Zapytaj o ofertę
Nowa forma spółki ICEA S.A.
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Nowa forma spółki ICEA S.A.

Nowa forma spółki ICEA S.A.

2 min. czytania

Grupa iCEA sfinalizowała proces konsolidacji, którego konsekwencją jest zmiana formy prawnej i przekształcenie jej na spółkę akcyjną – ICEA S.A. Konsolidacja jest efektem starannie przemyślanej strategii, mającej na celu uproszczenie komunikacji, poszerzanie zakresu oferowanych usług, ułatwienie prowadzenia działalności oraz zwiększenie konkurencyjności. Tym samym firma stworzyła silną platformę działającą w obszarze nowoczesnych usług marketingu cyfrowego, technologii oraz sztucznej inteligencji.

Krok w kierunku rozwoju

ICEA S.A. zintegrowała spółki należące dotychczas do Digital Now Holding S.A. Są to iCEA, Grupa iCEA, Enterso, Niezwiązani, M40, ProfitMarketing, AdsRight, ebrains, WhiteContent oraz DNH. Zmiana formy prawnej ma na celu przede wszystkim optymalizację procesów zarówno wewnątrz firmowych, jak i skierowanych do klientów.

W nowo powstałej spółce doszło również do zmian w składzie zarządu. Tomasz Piastanowicz, który wcześniej pełnił funkcję Vice President of Customer Success, zarządzając komunikacją projektową największych klientów, objął stanowisko Chief Experience Officer. Jako CXO jest przede wszystkim odpowiedzialny za nadzorowanie strategii obsługi klienta w organizacji, wspieranie lojalności wobec marki i klientów oraz zapewnianie podejścia do operacji biznesowych skoncentrowanego na kliencie.

Połączenie spółek pod jedną marką ICEA S.A., a także przeprowadzona jednocześnie zmiana identyfikacji wizualnej firmy, to krok w kierunku stworzenia organizacji, skoncentrowanej na innowacjach, technologiach oraz szerszym zakresie usług dla klientów. Zmiana formy prawnej marki na ICEA S.A. odzwierciedla silny brand oraz zdolność do adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. W kontekście dalszego rozwoju ICEA S.A. planuje kontynuować rozszerzanie zakresu działalności.

Konsolidacja stanowi kluczowy element w strategii naszej firmy. Jesteśmy stale skupieni na rozwoju w obszarze nowoczesnych technologii, zintegrowania sztucznej inteligencji z codziennymi procesami w celu zmaksymalizowania efektywności działań naszego zespołu, a także wprowadzaniu nowych usług. Wprowadzamy również kompleksowe rozwiązanie typu "one-stop shop" dla e-commerce oraz skupiamy się na współpracy partnerskiej, na ten moment szczególnie zaznaczając swoją obecność na rynku polskim – komentuje Wojciech Haremza, w ICEA S.A.
Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 3
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Jak organizować pracę w zespole obsługi klienta?
    Jak organizować pracę w zespole obsługi klienta?
    Efektywność każdego biznesu zatrudniającego pracowników zależy w dużym stopniu od tego, jak funkcjonuje zespół. Oto 3 najważniejsze obszary, na które […]
    Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
    Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
    Gala rozdania nagród semKRK Awards 2023 z najlepszymi case studies za nami. 7 czerwca semKRK zawitało ponownie do Starej Zajezdni […]
    Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group
    Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group
    Poznaliśmy zwycięzców V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, branżowego konkursu skupiającego się na obszarach performance marketingu i afiliacji […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.