18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego kraju. To ważne wydarzenie stanowiło doskonałą okazję dla firm działających w sektorze B2B, aby nawiązać nowe kontakty, pozyskać partnerów biznesowych oraz zdobyć wgląd w najnowsze trendy i innowacje w świecie mody. Podczas tegorocznej edycji powstała specjalna strefa e-commerce dedykowana wszystkim, którzy kupując towar od obecnych na wydarzeniu wystawców, sprzedają go później w internecie w relacji B2C. Wśród wystawców tejże strefy pojawili się eksperci iCEA Group, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększania sprzedaży e-sklepów z branży fashion oraz na przykładzie swoich Klientów opowiedzieli o tym jak technologia może wspierać rozwój tego rynku.
Targi Mody FashionWeAre B2B to ważna platforma kontraktacji dla rynku mody w Polsce, na której kolekcje na kolejne sezony w modzie prezentują marki mody damskiej, męskiej, akcesoriów i obuwia. Event wyróżnia doskonała lokalizacja w centrum Polski w nowoczesnym obiekcie targowym EXPO-ŁÓDŹ i imponująca przestrzeń wystawiennicza zlokalizowana na 4 tys. metrów. Wydarzenie ma charakter biznesowy i tworzone jest przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Stanowi platformę handlową łączącą marki odzieżowe z przedstawicielami handlu działającymi także w przestrzeni online. Wśród wystawców strefy e-commerce pojawiła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu dla branży e-commerce także z sektora fashion.
Branża fashion jest swego rodzaju ewenementem, ponieważ z jednej strony jest to jedna z najbardziej konkurencyjnych branż, w której działa duża liczba podmiotów, z drugiej jednak strony zostawia sporo miejsca dla kolejnych graczy. Moda to bowiem design, więc jeśli na rynku pojawia się nowa marka, która swoimi projektami znajdzie sobie sympatyków, co więcej będzie ona firmowana twarzą influencera, niekoniecznie związanego z modą, to jest duża szansa, że uda jej się zaistnieć na dłużej – mówi Paweł Borowik – Vice President of Business Development, w iCEA Group.
„Raport The State of Fashion 2023” po rozmowach z liderami branży tekstylnej wskazuje na konieczność wypracowania przez firmy odporności na niepewne i nieprzewidywalne czasy.
Jako iCEA Group mamy w portfolio kilkadziesiąt realizacji dla sklepów modowych i podczas ostatniej edycji Targi FashionWeAre mieliśmy niesamowitą okazję do zaprezentowania efektów swojej pracy z tymi Klientami. Wspólnie z naszym Partnerem, Wojciechem Jażdżewskim z Loyal Lemon, który w swoim CV ma między innymi 4-letnią pracę na stanowisku E-commerce Managera w dużej marce odzieżowej dla kobiet, pokazaliśmy jak wykorzystać AI w branży fashion i jakich efektów można się dzięki temu spodziewać. Połączyliśmy teorię z praktyką, operując za każdym razem faktycznymi przykładami naszych wspólnych Klientów – kontynuuje Paweł Borowik z iCEA Group.
Jednym z głównych aspektów targów było organizowanie paneli dyskusyjnych, seminariów i prezentacji, na których eksperci z branży omawiali najnowsze trendy, strategie marketingowe oraz wyzwania związane z biznesem w dziedzinie mody. Było to szczególnie cenne dla firm B2B, które mogły w ten sposób poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć cenne spostrzeżenia na temat przyszłości branży.
Spotkania B2B umożliwiły negocjowanie umów, omawianie wspólnych projektów oraz wymianę pomysłów na rozwój biznesu także w obszarach digital marketingu. Targi były również okazją do obserwowania konkurencji i analizowania rynku, co pomogło firmom dostosować swoje strategie w kontekście zmieniających się preferencji konsumentów. Warto podkreślić, że targi mody FashionWeAre stanowiły znakomitą platformę do promocji polskich marek i projektantów na arenie międzynarodowej. Dzięki temu wydarzeniu wiele firm B2B miało okazję zaprezentować swoje wyroby światowym partnerom, co mogło przyczynić się do zwiększenia eksportu oraz poprawy wizerunku polskiej branży mody. Kolejna edycja już w przyszłym roku.
Jeśli chcesz poznać historie sukcesu klientów iCEA Group z branży fashion, zapraszamy na stronę:
grupa-icea.pl/fashion
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!