Zapytaj o ofertę

Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group

Dorota Prokopiak
PR & Communication Specialist w iCEA Group
4 min czytania
Targi FashionWeAre 2023 za nami. Wśród ekspertów strefy e-commerce iCEA Group
Kategoria Z życia firmy

18 edycja Targów Mody FashionWeAre, które odbyły się pod koniec sierpnia w Łodzi, przyciągnęła uwagę przedstawicieli branży modowej z całego kraju. To ważne wydarzenie stanowiło doskonałą okazję dla firm działających w sektorze B2B, aby nawiązać nowe kontakty, pozyskać partnerów biznesowych oraz zdobyć wgląd w najnowsze trendy i innowacje w świecie mody. Podczas tegorocznej edycji powstała specjalna strefa e-commerce dedykowana wszystkim, którzy kupując towar od obecnych na wydarzeniu wystawców, sprzedają go później w internecie w relacji B2C. Wśród wystawców tejże strefy pojawili się eksperci iCEA Group, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie zwiększania sprzedaży e-sklepów z branży fashion oraz na przykładzie swoich Klientów opowiedzieli o tym jak technologia może wspierać rozwój tego rynku.

Targi Mody FashionWeAre B2B to ważna platforma kontraktacji dla rynku mody w Polsce, na której kolekcje na kolejne sezony w modzie prezentują marki mody damskiej, męskiej, akcesoriów i obuwia. Event wyróżnia doskonała lokalizacja w centrum Polski w nowoczesnym obiekcie targowym EXPO-ŁÓDŹ i imponująca przestrzeń wystawiennicza zlokalizowana na 4 tys. metrów. Wydarzenie ma charakter biznesowy i tworzone jest przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Stanowi platformę handlową łączącą marki odzieżowe z przedstawicielami handlu działającymi także w przestrzeni online. Wśród wystawców strefy e-commerce pojawiła się iCEA Group – międzynarodowa agencja digital marketingu, która od 16 lat wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu dla branży e-commerce także z sektora fashion.

Branża fashion jest swego rodzaju ewenementem, ponieważ z jednej strony jest to jedna z najbardziej konkurencyjnych branż, w której działa duża liczba podmiotów, z drugiej jednak strony zostawia sporo miejsca dla kolejnych graczy. Moda to bowiem design, więc jeśli na rynku pojawia się nowa marka, która swoimi projektami znajdzie sobie sympatyków, co więcej będzie ona firmowana twarzą influencera, niekoniecznie związanego z modą, to jest duża szansa, że uda jej się zaistnieć na dłużej – mówi Paweł Borowik – Vice President of Business Development, w iCEA Group.

„Raport The State of Fashion 2023” po rozmowach z liderami branży tekstylnej wskazuje na konieczność wypracowania przez firmy odporności na niepewne i nieprzewidywalne czasy.

Jako iCEA Group mamy w portfolio kilkadziesiąt realizacji dla sklepów modowych i podczas ostatniej edycji Targi FashionWeAre mieliśmy niesamowitą okazję do zaprezentowania efektów swojej pracy z tymi Klientami. Wspólnie z naszym Partnerem, Wojciechem Jażdżewskim z Loyal Lemon, który w swoim CV ma między innymi 4-letnią pracę na stanowisku E-commerce Managera w dużej marce odzieżowej dla kobiet, pokazaliśmy jak wykorzystać AI w branży fashion i jakich efektów można się dzięki temu spodziewać. Połączyliśmy teorię z praktyką, operując za każdym razem faktycznymi przykładami naszych wspólnych Klientów – kontynuuje Paweł Borowik z iCEA Group.

Targi Fashion iCEA

Jednym z głównych aspektów targów było organizowanie paneli dyskusyjnych, seminariów i prezentacji, na których eksperci z branży omawiali najnowsze trendy, strategie marketingowe oraz wyzwania związane z biznesem w dziedzinie mody. Było to szczególnie cenne dla firm B2B, które mogły w ten sposób poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć cenne spostrzeżenia na temat przyszłości branży.

Spotkania B2B umożliwiły negocjowanie umów, omawianie wspólnych projektów oraz wymianę pomysłów na rozwój biznesu także w obszarach digital marketingu. Targi były również okazją do obserwowania konkurencji i analizowania rynku, co pomogło firmom dostosować swoje strategie w kontekście zmieniających się preferencji konsumentów. Warto podkreślić, że targi mody FashionWeAre stanowiły znakomitą platformę do promocji polskich marek i projektantów na arenie międzynarodowej. Dzięki temu wydarzeniu wiele firm B2B miało okazję zaprezentować swoje wyroby światowym partnerom, co mogło przyczynić się do zwiększenia eksportu oraz poprawy wizerunku polskiej branży mody. Kolejna edycja już w przyszłym roku.

Jeśli chcesz poznać historie sukcesu klientów iCEA Group z branży fashion, zapraszamy na stronę:

grupa-icea.pl/fashion

Dorota Prokopiak
PR & Communication Specialist w iCEA Group
Od lat związana z branżą marketingu i public relations. Swoje doświadczenie zdobywała jako redaktor naczelna ogólnopolskich magazynów i portali branżowych oraz jako organizator szkoleń, eventów biznesowych, konferencji i webinarów. Od 2020 roku związana z iCEA Group gdzie jako PR Specialist efektywnie buduje wizerunek firmy o globalnym zasięgu, odpowiada za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, rozwija relacje z mediami, zajmuje się employer brandingiem oraz zgłoszeniami organizacji do konkursów i wydarzeń branżowych. Jej działania komunikacyjne przełożyły się na liczne sukcesy iCEA Group m.in. zdobycie tytułu Diament Forbes w kategorii Najszybciej Rozwijające się Przedsiębiorstwa, tytułu eTrade Awards w kategorii Najlepszy Usługodawca Digitalowy, nominację w konkursie E-commerce Berlin w kategorii Best Agency, oraz nominację w Performance Marketing Diamonds EU.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
W Poznaniu odbyła się kolejna gala Diamentów Forbes 2023. Wśród wyróżnionych biznesów znalazła się iCEA Group, wiodąca spółka Digital Now! […]
Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
Nowy cykl bezpłatnych webinarów dla właścicieli e-commerce
Obecnie rozwój branży e-commerce to w dużej mierze zasługa małych i średnich przedsiębiorstw, które stanowią około 99 proc. wszystkich firm […]
Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
Statuetki semKRK Awards rozdane! iCEA Group z nagrodą za najlepszą kampanię E-commerce
Gala rozdania nagród semKRK Awards 2023 z najlepszymi case studies za nami. 7 czerwca semKRK zawitało ponownie do Starej Zajezdni […]

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę