Zapytaj o ofertę
Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce

Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce

4 min. czytania

Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm w Unii Europejskiej. Są najważniejszym elementem e-handlu. W ciągu ostatnich kilku lat były odpowiedzialne za stworzenie około 85 proc. nowych miejsc pracy. Mają ogromny wpływ na gospodarkę, dlatego tak ważny jest rozwój kompetencji technologicznych i odpowiednia edukacja oraz znajomość najnowszych trendów, aby wybić się w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku e-commerce.

iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu wraz z doświadczonymi ekspertami rynku e-commerce rusza z nowym cyklem bezpłatnych webinarów edukacyjnych, którzy podzielą się swoją wiedzą z obszarów e-handlu. Webinary skierowane są do właścicieli, e-commerce, managerów oraz specjalistów digital marketingu. Celem cyklu edukacyjnego jest pomoc w lepszym rozumieniu i wykorzystaniu potencjału marketingu internetowego w e-biznesie.

Zgodnie z informacją z września 2021 roku na temat rzeczywistej kondycji polskiego e-commerce tylko 1,5% sklepów internetowych ma bardzo dobrą sytuację finansową, natomiast aż 67% e-sklepów odnotowuje trudną, a 8,3% bardzo trudną kondycję biznesu. Dlaczego tak się dzieje? Na to pytanie odpowiedzą eksperci, którzy znają kulisy branży, pracując w niej od ponad dekady.

W pierwszym odcinku cyklu specjaliści: Paweł Borowik – Vice President of Business Development w iCEA Group oraz Marek Kich – konsultant e-commerce i marketingu oraz CEO Satisfly – firmy technologicznej tworzącej sklepy internetowe, które sprzedają, skupią się na zagadnieniu doboru właściwej platformy do e-sklepu, przyjrzą się zaletom i wadom platform e-commerce oraz powiedzą, jak wybrać najlepszy silnik sklepu internetowego. Odpowiedzi na te zagadnienia szuka wielu przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój e-biznes. Prezentowana podczas webinaru wiedza nie będzie teoretyzowaniem, ale bazowaniem na wielu zrealizowanych kampaniach i case study klientów.

grafika iCEA Group

Marek od ponad dekady pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-commerce w branży B2B oraz B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów rozpoczęcia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników sprzedażowych. Swoją wiedzą dzieli się w autorskim podcaście „Sztuka E-Commerce”.

Wybór silnika e-commerce to jedna z tych decyzji, które mają wielkie znaczenie dla biznesu. Tutaj błędem jest zarówno niedoinwestowanie, jak i przeinwestowanie. W pierwszym przypadku mamy hamulec na sprzedaży ze strony niewydolnej technologii. W drugim wydanie mnóstwa pieniędzy na coś, czego potencjału nigdy nie wykorzystamy. Pułapek jest sporo, podobnie jak mitów, które narosły wokół tematu. Trzeba o tym mówić, bo wbrew różnym sloganom e-commerce nie jest łatwym sposobem na zarobek. Bez odpowiedniej wiedzy to jak porywanie się z motyką na słońce – mówi Marek Kich, CEO Satisfly.

Z pewnością sukces branży e-commerce zależy od rozwoju małych i średnich firm, które na nim działają. Dlatego wszelkie innowacyjne rozwiązania powstające z myślą o sektorze MŚP mają ogromne znaczenie dla rozwoju handlu online. Dzięki odpowiedniej edukacji i znajomości najnowszych aktualizacji w digital marketingu przedsiębiorcy będą na bieżąco z topowymi narzędziami, które zapewnią im przewagę konkurencyjną.

Prowadzenie efektywnych kampanii online, optymalizacja e-sklepu pod kątem SEO, dobór odpowiednich narzędzi dla jak najlepszych wyników sprzedażowych sklepu internetowego to najważniejsze wyzwania związane z prowadzeniem biznesu e-commerce, jakie stoją przed przedsiębiorcami, którzy chcą zbudować silną markę, rozpoznawalną w Internecie oraz osiągnąć wzrost wolumenu sprzedaży. Do tego niezbędna jest znajomość rynku i narzędzi. Cykl edukacyjny, który rozpoczynamy, we współpracy z liderami z branży, obejmie wszystkie obszary e-commerce, niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju się on znajduje. Uważam, że jedną z największych wartości webinarów jest to, iż eksperci zaproszeni do jego współtworzenia to praktycy z wieloletnim doświadczeniem – mówi Paweł Borowik, Vice President of Business Development w iCEA Group.

Bezpłatny webinar otwierający nowy cykl edukacyjny iCEA Group pt. „Jak dobrać platformę do Twojego e-sklepu?” już 25 lipca 2023 r. o godzinie 10:00. Zapisy na wydarzenie.

Dowiedz się pierwszy o najnowszych trendach, technikach i najbardziej efektywnych praktykach, które są istotne w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku e-commerce.po

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    iCEA pomaga w walce z koronawirusem
    iCEA pomaga w walce z koronawirusem
    Trudne sytuacje to najlepszy egzamin z człowieczeństwa. Grupa iCEA włączyła się do projektu Folding&Home i udostępniła to, z czego sama korzysta na co dzień: moc komputerów.
    iCEA Group partnerem Lech Poznań
    iCEA Group partnerem Lech Poznań
    Grupa iCEA postała w Poznaniu, dlatego to właśnie Lech Poznań został naszym oficjalnym partnerem! Z klubem dzielimy nie tylko miasto, ale też wspólne wartości. Jakie? Przeczytaj we wpisie!
    Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie –  szerszy zakres usług i większa efektywność
    Agencja digitalowa ICEA S.A. w nowej odsłonie – szerszy zakres usług i większa efektywność
    ICEA S.A., polska agencja marketingu cyfrowego, odświeżyła identyfikację wizualną, co stanowi integralną część jej strategii rozwoju. Ostatnie zmiany, obejmujące wprowadzenie […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.