W minionym tygodniu odbyła się kolejna edycja eventu networkingowego „E-commerce na wodzie”. To już po raz czwarty kiedy w ramach rejsu po Odrze uczestnicy spędzają czas, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z obszarów e-handlu w pięknych okolicznościach przyrody. Wśród uczestników – eksperci iCEA Group.
„E-commerce na wodzie” to cykl merytorycznych eventów dla branży e-handlu i biznesu online, który integruje środowisko specjalistów, właścicieli i dostawców rozwiązań i technologii dla najlepszego rozwoju sklepów internetowych. Prelekcje i networking odbywają się w trakcie rejsu po rzece. Zaproszeni eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami, w atmosferze wypełnionej merytorycznymi sesjami i naturalnym klimatem rozmów biznesowych.
Wśród zaproszonych ekspertów pojawił się Paweł Borowik z iCEA Group – międzynarodowej agencji digital marketingu, który podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak agencje SEO oszukują swoich klientów. Ten temat wywołał duże zainteresowanie uczestników, zwłaszcza że Paweł sam reprezentuje agencję SEO, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.
Winne temu, że branża SEO jest tak dewaluowana w Polsce, są tak samo agencje, jak i klienci. Chciałem podzielić się z uczestnikami, tymi aspektami, z którymi regularnie się mierzę już od 11 lat i opowiedzieć o tym, jak agencje bazują na nieświadomości klienta, a klient, mimo wielu przykrych doświadczeń, wciąż popełnia te same błędy. Jak się okazuje, są to problemy, wciąż bardzo powszechne i uczestnicy spotkania utożsamiali się z tym, co mówiłem, bo dokładnie przez takie case’y przechodzili. Dlatego tak ważna jest transparentność i doświadczenie specjalistów SEO. Klient ma konkretnie wiedzieć, co robi agencja, jakie działania on page i jakie off page prowadzi oraz jakie to przynosi rezultaty – swoje wystąpienie komentuje Paweł Borowik, Vice President of Business Development w iCEA Group.
Obok specjalisty z iCEA Group głos zabrali także: Urszula Szatanik i Dorota Gielniak – ekspertki ds. rozwoju produktów e-commerce w mBank z tematem Jak Haurystyka UX zamienia wybuchy śmiechu w eksplozję pozytywnych doświadczeń klientów i użytkowników, Przemysław Pasek, CEO Samba.ai Polska mówił o tym, jakie działania podjąć, aby zahamować spadki sprzedażowe w e-commerce oraz Maria Gołębiewska, E-commerce Specialists w Setup.pl, która przedstawiła trendy i taktyki skutecznego crossborder.
Pomysłodawcami spotkań biznesowych na wodzie oraz organizatorami tego cyklu eventów są doświadczeni branżowo eksperci: Krzysztof Murzyn – fachowiec transformacji cyfrowej i procesów sprzedaży B2B, Kamila Gębik – CEO agencji konsultingowej dla e-commerce i autorka książek o e-handlu oraz Marcin Cejmer specjalista w obszarze sprawdzonych rozwiązań B2C, B2B, cross border oraz dostaw do Amazon. Partnerem wydarzenia jest Samba.ai – dostawca narzędzi dla e-commerce do automatyzacji marketingu opartego na sztucznej inteligencji.
Tylko w ciągu ostatnich 3 lat mierzyliśmy się w e-handlu ze skutkami pandemii, wojny w Ukrainie oraz wzrostu inflacji. Wiele firm było zmuszonych do błyskawicznej adaptacji swojej strategii i zasobów w bardzo zmiennych okolicznościach. Dynamika rozwoju technologii z zakresu robotyzacji, Big Data oraz AI nie jest w tym kontekście przypadkowa. W konsekwencji managerowie e-commerce muszą stale stawiać na testowanie nowych rozwiązań, aby realizować stawiane przed nimi cele. Nie dziwi więc silna potrzeba spotykania się i wymiany doświadczeń. Dlatego cieszę się z zaproszenia do partnerskiej współpracy przy organizacji „E-commerce na wodzie”. To jeden z tych eventów, które są kreowane przez praktyków dla praktyków. Jest merytorycznie i networkingowo, ale bez zbędnego nadęcia, które towarzyszy wielu konferencjom – mówi Przemysław Pasek, CEO Samba.ai.
Spotkania biznesowe i wymiana doświadczeń z dala od biurowej, formalnej atmosfery są doskonałym punktem wyjścia do budowania relacji partnerskich. Owocne rozmowy, są też motorem do wspólnych działań. „E-commerce na wodzie” to przede wszystkim doskonała, autorska platforma do budowania relacji pomiędzy przedstawicielami branży.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w wydarzeniu „E-commerce na wodzie”. To niezwykle inspirujące spotkanie i mnóstwo cennej wiedzy. Doceniam zaangażowanie uczestników i interakcję, która wzbogaciła naszą dyskusję. To świetna okazja do nawiązania nowych relacji i inspiracja do dalszego rozwoju, która otwiera drzwi do potencjalnych współprac i partnerstw. Dziękuję organizatorom za niezapomniane doświadczenie. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i rozwój w e-commerce – mówi Anna Kamieniarz, Senior Partnership Manager w iCEA Group.
Organizatorzy zapowiadają kolejną edycję wydarzenia już 27 lipca. Liczba miejsc ograniczona do 40 os.
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.