Zapytaj o ofertę
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group

Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group

4 min. czytania

18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego kraju. To ważne wydarzenie stanowiło doskonałą okazję dla firm działających w sektorze B2B, aby nawiązać nowe kontakty, pozyskać partnerów biznesowych oraz zdobyć wgląd w najnowsze trendy i innowacje w świecie mody. Podczas tegorocznej edycji powstała specjalna strefa e-commerce dedykowana wszystkim, którzy kupując towar od obecnych na wydarzeniu wystawców, sprzedają go później w internecie w relacji B2C. Wśród wystawców tejże strefy pojawili się eksperci iCEA Group, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększania sprzedaży e-sklepów z branży fashion oraz na przykładzie swoich Klientów opowiedzieli o tym jak technologia może wspierać rozwój tego rynku.

Targi Mody FashionWeAre B2B to ważna platforma kontraktacji dla rynku mody w Polsce, na której kolekcje na kolejne sezony w modzie prezentują marki mody damskiej, męskiej, akcesoriów i obuwia. Event wyróżnia doskonała lokalizacja w centrum Polski w nowoczesnym obiekcie targowym EXPO-ŁÓDŹ i imponująca przestrzeń wystawiennicza zlokalizowana na 4 tys. metrów. Wydarzenie ma charakter biznesowy i tworzone jest przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Stanowi platformę handlową łączącą marki odzieżowe z przedstawicielami handlu działającymi także w przestrzeni online. Wśród wystawców strefy e-commerce pojawiła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu dla branży e-commerce także z sektora fashion.

Branża fashion jest swego rodzaju ewenementem, ponieważ z jednej strony jest to jedna z najbardziej konkurencyjnych branż, w której działa duża liczba podmiotów, z drugiej jednak strony zostawia sporo miejsca dla kolejnych graczy. Moda to bowiem design, więc jeśli na rynku pojawia się nowa marka, która swoimi projektami znajdzie sobie sympatyków, co więcej będzie ona firmowana twarzą influencera, niekoniecznie związanego z modą, to jest duża szansa, że uda jej się zaistnieć na dłużej – mówi Paweł Borowik – Vice President of Business Development, w iCEA Group.

„Raport The State of Fashion 2023” po rozmowach z liderami branży tekstylnej wskazuje na konieczność wypracowania przez firmy odporności na niepewne i nieprzewidywalne czasy.

Jako iCEA Group mamy w portfolio kilkadziesiąt realizacji dla sklepów modowych i podczas ostatniej edycji Targi FashionWeAre mieliśmy niesamowitą okazję do zaprezentowania efektów swojej pracy z tymi Klientami. Wspólnie z naszym Partnerem, Wojciechem Jażdżewskim z Loyal Lemon, który w swoim CV ma między innymi 4-letnią pracę na stanowisku E-commerce Managera w dużej marce odzieżowej dla kobiet, pokazaliśmy jak wykorzystać AI w branży fashion i jakich efektów można się dzięki temu spodziewać. Połączyliśmy teorię z praktyką, operując za każdym razem faktycznymi przykładami naszych wspólnych Klientów – kontynuuje Paweł Borowik z iCEA Group.

Targi Fashion iCEA

Jednym z głównych aspektów targów było organizowanie paneli dyskusyjnych, seminariów i prezentacji, na których eksperci z branży omawiali najnowsze trendy, strategie marketingowe oraz wyzwania związane z biznesem w dziedzinie mody. Było to szczególnie cenne dla firm B2B, które mogły w ten sposób poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć cenne spostrzeżenia na temat przyszłości branży.

Spotkania B2B umożliwiły negocjowanie umów, omawianie wspólnych projektów oraz wymianę pomysłów na rozwój biznesu także w obszarach digital marketingu. Targi były również okazją do obserwowania konkurencji i analizowania rynku, co pomogło firmom dostosować swoje strategie w kontekście zmieniających się preferencji konsumentów. Warto podkreślić, że targi mody FashionWeAre stanowiły znakomitą platformę do promocji polskich marek i projektantów na arenie międzynarodowej. Dzięki temu wydarzeniu wiele firm B2B miało okazję zaprezentować swoje wyroby światowym partnerom, co mogło przyczynić się do zwiększenia eksportu oraz poprawy wizerunku polskiej branży mody. Kolejna edycja już w przyszłym roku.

Jeśli chcesz poznać historie sukcesu klientów iCEA Group z branży fashion, zapraszamy na stronę:

grupa-icea.pl/fashion

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
    Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
    W Poznaniu odbyła się kolejna gala Diamentów Forbes 2023. Wśród wyróżnionych biznesów znalazła się iCEA Group, wiodąca spółka Digital Now! […]
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
    Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
    „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
    „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
    Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.