeśli będziesz używać trudnego, fachowego języka, Twoi odbiorcy nie zrozumieją tego, co chcesz im przekazać. Pisz prosto. Postaw się na miejscu osoby, która o danym temacie nie ma zielonego pojęcia.

    Ściąganie ruchu do sklepu internetowego

    Wpisy blogowe to teksty, a w tekstach możesz umieszczać frazy, na które chcesz być widoczny. W artykułach blogowych możesz śmiało używać dłuższych fraz, czyli long-tail, np. w formie pytań wpisywanych przez użytkowników do wyszukiwarki. Dzięki temu przyciągniesz do witryny zainteresowanych użytkowników, a do tego zadbasz o skuteczne pozycjonowanie swojego sklepu internetowego. Blog firmowy uważany jest za najtańszą i najskuteczniejszą metodę pozyskiwania ruchu organicznego w obrębie serwisu. Warto wykorzystać jego możliwości.

    Możliwość linkowania wewnątrz domeny

    We wpisach blogowych możesz również umieszczać linki wewnętrzne i odsyłać czytelników do innych artykułów, ale również do kategorii czy nawet konkretnych produktów. Im więcej wpisów, tym solidniejszy profil linków możesz zbudować, co oczywiście jest istotne dla strategii pozycjonowania. Jeśli użytkownik przeczyta dany wpis, a następnie będzie podążał za proponowanymi linkami, czas jego wizyty w serwisie znacznie się wydłuży. Będzie to sygnał dla wyszukiwarki, że Twoja witryna jest wartościowa i odpowiada na potrzeby użytkowników. Pamiętaj, aby linkować wyłącznie do powiązanych z danym artykułem podstron.

    Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego

    Na koniec najważniejsza informacja – blog w e-commerce po prostu wspiera pozycjonowanie strony internetowej. Wszystkie opisane powyżej kwestie mają znaczenie dla SEO. W artykułach możesz umieszczać frazy długiego ogona, linkować do kolejnych podstron, zatrzymywać użytkownika w obrębie domeny na długi czas. Oprócz tego masz nieograniczoną możliwość rozszerzania serwisu, co jest dobrze postrzegane przez Google. Pamiętaj tylko, aby każdą podstronę ze wpisem odpowiednio zoptymalizować. Wprowadź zmiany w kodzie strony (znaczniki meta title i meta description), zadbaj o przyjazne adresy URL, strukturę nagłówków i słowa kluczowe.

    Synergia SEO i UX

    Synergia SEO i UX

    Content marketing a pozycjonowanie

    JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
    Zapytaj o ofertę

    Real Time Marketing

    Pozycjonowanie wizytówek Google

    Pozycjonowanie stron - najczęściej zadawane pytania

    Co to jest pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie to działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej oraz jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Do działań tych zaliczyć możemy między innymi: budowanie zaplecza backlinków (link building), optymalizację techniczną strony (np. dodanie certyfikatu SSL, meta tagów, optymalizacja adresów URL, czy wdrożenie mapy strony) oraz content marketing.

    Ile kosztuje pozycjonowanie?

    Cena za pozycjonowanie stron internetowych jest trudna do jednoznacznego ustalenia, ponieważ zależy ona od wielu zmiennych. Na to, ile kosztuje pozycjonowanie wpływa między innymi kondycja domeny oraz jej jakość i wiek. Ważną rolę w wycenie odgrywa również branża i poziom konkurencji, ponieważ im lepiej wypromowana konkurencja, tym trudniejsze jest zadanie pozycjonera.

    Kiedy można spodziewać się efektów pozycjonowania stron www?

    To, kiedy efekty z działań SEO będą widoczne, zależy od wielu zmiennych. Na przykład, jeśli strona internetowa nie jest w najlepszym stanie i będzie wymagać wprowadzenia licznych zmian, to okres wdrażania podstawowych optymalizacji może się wydłużyć. Duży wpływ na czas pojawienia się wysoko w wynikach wyszukiwania ma również trudność branży i konkurencja, co sprawia, że wypozycjonowanie fraz wybranych dla klienta wymaga większego nakładu pracy.

    Czy pozycjonowanie daje gwarancję skuteczności?

    Niestety żadne działania z zakresu pozycjonowania stron WWW nie dają pewności osiągnięcia pierwszej pozycji w wyszukiwarce. Proces pozycjonowania jest bardzo złożony, a na to, czy domena wejdzie na pierwszą pozycję, wpływa wiele kwestii niezależnych od pozycjonera, takich jak chociażby brak dostępności informacji od Google na temat funkcjonowania algorytmów oraz ciągłe zmiany wprowadzane przez wyszukiwarkę.

    Jak sprawdzić, czy pozycjonowanie działa?

