Zapytaj o ofertę
ICEA i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • ICEA i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych

ICEA i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych

4 min. czytania

YouLend, czołowy przedstawiciel sektora embedded finance, dostrzegł potencjał spółki ICEA S.A., wybierając ją jako jedynego partnera w Polsce wśród agencji digital. Decyzja ICEA, dostawcy kompleksowych usług z zakresu digital marketingu o podjęciu współpracy z brytyjską spółką oferującą zintegrowane finanse, to kontynuacja rozwoju idei one-stop shop dla e-commerce, a także odpowiedzią na wyraźnie zapotrzebowanie rynkowe. Kooperacja pomiędzy organizacjami ma na celu dostarczenie klientom ICEA unikalnych rozwiązań finansowych i marketingowych, które wspierają ich w efektywniejszym rozwijaniu działalności biznesowej.

Nowoczesne finansowanie w polskich MŚP

Według danych z raportu opracowanego przez Adyen oraz Boston Consulting Group wdrożeniem embedded finance w działalność swojej organizacji jest zainteresowanych dwie trzecie firm z sektora MŚP w Polsce. Technologie wbudowanych finansów to łatwy sposób na zarządzanie kapitałem firmy bez udziału zewnętrznych usługodawców. Największą korzyścią tego rozwiązania według ankietowanych okazuje się być możliwość uzyskania natychmiastowego dostępu do pieniędzy i brak konieczności oczekiwania na przelew z innego banku. Potrzebę rozliczeń w tym samym dniu, a nawet szybciej wyraziło 73 proc. małych i średnich przedsiębiorstw uczestniczących w badaniu.

Czas na rozwój jest teraz

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie embedded finance wśród polskich e-commerce marka ICEA S.A. nawiązała współpracę z brytyjską spółką YouLend, oferującą tego typu rozwiązania. Od teraz klienci tej agencji marketingu cyfrowego mogą łatwo zawnioskować do YouLend o krótko- i średnioterminowe finansowanie na wybrany cel biznesowy, np. na kampanię marketingową.

– Rozwój rynku finansów wbudowanych nabiera coraz większego rozpędu. Firma doradczo-konsultingowa EY oszacowała, że wielkość globalnego rynku embedded finance w całym łańcuchu wartości osiągnie 606 mld dolarów w 2025 r. Z kolei McKinsey wskazuje, że ewolucja tego typu produktów związana jest z fundamentalnymi zmianami, jakie zaszły w obszarze handlu, zachowaniu sprzedawców i konsumentów, a także technologii cyfrowych – komentuje Wojciech Haremza , prezes zarządu ICEA S.A. – Nawiązanie współpracy z firmą YouLend, która dostrzegła potencjał i siłę naszych partnerstw oraz zdolność do generowania znaczących rezultatów dla klientów, jest swego rodzaju odpowiedzią na ten trend wzrostowy. Dzięki niej odbiorcy naszych usług otrzymują możliwość pozyskania elastycznego finansowania. Tym samym, jest to kolejny krok naprzód w naszym dążeniu do stworzenia one-stop shop dla e-commerce i kompleksowej obsługi potrzeb naszych klientów. Wierzymy, że dzięki temu partnerstwu oraz usługom, jakie oferuje YouLend, klienci ICEA będą coraz dynamiczniej rozwijać swoje organizacje i zwiększać ich rentowność – dodaje.

Nawet pół miliona na dalszy rozwój

YouLend umożliwia platformom, firmom technologicznym, dostawcom usług płatniczych i brokerom rozszerzenie portfolio poprzez oferowanie ich klientom elastycznego finansowania, które jest dopasowane do dynamiki ich przychodów, tym samym wspierając stały wzrost MŚP. Co ciekawe, na polskim rynku kwota finansowania udzielanego przez YouLend wynosi średnio 66 tys. zł, a stopa odnowień finansowania osiąga poziom aż 85 proc.

Partnerstwo pomiędzy ICEA a YouLend zapewni klientom polskiej agencji digital marketingu szansę na rentowne inwestycje w przyszłość, maksymalizację przychodów i wzmacnianie konkurencyjnej przewagi. Dzięki ofercie finansowania w przedziale od 3.000 do 500.000 zł, adresowanej do firm o różnorodnych formach działalności, przedsiębiorcy mogą skorzystać z elastycznych warunków dopasowanych do indywidualnych i bieżących potrzeb, a pozyskany kapitał zainwestować w dalszy rozwój biznesu – od rozbudowy działań marketingowych po inwestycje w nowe technologie.

– Obserwowany na rynku wzrost wydatków na marketing cyfrowy i większa skłonność przedsiębiorstw do inwestowania w innowacje, takie jak automatyzacja czy generatywne AI, nie tylko świadczy o dynamicznych zmianach na rynku, ale również podkreśla, jak ważne dla MŚP staje się wyróżnienie się na tle konkurencji. Badania rynkowe wyraźnie pokazują, że firmy te coraz bardziej doceniają znaczenie obecności online oraz innowacyjnych technologii w budowaniu przewagi. Nasza współpraca z YouLend idealnie wpisuje się w te trendy, oferując naszym klientom możliwość finansowania ich działań marketingowych, co jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku oraz sposób na umocnienie ich pozycji biznesowej – podsumowuje Wojciech Haremza.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Jak skutecznie zacząć sprzedawać na Allegro?
    Jak skutecznie zacząć sprzedawać na Allegro?
    Zastanawiasz się, jak zacząć sprzedawać na Allegro? Czytaj dalej i dowiedz się, jak działa serwis Allegro.
    Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku
    Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku
    Gdy nie wiadomo o co chodzi, prawdopodobnie chodzi o pieniądze. To stare powiedzenie ma zastosowanie również w e-commerce, dlatego dziś podpowiadamy, jak stworzyć odpowiednią strategię cenową.
    Jak śledzić promocje konkurencji? O monitoringu cen w e-commerce
    Jak śledzić promocje konkurencji? O monitoringu cen w e-commerce
    Monitorowanie cen konkurencji jest kluczowym elementem podczas wdrażania strategii cenowej sklepu internetowego. Ceny potrafią zmieniać się dynamicznie, zwłaszcza w okresach […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.