Zapytaj o ofertę
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group

Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty, wśród laureatów iCEA Group

3 min. czytania

Poznaliśmy zwycięzców V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, branżowego konkursu skupiającego się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu, do którego swoje projekty mogą zgłaszać agencje digital marketingu, domy mediowe oraz brandy. Wśród zwycięzców znalazła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu.

Tegoroczna odsłona konkursu e-Izby została rozszerzona na cały rynek Unii Europejskiej, zdobywając tym samym rekordową liczbę zgłoszeń. iCEA Group zwyciężyła w kategorii „The most effective low-budget campaign” w bloku tematycznym „Strategy performance” z reklamą odwróconą „SEO is a waste of money”. W imieniu zwycięzcy nagrodę odebrał CEO Wojciech Haremza. Uroczysty finał konkursu odbył się 25 maja w Mokoto Events w Warszawie.

Zgłaszając nasz projekt do konkursu PMD EU 2023, chcieliśmy na własnym przykładzie udowodnić, że skuteczna kampania performance marketingu, to przede wszystkim kreatywna kreacja, a nie tylko milionowe budżety. Ten diament jest namacalnym potwierdzeniem, że mamy rację. Dziękujemy kapitule za docenienie naszej pracy. To wspaniałe uczucie znaleźć się w gronie uznanych firm, nie tylko z Polski, ale też całej Europy – powiedział Wojciech Haremza – CEO iCEA Group podczas gali rozdania nagród.

Konkurs PMD EU 2023 rozstrzygnięty - komunikat prasowy

Zwycięstwo w konkursie to także dowód na to, że zespół marketingu iCEA Group tworzy inspirujące kampanie, które zyskują uznanie i stają się wiralowe, nawet poza branżą e-commerce. Przypomnijmy, że koncepcją reklamy odwróconej zainspirowała się m.in. Fundacja Kwiat Kobiecości – ogólnopolska organizacja wspierająca walkę kobiet z rakiem szyjki macicy, która za zgodą autorów zastosowała formułę „odwróconą” w swojej kampanii społecznej z udziałem aktorki Anny Dereszowskiej.

Kapituła V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, w skład której weszli eksperci digital marketingu i e-commerce w pierwszym etapie nominowała aż 49 najlepszych kampanii w 15 kategoriach. Obok iCEA Group wyróżnienie otrzymali m. in. SalesTube oraz Value Media w kategorii „The most effective retail media campaign”. W kategorii „The best campaign for international expansion” nagrodę uzyskały firmy: Sinsay (LPP S.A.) i Tradedoubler Polska, a tytuł „Brand of the Year” zdobył Decathlon oraz wielu wielu innych. W imieniu zwycięzców nagrodę odebrali członkowie zespołów zwycięskich firm.

Gratulujemy wszystkim laureatom kategorii z obszaru „Strategy Performance” i do zobaczenia w kolejnej edycji!

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Powiększone zdjęcie
    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    ICEA partnerem konkursu Polish Customers’ Choice Awards 2024. Znamy laureatów pierwszej edycji
    ICEA partnerem konkursu Polish Customers’ Choice Awards 2024. Znamy laureatów pierwszej edycji
    W dniu 18 kwietnia 2024 roku odbyła się uroczysta gala inauguracyjnej edycji prestiżowego wydarzenia w świecie e-commerce – Polish Customer’s […]
    „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
    „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
    Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście […]
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.