Zapytaj o ofertę
„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360

„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360

3 min. czytania

Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych — wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12.

Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?

Praktyczne tipy w obszarach automatyzacji cen

Spotkanie online, które z ramienia Brandly360 poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży, Karol Krykwiński, pricing manager oraz zaproszeni Eksperci e-commerce: Paweł Borowik, Head of Sales ICEA i Wojciech Jażdżewski, CEO Loyalemon zostało przygotowane pod patronatem medialnym redakcji: Marketing Przy Kawie i Digital Now! Magazine. Webinar skupia się na automatyzacji cen i roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Wydarzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby wspólnie przyjrzeć się zaawansowanym algorytmom wykorzystującym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe zarówno w zakresie kształtowania cen, jak i szerzej w kontekście wspierania działań w e-commerce. Prowadzący, eksperci, praktycy e-commerce wraz z uczestnikami omówią także, jak istotne jest ciągłe monitorowanie danych (które obejmuje zarówno wskaźniki rynkowe, dotyczące popytu, dostępności, a także analizę zachowań konsumentów) w kontekście skutecznego reagowania na zmienne warunki rynkowe. Zachęcając do rejestracji, Miłosz Nowakowski, prowadzący webinar, podkreśla:

Biorąc pod uwagę, że innowacje technologiczne idą w parze z rozwojem e-commerce, a automatyzacja cen (szczególnie w kontekście szybkiego postępu sztucznej inteligencji) wpisuje się w ten trend, zastanowimy się, jak silna jest ta zależność. Omówimy również istotę dynamic pricingu, wyzwania i korzyści związane z dostosowaniem tego rozwiązania do e-commerce. Zastanowimy się także, gdzie przebiega granica pomiędzy tym, co w e-commerce w obszarze wsparcia sztucznej inteligencji pozostaje atrakcyjne do wykorzystania a co już konieczne i niezbędne, aby budować przewagę nad konkurencją, właściwie kształtować ofertę, a w konsekwencji – skalować zyski.

Działasz w e-commerce? Dołącz do spotkania online i bezpłatnie!

Brandly360 wraz z Partnerami zapraszają do rejestracji i udziału w webinarze e-sprzedawców i osoby śledzące nowości w branży. To spotkanie dedykowane pasjonatom analityki i technologii, pricing managerom, specjalistom odpowiedzialnym za rozwój produktu, e-commerce managerom reprezentującym różne sektory e-handlu oraz rozmaite poziomy w strukturze zatrudnienia (liderów e-commerce, dyrektorów departamentów, managerów C-level, specjalistów). Organizator podzieli się praktycznymi wskazówkami i realnymi przykładami implementacji rozwiązań typu dynamic pricing. Tymczasem na wszystkich uczestników, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, chcących pogłębić wiedzę na temat skutecznego wdrożenia strategii automatyzacji cen, czeka bonus w postaci skorzystania z konsultacji ze specjalistą Brandly360. Weź udział w dyskursie związanym ze zwiększaniem biznesowego potencjału, monetyzowaniem wartości organizacji, skalowaniem e-firm.

Zapisz się tutaj:
https://brandly360.com/pl/webinar-dynamic-pricing-i-ai-w-e-commerce/

Wydarzenie współtworzą

Patronat medialny:
Marketing Przy Kawie
Digital Now! Magazine

Partnerzy:
ICEA
Loyalemon

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 2
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    E-commerce na wodzie z udziałem ekspertów iCEA Group
    E-commerce na wodzie z udziałem ekspertów iCEA Group
    W minionym tygodniu odbyła się kolejna edycja eventu networkingowego „E-commerce na wodzie”. To już po raz czwarty kiedy w ramach […]
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
    Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
    Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
    Gala rozdania nagród semKRK Awards 2023 z najlepszymi case studies za nami. 7 czerwca semKRK zawitało ponownie do Starej Zajezdni […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.