ICEA S.A., polska agencja marketingu cyfrowego, odświeżyła identyfikację wizualną, co stanowi integralną część jej strategii rozwoju. Ostatnie zmiany, obejmujące wprowadzenie nowego logotypu i strony internetowej, są odpowiedzią na rozwijające się kompetencje firmy w zakresie automatyzacji i wykorzystywania najnowszych technologii. Podstawowym celem transformacji jest optymalizacja procesów obsługi klientów i rozszerzenie zakresu oferowanych im usług. Dzięki inwestycjom w innowacyjne technologie, ICEA może zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej efektywne i nowatorskie rozwiązania, które wspierają ich wzrost i przekładają się na większy zysk.
Rozwiązania skrojone na miarę
Fundamentalnym założeniem rebrandingu ICEA jest poszerzenie zakresu działalności o nowe obszary digital marketingu. Ta decyzja ma zapewnić obecnym klientom szereg usług idealnie dopasowanych do ich potrzeb i oczekiwań, a także rozbudować docelową grupę klientów marki. Na przestrzeni ostatnich 3 lat firma wdrożyła szereg rozwiązań opartych na automatyzacji, własnym stacku technologicznym, a także technologiach sztucznej inteligencji. Kolejnym krokiem jest budowa rozwiązania one-stop shop dla e-commerce, czyli miejsca, gdzie klient znajdzie wszystko, co jest mu potrzebne by skuteczniej działać w Internecie. Dzięki temu ICEA współpracując z partnerami biznesowymi, którzy specjalizują się w tworzeniu rozwiązań dla rynku e-commerce, zapewni swoim klientom jeszcze szerszy zakres usług – od logistyki, przez płatności, wybór CMS, obsługę prawną i konfigurację po holistyczny marketing.
Technologia wspiera, eksperci decydują
Dotychczas ICEA wprowadziła wewnątrz organizacji szereg procesów operacyjnych bazujących na technologiach. Wdrożony został między innymi system integracji i analizy danych rozproszonych, co pozwoliło na trafniejsze dopasowanie strategii. Ponadto, firma zaimplementowała system optymalizacji procesu budowania linków w ramach działań SEO, co w konsekwencji zwiększyło jego wydajność o 80 proc. Kolejnym wdrożeniem był nowy system komunikacji międzydziałowej oraz system działań handlowych – oba te procesy mają na celu maksymalizację efektywności prowadzonych projektów, a także dostosowanie usług do potrzeb klientów na bieżąco.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!