Połączenie biznesu i edukacji jest możliwe. Pokażemy to w trakcie VI edycji Brains Attack pod hasłem „SXO Challenge”. Warsztaty skierowane są do przyszłych specjalistów branży digital marketingu, których już wkrótce będziemy kształcić w salach wykładowych na wydziale poznańskiego WNPiD.
O programie Brains Attack
Projekt stażowy Brains Attack stworzyliśmy dla studentów WNPiD Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Cykl warsztatów rozpocznie się 11 marca, a finał projektu odbędzie się 27 maja. Na spotkaniach ze studentami eksperci poruszą zagadnienia z branży:
- e-commerce,
- content marketingu,
- SEO copywritingu,
- UX.
Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować skuteczną strategię marketingową od A do Z oraz jak praktycznie wykorzystywać narzędzia SEO. Zdobytą wiedzę zastosują w zespołowej pracy nad budową strategii SXO.
Dajemy szansę na rozwój
Udział w projekcie Brains Attack to dla studentów szansa na poszerzenie swoich kompetencji z obszaru digital marketingu. Eksperci z Grupa iCEA są na bieżąco z aktualnymi trendami z branży ‒ również z zakresu kompetencji pracowników. W trakcie warsztatów przekażemy przyszłym specjalistom to, co najcenniejsze, czyli praktyczną wiedzę, którą trudno zdobyć nawet w trakcie lektury najlepszego poradnika o marketingu internetowym. Swoim doświadczeniem podzieli się m.in. Jacek Dziura (Członek Zarządu i CMO), Michał Ziach (Head of Polish Executive Department) oraz Anna Klara Witkowska (SEO Specialist).
Nagroda dla zwycięzców
Najlepsze prace konkursowe studentów wyłoni Komisja Oceniająca, w skład której wchodzą pracownicy naukowi Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz specjaliści z Grupa iCEA. W trakcie czerwcowej konferencji finałowej pięć najlepszych drużyn przedstawi strategie SXO przed uczestnikami wydarzenia – marketerami i osobami zainteresowanymi szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny będzie płatny staż w jednej ze spółek Digital Now! Holding. Dzięki temu studenci będą mieć okazję do praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w czasie warsztatów.
Relacje z wydarzenia
Relacje z wydarzenia będziemy prezentować na bieżąco w tym wpisie. Zdjęcia, nagrania wideo – zapewniamy, że tego wszystkiego nie zabraknie! Więcej informacji o Brains Attack dostępnych jest na stronie wydarzenia. Już nie możemy doczekać się pierwszych warsztatów!
Podsumowanie pierwszych warsztatów
W piątek (11.03) Jacek Dziura poprowadził pierwsze warsztaty, w czasie których uczestnicy uczyli się, jak opracować skuteczną strategię marketingową. Studenci dowiedzieli się, jak od A do Z stworzyć e-commerce, który sprzedaje. Jacek opowiedział uczestnikom o elementach, które powinny znaleźć się w każdej strategii marki, a także zdradził tajniki skutecznej analizy grupy docelowej. Wyjaśnił również, dlaczego marketerzy tak chętnie korzystają z modelu AIDA, który wykorzystuje się w sprzedaży bezpośredniej, content marketingu, a także procesie tworzenia treści ofert handlowych.
Dobrze wiemy, że sama teoria to nie wszystko, dlatego studenci mieli okazję wykorzystać zdobytą wiedzę w czasie praktycznych zadań w grupach.
Podsumowanie drugich warsztatów
Tematem przewodnim drugich warsztatów był techniczny wymiar SEO. Zajęcia prowadzili: Michał Ziach, Head of Polish Executive Department oraz Piotr Wicenciak, Team Leadera SEO w Grupa iCEA.
W trakcie wykładów studenci dowiedzieli się:
- Jak prawidłowo zdiagnozować strony pod kątem SEO
- W jaki sposób przeanalizować stronę WWW pod kątem błędów technicznych
- Indeksacja domeny, mikro i metadane oraz crawl budget – co oznaczają te pojęcia?
- Jak działają popularne narzędzia SEO, takie jak: Search Console, Screaming Frog i wiele innych.
Podsumowanie trzecich warsztatów
Na trzecim spotkaniu ze studentami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM opowiadaliśmy o miękkich aspektach pozycjonowania oraz on page SEO. Zajęcia prowadzili Michał Szylko, Team Leader SEO oraz Klara Anna Witkowska, SEO Specialist w Grupa iCEA. Czego nauczyli się studenci w trakcie zajęć? Przede wszystkim dowiedzieli się, jak wyszukiwać słowa kluczowe i tworzyć metadane. Zyskali również cenną wiedzę na temat budowy architektury informacji.
Podsumowanie czwartych warsztatów
Czy copywriting może wspierać działania SEO? Jak najbardziej! Na czwartych warsztatach udowodnili to eksperci z Blue Whale Press: Jakub Piechowiak, CEO oraz Marcin Lewicki, Project Manager. Nasi specjaliści zdradzili uczestnikom techniki SEO przydatne w pracy dziennikarza internetowego, a także opowiedzieli o zasadach copywritingu SEO.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!