Za nami 23 edycja Targów eHandlu, najważniejszego wydarzenia dla sprzedawców online w Europie Centralnej. 34 prelekcje, 150 wystawców i networking w gronie kilku tysięcy uczestników. Wśród liderów branży e-commerce nie mogło zabraknąć iCEA Group.
Targi eHandlu to wydarzenie skierowane do branży e-commerce. Głównym celem tego wydarzenia jest wspieranie rozwoju branży, zarówno poprzez kreowanie możliwości biznesowych jak i dostarczanie najlepszej wiedzy i praktyk. Dla iCEA Group to świetna okazja, aby spotkać się z kluczowymi graczami e-commerce, by wymienić się doświadczeniami i porozmawiać o aktualnych wyzwaniach rynkowych.
Budowanie relacji partnerskich ma kluczowe znaczenie w rozwijaniu efektywnego biznesu. I chociaż ten rodzaj marketingu często nie przynosi błyskawicznych efektów, a budowanie trwałych relacji z partnerami wymaga wysokiego zaangażowania, warto zainwestować w ten proces.
Owocne rozmowy, wymiana doświadczeń i inspiracja do wspólnych działań – tak w kilku słowach można podsumować 23 edycję Targów eHandlu. Udział w targach branżowych oraz spotkania networkingowe to znakomity sposób nie tylko na wzmacnianie istniejących kontaktów, ale także na nawiązywanie nowych. Rozmowy biznesowe z dala od biurowej, formalnej atmosfery są doskonałym punktem wyjścia do budowania relacji partnerskich. To bardzo ważne, ponieważ pozytywne rezultaty przychodzą z czasem i mogą owocować ciekawymi współpracami. Często po targach klarują się nowe, ciekawe projekty partnerskie w branży e-commerce – udział w wydarzeniu komentuje Zdzisław Dusikowski Head of Partnerships w iCEA Group.
iCEA Group reprezentował mocny skład: Wojciech Haremza, Łukasz Nawrocki, Paweł Borowik, Bartosz Cichy, Anna Kamieniarz, Zdzisław Dusikowski, Aneta Rutkowska, Sylwia Woźniak, Aleksandra Sydor, Patryk Olszewski. Naszych przedstawicieli można było spotkać na stoisku C2.7 i porozmawiać na temat bezpłatnych konsultacji biznesowych ukierunkowanych na cyfrowy marketing. Odwiedzający mieli także okazję zapoznać się z najnowszym wydaniem „Digital Now! Magazine”, którego tematem wiodącym jest reklama płatna vs ruch organiczny.
Ponadto uczestnicy wydarzenia mogli przekonać się, że strategie, które tworzymy dla naszych klientów, są naprawdę skuteczne. Na jednej ze scen zabrała głos Klara Anna Witkowska – SEO Specialist w iCEA Group z tematem „Ponad 38 600 fraz w TOP10! Jak zrobić dobre SEO dla klienta w trudnej i konkurencyjnej branży, jaką jest organizacja imprez masowych i telewizja”, opartym na mocnym case study. Specjalistka pokazała efekt działań SEO na przykładzie naszego klienta, który dzięki pozycjonowaniu swojego e-commerce zyskał ponad 42% wzrost liczby fraz w TOP 10 w niecały rok, biorąc pod uwagę wspomnianą sezonowość, jaka występuje w tym sektorze rynkowym.
Podsumowanie
W dzisiejszym świecie, w którym jesteśmy bombardowani ogromną liczbą informacji i możemy przebierać w ofertach oraz cenach potrzebujemy partnerów biznesowych, którym ufamy. Drogą do sukcesu jest zaufanie zbudowane na kontaktach, profesjonalizmie oraz odpowiedzialnym podejściu do biznesu. W iCEA Group wiemy, że relacja zawarta dzięki obecności na targach, czy spotkaniu networkingowemu, może być tym, co zdecyduje o rozpoczęciu współpracy. Warto więc zainwestować w marketing relacji, który pomoże budować siłę firmy.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!