„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych — wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12.
Praktyczne tipy w obszarach automatyzacji cen
Spotkanie online, które z ramienia Brandly360 poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży, Karol Krykwiński, pricing manager oraz zaproszeni Eksperci e-commerce: Paweł Borowik, Head of Sales ICEA i Wojciech Jażdżewski, CEO Loyalemon zostało przygotowane pod patronatem medialnym redakcji: Marketing Przy Kawie i Digital Now! Magazine. Webinar skupia się na automatyzacji cen i roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Wydarzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby wspólnie przyjrzeć się zaawansowanym algorytmom wykorzystującym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe zarówno w zakresie kształtowania cen, jak i szerzej w kontekście wspierania działań w e-commerce. Prowadzący, eksperci, praktycy e-commerce wraz z uczestnikami omówią także, jak istotne jest ciągłe monitorowanie danych (które obejmuje zarówno wskaźniki rynkowe, dotyczące popytu, dostępności, a także analizę zachowań konsumentów) w kontekście skutecznego reagowania na zmienne warunki rynkowe. Zachęcając do rejestracji, Miłosz Nowakowski, prowadzący webinar, podkreśla:
Działasz w e-commerce? Dołącz do spotkania online i bezpłatnie!
Brandly360 wraz z Partnerami zapraszają do rejestracji i udziału w webinarze e-sprzedawców i osoby śledzące nowości w branży. To spotkanie dedykowane pasjonatom analityki i technologii, pricing managerom, specjalistom odpowiedzialnym za rozwój produktu, e-commerce managerom reprezentującym różne sektory e-handlu oraz rozmaite poziomy w strukturze zatrudnienia (liderów e-commerce, dyrektorów departamentów, managerów C-level, specjalistów). Organizator podzieli się praktycznymi wskazówkami i realnymi przykładami implementacji rozwiązań typu dynamic pricing. Tymczasem na wszystkich uczestników, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, chcących pogłębić wiedzę na temat skutecznego wdrożenia strategii automatyzacji cen, czeka bonus w postaci skorzystania z konsultacji ze specjalistą Brandly360. Weź udział w dyskursie związanym ze zwiększaniem biznesowego potencjału, monetyzowaniem wartości organizacji, skalowaniem e-firm.
Zapisz się tutaj:
https://brandly360.com/pl/webinar-dynamic-pricing-i-ai-w-e-commerce/
Wydarzenie współtworzą
Patronat medialny:
Marketing Przy Kawie
Digital Now! Magazine
Partnerzy:
ICEA
Loyalemon
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!