Zapytaj o ofertę
Wykorzystaj monitoring marki dla e-commerce. Brandly360 w gronie Partnerów ICEA
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Wykorzystaj monitoring marki dla e-commerce. Brandly360 w gronie Partnerów ICEA

Wykorzystaj monitoring marki dla e-commerce. Brandly360 w gronie Partnerów ICEA

4 min. czytania

Monitoring marki dla e-commerce, kompleksowa optymalizacja digital shelf (cyfrowej półki) z wykorzystaniem autorskiej technologii, w tym narzędzia do monitoringu cen i dostępności, analizy komentarzy i produktów, monitoring akcji promocyjnych, a także dynamic pricing (automatyzacja cen) – to rozwiązania dla e-commerce, które dostarcza Brandly360. Autor oprogramowania zasilił grono partnerów agencji digital marketingu ICEA.

Brandly360 – jedyne narzędzie w 100% skoncentrowane na optymalizacji digital shelf

Brandly360 działa w e-commerce i dla e-commerce. Narzędzie dostarcza e-commerce precyzyjnych i wartościowych danych w obszarze digital shelf (monitoringu cyfrowej półki). Monitoring marki, realizowany przy pomocy naszego narzędzia, pozwala sklepom internetowym, działającym na platformach sprzedażowych sprzedawcom oraz producentom i dystrybutorom trzymać rękę na pulsie trendów i je kreować. Dzięki odpowiednim funkcjonalnościom e-sprzedawcy mogą m.in. analizować ruchy konkurencji, monitorować ceny i widoczność asortymentu, automatyzować ceny w oparciu o dynamic pricing, a w konsekwencji zwiększać marżę oraz udziały produktów w rynku.

Analiza sprzedaży z wykorzystaniem Brandly360 i przy wsparciu AI i ML pozwala też optymalizować czas pracy zespołu zaangażowanego w ten proces. Jak stwierdza Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360: „ICEA, jako agencja specjalizująca się w digital marketingu i dostarczająca swoim klientom wysokiej jakości usługi w tym obszarze, docenia potencjał naszych rozwiązań jako element naturalnie wspierający wartość realizowanych usług, zwłaszcza pełen monitoring digital shelf (cyfrowej półki). Wiedza, którą można pozyskać dzięki Brandly360, jest dla podmiotów działających w e-commerce wartościowym wsadem informacyjnym w kierunku tego, gdzie zintensyfikować działania marketingowe, a dalej, które kanały będą odpowiednie. ICEA dysponuje tymi narzędziami, co naturalnie uzupełnia nasze profile działalności i łączy wiedzę technologiczną obu podmiotów z biznesowym podejściem ukierunkowanym na dostarczenie wartości klientom e-commerce”.

Wspólne inicjatywy w obszarze optymalizacji digital shelf i dla e-commerce

Brandly360, realizując działania w obszarze optymalizacji digital shelf (cyfrowej półki), ma doświadczenie legitymizowane na różnych e-rynkach: polskim, ale też zagranicznym w projektach o zasięgu globalnym. Monitoring marki realizuje także w różnych sektorach rynku e-commerce. Autorska technologia (skanująca e-commerce z częstotliwością aktualizacji nawet do 10 min.) pozwala monitorować ceny, dostępność, ale także automatyzować proces ustalania cen (w oparciu o dynamic pricing), monitorować komentarze, opisy produktów, informacje o cechach asortymentu czy ulepszać marketing (poprzez korzystanie m.in. z funkcjonalności monitoringu akcji promocyjnych, banerów czy cross-sell). Rozwiązania dla e-commerce, które dostawca stale udoskonala i poszerza o nowe funkcjonalności, mają zastosowanie w różnych branżach: od elektroniki użytkowej, RTV i AGD, przez modę, sport, produkty dla dzieci, kosmetyki, ale także książki i e-booki, leki i suplementy diety.

Obszary działań, w których Brandly360 jest aktywne, są bliskie profilowi działalności agencji ICEA. Brandly360 ma przekonanie, że w e-commerce ważne są dynamiczne reakcje (bo ekosystem jest zmienny), szybka adaptacja, kreowanie trendów, ale też customowe i personalne podejście do realizacji usług. Synergia działań, dzielenie się wiedzą, eksperckie podejście w obszarze budowania świadomości potencjału digital shelf w e-commerce to wartościowe determinanty działań, wpisane w DNA marki. Jako dostawca rozwiązania dedykowanego środowisku e-commerce, Brandly360 chętnie współtworzy inicjatywy, które adresują potrzeby sprzedawców omnichannel.

Wiedza, którą Brandly360 lubi się dzielić

Na co dzień dostawca rozwiązania do optymalizacji cyfrowej półki pomaga firmom skalować sprzedaż i budować przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu technologii. Jak podkreśla Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży projektu: „Zapraszamy do naszej społeczności e-commerce, w której prezentujemy też atrakcyjny, niezależny content, w tym raporty, publikacje, wiedzę udostępnianą społeczności w formie spotkań na żywo: webinarów, podcastów i innych form. Chętnie też włączamy się w dyskurs o marketingu i technologii. Wraz z ICEA zrealizowaliśmy już pierwsze nasze przedsięwzięcie, zapraszając społeczność e-commerce na prelekcję pt.: <>, które miałem przyjemność koordynować i współprowadzić wraz z Pawłem Borowikiem, Head of Sales agencji ICEA, Karolem Krykwińskim, pricing managerem z Brandly360 i obecnym z nami Wojciechem Jażdżewskim, CEO Loyalemon”.

Więcej o wydarzeniu i jego przebiegu przeczytacie tutaj.

Warto dodać, że inicjatywa stanowi przedsmak kolejnych wspólnych projektów, celem których jest sieciowanie wartościowych informacji w obszarach marketingu, technologii, automatyzacji cen, wykorzystania innowacji i prezentacji wartościowych, rzetelnych przykładów realizacji.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 3/5 . Liczba ocen: 2
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia tekstów na stronę WWW?
    Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia tekstów na stronę WWW?
    Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje copywriting, umożliwiając automatyzację tworzenia treści. Z tego artykułu dowiesz się, jak ją wykorzystać!
    Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?
    Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?
    Rekomendacje innych klientów wpływają na decyzje zakupowe kolejnych osób. Wykorzystaj ich potencjał w Google Ads i zwiększ efektywność swoich reklam.
    Korzyści ze współpracy z brokerem kurierskim
    Korzyści ze współpracy z brokerem kurierskim
    Kim jest broker kurierski? Czytaj dalej i dowiedz się, jakie są korzyści ze współpracy z brokerem.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.