Monitoring marki dla e-commerce, kompleksowa optymalizacja digital shelf (cyfrowej półki) z wykorzystaniem autorskiej technologii, w tym narzędzia do monitoringu cen i dostępności, analizy komentarzy i produktów, monitoring akcji promocyjnych, a także dynamic pricing (automatyzacja cen) – to rozwiązania dla e-commerce, które dostarcza Brandly360. Autor oprogramowania zasilił grono partnerów agencji digital marketingu ICEA.
Brandly360 – jedyne narzędzie w 100% skoncentrowane na optymalizacji digital shelf
Brandly360 działa w e-commerce i dla e-commerce. Narzędzie dostarcza e-commerce precyzyjnych i wartościowych danych w obszarze digital shelf (monitoringu cyfrowej półki). Monitoring marki, realizowany przy pomocy naszego narzędzia, pozwala sklepom internetowym, działającym na platformach sprzedażowych sprzedawcom oraz producentom i dystrybutorom trzymać rękę na pulsie trendów i je kreować. Dzięki odpowiednim funkcjonalnościom e-sprzedawcy mogą m.in. analizować ruchy konkurencji, monitorować ceny i widoczność asortymentu, automatyzować ceny w oparciu o dynamic pricing, a w konsekwencji zwiększać marżę oraz udziały produktów w rynku.
Analiza sprzedaży z wykorzystaniem Brandly360 i przy wsparciu AI i ML pozwala też optymalizować czas pracy zespołu zaangażowanego w ten proces. Jak stwierdza Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360: „ICEA, jako agencja specjalizująca się w digital marketingu i dostarczająca swoim klientom wysokiej jakości usługi w tym obszarze, docenia potencjał naszych rozwiązań jako element naturalnie wspierający wartość realizowanych usług, zwłaszcza pełen monitoring digital shelf (cyfrowej półki). Wiedza, którą można pozyskać dzięki Brandly360, jest dla podmiotów działających w e-commerce wartościowym wsadem informacyjnym w kierunku tego, gdzie zintensyfikować działania marketingowe, a dalej, które kanały będą odpowiednie. ICEA dysponuje tymi narzędziami, co naturalnie uzupełnia nasze profile działalności i łączy wiedzę technologiczną obu podmiotów z biznesowym podejściem ukierunkowanym na dostarczenie wartości klientom e-commerce”.
Wspólne inicjatywy w obszarze optymalizacji digital shelf i dla e-commerce
Brandly360, realizując działania w obszarze optymalizacji digital shelf (cyfrowej półki), ma doświadczenie legitymizowane na różnych e-rynkach: polskim, ale też zagranicznym w projektach o zasięgu globalnym. Monitoring marki realizuje także w różnych sektorach rynku e-commerce. Autorska technologia (skanująca e-commerce z częstotliwością aktualizacji nawet do 10 min.) pozwala monitorować ceny, dostępność, ale także automatyzować proces ustalania cen (w oparciu o dynamic pricing), monitorować komentarze, opisy produktów, informacje o cechach asortymentu czy ulepszać marketing (poprzez korzystanie m.in. z funkcjonalności monitoringu akcji promocyjnych, banerów czy cross-sell). Rozwiązania dla e-commerce, które dostawca stale udoskonala i poszerza o nowe funkcjonalności, mają zastosowanie w różnych branżach: od elektroniki użytkowej, RTV i AGD, przez modę, sport, produkty dla dzieci, kosmetyki, ale także książki i e-booki, leki i suplementy diety.
Obszary działań, w których Brandly360 jest aktywne, są bliskie profilowi działalności agencji ICEA. Brandly360 ma przekonanie, że w e-commerce ważne są dynamiczne reakcje (bo ekosystem jest zmienny), szybka adaptacja, kreowanie trendów, ale też customowe i personalne podejście do realizacji usług. Synergia działań, dzielenie się wiedzą, eksperckie podejście w obszarze budowania świadomości potencjału digital shelf w e-commerce to wartościowe determinanty działań, wpisane w DNA marki. Jako dostawca rozwiązania dedykowanego środowisku e-commerce, Brandly360 chętnie współtworzy inicjatywy, które adresują potrzeby sprzedawców omnichannel.
Wiedza, którą Brandly360 lubi się dzielić
Na co dzień dostawca rozwiązania do optymalizacji cyfrowej półki pomaga firmom skalować sprzedaż i budować przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu technologii. Jak podkreśla Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży projektu: „Zapraszamy do naszej społeczności e-commerce, w której prezentujemy też atrakcyjny, niezależny content, w tym raporty, publikacje, wiedzę udostępnianą społeczności w formie spotkań na żywo: webinarów, podcastów i innych form. Chętnie też włączamy się w dyskurs o marketingu i technologii. Wraz z ICEA zrealizowaliśmy już pierwsze nasze przedsięwzięcie, zapraszając społeczność e-commerce na prelekcję pt.: <
Więcej o wydarzeniu i jego przebiegu przeczytacie tutaj.
Warto dodać, że inicjatywa stanowi przedsmak kolejnych wspólnych projektów, celem których jest sieciowanie wartościowych informacji w obszarach marketingu, technologii, automatyzacji cen, wykorzystania innowacji i prezentacji wartościowych, rzetelnych przykładów realizacji.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!