    Efektywność działań SEO wykonywanych przez pozycjonera doskonale obrazuje pozycja domeny klienta po wpisaniu wybranych fraz w wyszukiwarkę. Rezultaty widać również w statystykach, takich jak liczba odwiedzin oraz dokonanych transakcji na stronie. Ponadto każdy nasz klient otrzymuje regularnie raport zawierający wszystkie najważniejsze informacje na temat pozycji strony oraz wykonanych optymalizacji i działań z zakresu pozycjonowania.

    Czy pozycjonowanie to jednorazowy proces?

    Skuteczne pozycjonowanie stron WWW to proces ciągły i bardzo wymagający. Aby efekty zaczęły być widocznie, niezbędne jest prowadzenie działań z zakresu SEO na wielu płaszczyznach oraz duże zaangażowanie ze strony pozycjonera. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że Google stale nanosi poprawki i zmiany w swoich algorytmach, do których pozycjoner musi dopasowywać domenę klienta.

    Od czego zacząć pozycjonowanie stron internetowych?

    Pozycjonowanie stron internetowych to dość skomplikowany proces, który należy rozpocząć od przeprowadzenia szczegółowych badań. Umożliwi to określenie grupy docelowej – czym zajmuje się potencjalny klient i jakie ma zainteresowania. Następnie warto przeprowadzić analizę słów kluczowych. Taka analiza wskaże, jakie słowa są najczęściej wyszukiwane przez potencjalnych konsumentów. Nie należy pomijać etapu dokładnej analizy konkurencji, która może osiągnąć lepsze wyniki od nas.

    Co jest potrzebne do rozpoczęcia pozycjonowania?

    Klient, który chce rozpocząć proces pozycjonowania, musi posiadać działającą domenę internetową oraz znać hasła dostępu do jej panelu. To tak naprawdę wszystko, co jest potrzebne, aby móc rozpocząć pracę nad poprawieniem pozycji strony internetowej lub sklepu online w rankingu Google. Adres domeny oraz wszystkie dane dostępu należy przekazać pozycjonerowi.

    Ile należy wybrać fraz kluczowych do pozycjonowania?

    Nie ma ograniczeń, jeśli chodzi o liczbę słów kluczowych. Można wybrać ich dowolną ilość, która najczęściej wynosi minimum kilkanaście fraz. Górne ograniczenie nie istnieje, ale należy pamiętać, że im więcej fraz, tym większego nakładu pracy będzie wymagało pozycjonowanie stron internetowych. Warto mieć również na uwadze, że pojawienie się strony w TOP3 lub TOP5 na wszystkie wybrane frazy, jeśli będzie ich kilkadziesiąt albo nawet kilkaset, jest niemożliwe.

    Czy słowa kluczowe można zmieniać w trakcie pozycjonowania?

    Wiemy, że obecnie rynek zmienia się bardzo dynamicznie i wymaga stałego dopasowywania się oraz oferowania rozwiązań ciekawszych od konkurencji, aby uzyskać i utrzymać przewagę. Dlatego też istnieje możliwość zmiany fraz kluczowych w trakcie współpracy. Trzeba mieć jednak na uwadze, że pozycjonowanie stron internetowych, w tym także optymalizacja treści, to złożony proces, który wymaga dużych nakładów pracy. Dlatego też wszelkie zmiany w działaniach SEO, w tym również nowe frazy kluczowe, należy wprowadzać w sposób rozważny i w konsultacji z pozycjonerem.

    Czy pozycjonowanie wymaga zmian graficznych na stronie?

    Nie zawsze jest to konieczne, jednak bardzo często działania SEO obejmują również zmiany graficzne na stronie internetowej klienta. Czasami są to tylko drobne zmiany kosmetyczne związane z optymalizacją struktury domeny pod SEO, a innym razem strona wymaga gruntownego przerobienia, aby była bardziej funkcjonalna i estetyczna. Wszelkie zmiany graficzne wprowadzane są po konsultacji i zaakceptowaniu ich przez klienta, aby wygląd strony był zgodny nie tylko z zasadami SEO, ale także z wizją jej właściciela.

    Czy kampanie Google Ads mają wpływ na wyniki pozycjonowania?

    Kampanie Google Ads wpływają na nieorganiczne wyniki wyszukiwania. Oznacza to, że domena na wybraną frazę pojawia się w wyszukiwarce wysoko, ale obok nazwy domeny znajduje się dopisek, iż jest to reklam. Znika ona wraz z wyczerpaniem budżetu przeznaczonego na kampanię. Niestety działania z zakresu Google Ads nie mają wpływu na organiczne wyniki wyszukiwania i po zakończeniu kampanii nie pozostaje po nich żaden ślad.

    Oceń tekst:
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 182
    Skontaktuj się z nami!
    Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu digital marketingu, które pozwalają naszym klientom osiągać wyjątkowe wyniki.
    Wypełnij formularz kontaktowy aby zadać nam pytanie bądź zapytać o ofertę.

      Wybierz z listy

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę