Zapytaj o ofertę
VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD

4 min. czytania

Połączenie biznesu i edukacji jest możliwe. Pokażemy to w trakcie VI edycji Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge”. Warsztaty skierowane są do przyszłych specjalistów branży digital marketingu, których już wkrótce będziemy kształcić w salach wykładowych na wydziale poznańskiego WNPiD.

O programie Brains Attack

Projekt stażowy Brains Attack stworzyliśmy dla studentów WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Cykl warsztatów rozpocznie się 11 marca, a finał projektu odbędzie się 27 maja. Na spotkaniach ze studentami eksperci poruszą zagadnienia z branży:

  • e-commerce,
  • content marketingu,
  • SEO copywritingu,
  • UX.

Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować skuteczną strategię marketingową od A do Z oraz jak praktycznie wykorzystywać narzędzia SEO. Zdobytą wiedzę zastosują w zespołowej pracy nad budową strategii SXO.

Dajemy szansę na rozwój

Udział w projekcie Brains Attack to dla studentów szansa na poszerzenie swoich kompetencji z obszaru digital marketingu. Eksperci z Grupa iCEA są na bieżąco z aktualnymi trendami z branży ‒ również z zakresu kompetencji pracowników. W trakcie warsztatów przekażemy przyszłym specjalistom to, co najcenniejsze, czyli praktyczną wiedzę, którą trudno zdobyć nawet w trakcie lektury najlepszego poradnika o marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem podzieli się m.in. Jacek Dziura (Członek Zarządu i CMO), Michał Ziach (Head of Polish Executive Department) oraz Anna Klara Witkowska (SEO Specialist).

Nagroda dla zwycięzców

Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz specjaliści z Grupa iCEA. W trakcie czerwcowej konferencji finałowej pięć najlepszych drużyn przedstawi strategie SXO przed uczestnikami wydarzenia – marketerami i osobami zainteresowanymi szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny będzie płatny staż w jednej ze spółek Digital Now! Holding. Dzięki temu studenci będą mieć okazję do praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w czasie warsztatów.

Relacje z wydarzenia

Relacje z wydarzenia będziemy prezentować na bieżąco w tym wpisie. Zdjęcia, nagrania wideo – zapewniamy, że tego wszystkiego nie zabraknie! Więcej informacji o Brains Attack dostępnych jest na stronie wydarzenia. Już nie możemy doczekać się pierwszych warsztatów!

Podsumowanie pierwszych warsztatów

W piątek (11.03) Jacek Dziura poprowadził pierwsze warsztaty, w czasie których uczestnicy uczyli się, jak opracować skuteczną strategię marketingową. Studenci dowiedzieli się, jak od A do Z stworzyć e-commerce, który sprzedaje. Jacek opowiedział uczestnikom o elementach, które powinny znaleźć się w każdej strategii marki, a także zdradził tajniki skutecznej analizy grupy docelowej. Wyjaśnił również, dlaczego marketerzy tak chętnie korzystają z modelu AIDA, który wykorzystuje się w sprzedaży bezpośredniej, content marketingu, a także procesie tworzenia treści ofert handlowych.

Model AIDA oraz lejek sprzedażowy

Dobrze wiemy, że sama teoria to nie wszystko, dlatego studenci mieli okazję wykorzystać zdobytą wiedzę w czasie praktycznych zadań w grupach.

VI edycja Brains Attack

VI edycja Brains Attack

Podsumowanie drugich warsztatów

Tematem przewodnim drugich warsztatów był techniczny wymiar SEO. Zajęcia prowadzili: Michał Ziach, Head of Polish Executive Department oraz Piotr Wicenciak, Team Leadera SEO w Grupa iCEA.

W trakcie wykładów studenci dowiedzieli się:

  • Jak prawidłowo zdiagnozować strony pod kątem SEO
  • W jaki sposób przeanalizować stronę WWW pod kątem błędów technicznych
  • Indeksacja domeny, mikro i metadane oraz crawl budget – co oznaczają te pojęcia?
  • Jak działają popularne narzędzia SEO, takie jak: Search Console, Screaming Frog i wiele innych.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Podsumowanie trzecich warsztatów

Na trzecim spotkaniu ze studentami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM opowiadaliśmy o miękkich aspektach pozycjonowania oraz on page SEO. Zajęcia prowadzili Michał Szylko, Team Leader SEO oraz Klara Anna Witkowska, SEO Specialist w Grupa iCEA. Czego nauczyli się studenci w trakcie zajęć? Przede wszystkim dowiedzieli się, jak wyszukiwać słowa kluczowe i tworzyć metadane. Zyskali również cenną wiedzę na temat budowy architektury informacji.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Podsumowanie czwartych warsztatów

Czy copywriting może wspierać działania SEO? Jak najbardziej! Na czwartych warsztatach udowodnili to eksperci z Blue Whale Press: Jakub Piechowiak, CEO oraz Marcin Lewicki, Project Manager. Nasi specjaliści zdradzili uczestnikom techniki SEO przydatne w pracy dziennikarza internetowego, a także opowiedzieli o zasadach copywritingu SEO.

VI edycja Brains Attack


VI edycja Brains Attack

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 7
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Nowa forma spółki ICEA S.A.
    Nowa forma spółki ICEA S.A.
    Grupa iCEA sfinalizowała proces konsolidacji, którego konsekwencją jest zmiana formy prawnej i przekształcenie jej na spółkę akcyjną – ICEA S.A. […]
    iCEA pomaga w walce z koronawirusem
    iCEA pomaga w walce z koronawirusem
    Trudne sytuacje to najlepszy egzamin z człowieczeństwa. Grupa iCEA włączyła się do projektu Folding&Home i udostępniła to, z czego sama korzysta na co dzień: moc komputerów.
    iCEA wreszcie w IAB!
    iCEA wreszcie w IAB!
    Czy uwierzysz, że znaleźliśmy się w tym samym gronie co Google, Facebook i Allegro? Nam też trudno w to uwierzyć i wciąż przecieramy oczy ze zdumienia.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.