W minionym tygodniu odbyła się kolejna edycja eventu networkingowego „E-commerce na wodzie”. To już po raz czwarty kiedy w ramach rejsu po Odrze uczestnicy spędzają czas, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z obszarów e-handlu w pięknych okolicznościach przyrody. Wśród uczestników – eksperci iCEA Group.
„E-commerce na wodzie” to cykl merytorycznych eventów dla branży e-handlu i biznesu online, który integruje środowisko specjalistów, właścicieli i dostawców rozwiązań i technologii dla najlepszego rozwoju sklepów internetowych. Prelekcje i networking odbywają się w trakcie rejsu po rzece. Zaproszeni eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami, w atmosferze wypełnionej merytorycznymi sesjami i naturalnym klimatem rozmów biznesowych.
Wśród zaproszonych ekspertów pojawił się Paweł Borowik z iCEA Group – międzynarodowej agencji digital marketingu, który podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak agencje SEO oszukują swoich klientów. Ten temat wywołał duże zainteresowanie uczestników, zwłaszcza że Paweł sam reprezentuje agencję SEO, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.
Winne temu, że branża SEO jest tak dewaluowana w Polsce, są tak samo agencje, jak i klienci. Chciałem podzielić się z uczestnikami, tymi aspektami, z którymi regularnie się mierzę już od 11 lat i opowiedzieć o tym, jak agencje bazują na nieświadomości klienta, a klient, mimo wielu przykrych doświadczeń, wciąż popełnia te same błędy. Jak się okazuje, są to problemy, wciąż bardzo powszechne i uczestnicy spotkania utożsamiali się z tym, co mówiłem, bo dokładnie przez takie case’y przechodzili. Dlatego tak ważna jest transparentność i doświadczenie specjalistów SEO. Klient ma konkretnie wiedzieć, co robi agencja, jakie działania on page i jakie off page prowadzi oraz jakie to przynosi rezultaty – swoje wystąpienie komentuje Paweł Borowik, Vice President of Business Development w iCEA Group.
Obok specjalisty z iCEA Group głos zabrali także: Urszula Szatanik i Dorota Gielniak – ekspertki ds. rozwoju produktów e-commerce w mBank z tematem Jak Haurystyka UX zamienia wybuchy śmiechu w eksplozję pozytywnych doświadczeń klientów i użytkowników, Przemysław Pasek, CEO Samba.ai Polska mówił o tym, jakie działania podjąć, aby zahamować spadki sprzedażowe w e-commerce oraz Maria Gołębiewska, E-commerce Specialists w Setup.pl, która przedstawiła trendy i taktyki skutecznego crossborder.
Pomysłodawcami spotkań biznesowych na wodzie oraz organizatorami tego cyklu eventów są doświadczeni branżowo eksperci: Krzysztof Murzyn – fachowiec transformacji cyfrowej i procesów sprzedaży B2B, Kamila Gębik – CEO agencji konsultingowej dla e-commerce i autorka książek o e-handlu oraz Marcin Cejmer specjalista w obszarze sprawdzonych rozwiązań B2C, B2B, cross border oraz dostaw do Amazon. Partnerem wydarzenia jest Samba.ai – dostawca narzędzi dla e-commerce do automatyzacji marketingu opartego na sztucznej inteligencji.
Tylko w ciągu ostatnich 3 lat mierzyliśmy się w e-handlu ze skutkami pandemii, wojny w Ukrainie oraz wzrostu inflacji. Wiele firm było zmuszonych do błyskawicznej adaptacji swojej strategii i zasobów w bardzo zmiennych okolicznościach. Dynamika rozwoju technologii z zakresu robotyzacji, Big Data oraz AI nie jest w tym kontekście przypadkowa. W konsekwencji managerowie e-commerce muszą stale stawiać na testowanie nowych rozwiązań, aby realizować stawiane przed nimi cele. Nie dziwi więc silna potrzeba spotykania się i wymiany doświadczeń. Dlatego cieszę się z zaproszenia do partnerskiej współpracy przy organizacji „E-commerce na wodzie”. To jeden z tych eventów, które są kreowane przez praktyków dla praktyków. Jest merytorycznie i networkingowo, ale bez zbędnego nadęcia, które towarzyszy wielu konferencjom – mówi Przemysław Pasek, CEO Samba.ai.
Spotkania biznesowe i wymiana doświadczeń z dala od biurowej, formalnej atmosfery są doskonałym punktem wyjścia do budowania relacji partnerskich. Owocne rozmowy, są też motorem do wspólnych działań. „E-commerce na wodzie” to przede wszystkim doskonała, autorska platforma do budowania relacji pomiędzy przedstawicielami branży.
Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w wydarzeniu „E-commerce na wodzie”. To niezwykle inspirujące spotkanie i mnóstwo cennej wiedzy. Doceniam zaangażowanie uczestników i interakcję, która wzbogaciła naszą dyskusję. To świetna okazja do nawiązania nowych relacji i inspiracja do dalszego rozwoju, która otwiera drzwi do potencjalnych współprac i partnerstw. Dziękuję organizatorom za niezapomniane doświadczenie. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i rozwój w e-commerce – mówi Anna Kamieniarz, Senior Partnership Manager w iCEA Group.
Organizatorzy zapowiadają kolejną edycję wydarzenia już 27 lipca. Liczba miejsc ograniczona do 40 os.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!